SERPwoo:
Accuranker:
الگورو:
همانطور که میدانید، گوگل در 20 سپتامبر در جریان انتشار بهروزرسانی اصلی سپتامبر 2022، پنجمین بهروزرسانی بررسی محصولات گوگل را منتشر کرد. من قول دادم که برگردم و برخی از آنچه را که با این بهروزرسانی میبینیم، در حین انتشار به اشتراک بگذارم.
و از طرف دیگر، برخی از سایتها با بهروزرسانی هسته گسترده سپتامبر 2022 افزایش یا کاهش مییابند که با انتشار PRU، حرکت بیشتری در همان جهت مشاهده کردند. بسته به اینکه سایت چگونه تحت تأثیر قرار گرفته است، این می تواند دو برابر خوب یا بد باشد. 🙂 pic.twitter.com/aoKy6FoDDF
– گلن گیب (@glenngabe) 21 سپتامبر 2022
SERPmetrics:
اکنون چند روزی به بهروزرسانی رسیدهایم و گپ و گفتوگو در میان جامعه سئو و همچنین برخی از ابزارهای ردیابی در حال افزایش است. من می خواستم برخی از آنچه را که در زیر می بینم به اشتراک بگذارم.
سمروش:
رتبه بندی وب پیشرفته:
فقط یک روز از بهروزرسانی بررسیهای محصول در سپتامبر 2022 گذشته و من در حال حاضر شاهد حرکت در تعدادی از سایتهای بررسی هستم. اینها سایت هایی هستند که در طول PRU های قبلی تأثیر (بالا یا پایین) دیده اند. بررسی رتبهبندیها، بله، پاییناند… ابزارها شروع به نشان دادن افت کردهاند… pic.twitter.com/453rqP8Pf3
– گلن گیب (@glenngabe) 21 سپتامبر 2022
منبع
همه شما تا به حال به چه چیزی توجه کرده اید؟
ابتدا بیایید با گپ زدن شروع کنیم. در اینجا چیزی است که من در آن می بینم WebmasterWorld و دنیای کلاه سیاه انجمن ها:
همچنین ما یک سایت انگلیسی نداریم، با انتشار بهروزرسانی بررسی محصول در سپتامبر شاهد کاهش نرخ تبدیلها بودیم. ترافیک ثابت است اما به نظر می رسد دیگر درگیر نیست.
پس از یک پیشرفت بزرگ با بهروزرسانی اصلی سپتامبر، یک شکست بزرگ با بهروزرسانی بررسی محصول. در پایان، نتایج: صفر هستند، بدون هیچ سود.
همچنین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که نظرات مربوط به داستان اصلی را که در اینجا پست کردم و سپس نظرات زیر طی چند روز آینده بررسی کنید.
ابزارهای ردیابی در سپتامبر 2022 بهروزرسانی محصول Reivews
این بهروزرسانی صادقانه میتواند دلیلی برای کاهش دوباره ترافیک من باشد. روزی که ظاهراً این بهروزرسانی شروع به انتشار کرد، تعداد زیادی از کلمات کلیدی را از بین بردم، بسیار بیشتر از آخرین بهروزرسانی محتوای مفید. چه کسی می داند.
افت بسیار بسیار بزرگ در این شب -50٪ (آلمان). سخت است که بگوییم کدام بهروزرسانی الوگ باعث این امر شده است.
من به این آخرین بهروزرسانی بررسیهای محصول اضافی نگاه میکردم، و تا کنون، چیز زیادی ندیدهام. نمیدانم که آیا گوگل با این دو بهروزرسانی اخیر بسیار دقیق عمل میکند؟
SERPstat:
RankRanger:
همچنین، در اینجا چند نمودار از گلن گیب آورده شده است:
من 40 درصد از ترافیک ارگانیک خود را در آپدیت اصلی از دست دادم و امروز دوباره آن را دیدم، به همان میزان، اغراق نمی کنم، سپس در حین نگاه کردن به اینجا این موضوع را دیدم و به نظر می رسد این به روز رسانی ترافیک من را برطرف کرده است. .
به احتمال زیاد دوباره مخفی می شود، به روز رسانی که هنوز در حال انتشار است، از دست دادن ترافیک به روز رسانی محتوای مفید من را بازگرداند، و سپس مقداری. حالا بعد از یک هفته، ترافیکم دوباره کم شده است. گذشته، جایی که اولین بار بود، ضربه زد. فقط نگران وب سایت نباشید، حتی اگر دوباره مخزن شود، و فقط روی آن کار کنید. راستش من حتی نمی دانستم این به روز رسانی اتفاق می افتد.