آنهایی که باید بدون انتظار فعال شوند

3 گزینه برای پیکربندی در اسرع وقت

1. دوره نگهداری داده ها را سفارشی کنید تا از آن لذت بیشتری ببرید

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

دو ماه زمان بسیار کوتاهی است که حتی به شما اجازه نمی دهد تحلیل های فصلی انجام دهید. بنابراین اکیداً توصیه می شود که مدت این گفتگو را تمدید کنید.

یکی از مهم ترین تنظیماتی که باید تغییر دهید این است مدت زمانی که پلتفرم اطلاعات شما را نگه می دارد. به طور خودکار، دو ماه است.

هنگامی که از GA3 به GA4 منتقل شدید، تنظیماتی که ممکن است در نسخه قدیمی Google Analytics خود سفارشی کرده باشید، ذخیره نشدند. بنابراین باید دوباره به شخصی سازی این پارامترها ادامه دهید.

قبل از ترک…

انتقال به Google Analytics 4 مزایای زیادی دارد، اما اگر استفاده از آن را بهینه نکنید، در خطر از دست دادن برخی از داده‌ها یا از دست دادن تحلیل‌های ارزشمند هستید. در این مقاله گزینه هایی را بیابید که باید آنها را فعال کنید تا بیشترین استفاده را از حساب Google Analytics 4 خود ببرید.

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
4 گزینه Google Analytics برای راه اندازی

چرا در مورد Google Analytics 4 صحبت می کنیم؟

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

و در نهایت آخرین پارامتری که به شما توصیه می کنیم نگرانی ها را اصلاح کنید انتساب معاملات شما اگر حساب Google Analytics شما به سایتی که فروش ایجاد می کند پیوند ندارد، این به شما مربوط نمی شود. اما اگر یک سایت تجارت الکترونیک دارید، باید موارد زیر را مطالعه کنید.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

اگر این مقاله در گزینه های Google Analytics برای پیکربندی شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

برای جلوگیری از این مشکل، تخصیص داده های خود را به سایت های خاص غیرفعال کنید در تنظیمات شما

ما قبلاً کمی بیشتر در مورد آن به شما گفته ایم، اما اکنون در مورد GA4 صحبت می کنیم، زیرا نسخه قدیمی Google Analytics در سال 2023 ناپدید می شود.

تاریخ قابل یادآوری: 1 ژوئیه 2023 (پایان پردازش داده ها در GA3).

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

به زبان ساده، گوگل آنالیتیکس داده های تحلیلی در مورد عملکرد وب سایت شما را در اختیار شما قرار می دهد. اما اگر این داده‌ها منحرف باشند، چگونه می‌توانید آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید و نقاط شکست را شناسایی کنید؟

دومین موردی که باید در حساب Google Analytics خود راه اندازی کنید، این است همگام سازی تمام سرویس های گوگل شما.

آیا واقعاً باید به شما توضیح دهیم که چرا همگام سازی همه ابزارهای کاری مهم است؟ صرفه جویی در زمان، پیشنهادات شخصی، گزارش داده های کامل، ادغام اطلاعات…

3. تنظیمات انتساب را تغییر دهید

داده ها
Attribution در Google Analytics

چطور انجام دادن ؟ به تنظیمات حساب خود، در بخش «حفظ اطلاعات» بروید، سپس تاریخ مربوطه را به مدت زمانی که برای شما مناسب است تغییر دهید (هر چه بیشتر، بهتر).

2. سرویس های مختلف گوگل را همگام سازی کنید

به طور پیش فرض، GA هر فروش را به پلتفرمی که تبدیل را ایجاد می کند نسبت می دهد. مشکل این است که در مورد فروش، بسیار نادر است که مستقیماً روی پلتفرم نهایی شود (پلتفرم‌های پرداخت اغلب استفاده می‌شوند)، که بنابراین می‌تواند تمام نتایج شما را مخدوش کند و از تجزیه و تحلیل جلوگیری کنید.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

با Google Analytics 4 جایگزین شده است، نسخه کاملتر، احترام بیشتری به اطلاعات شخصی کاربران، و کارآمدتر، به ویژه با:

  • ذخیره سازی داده آسان تر با BigQuery.
  • ساده سازی انتقال داده ها بین پلتفرم های مختلف گوگل
  • تجزیه و تحلیل بهتر کمپین های تبلیغاتی
  • داده های بیشتری جمع آوری شد