آنچه باید درباره این به روز رسانی تبلیغات گوگل بدانید!


اگر از Google Ads برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید، قطعاً باید از آخرین به روز رسانی قوانین خودکار آگاه باشید. “حذف کلمات کلیدی اضافی”. این تغییر که از 19 ژانویه 2023 اعمال می شود، با هدف حذف کلمات کلیدی اضافی در گروه های تبلیغاتی است. این به کلمات کلیدی از انواع مختلف تطبیق گسترش خواهد یافت. این به روز رسانی برای شما و استراتژی تبلیغاتی شما چه معنایی دارد؟ پیامدهایی برای انواع مختلف تطابق کلمات کلیدی چیست؟ در این مقاله مفصل بدانید.

تبلیغات گوگل

به روز رسانی قانون خودکار “حذف کلمات کلیدی اضافی”: چه تغییراتی برای چه تأثیراتی ایجاد می شود؟

گوگل به‌روزرسانی قانون خودکار خود را اعلام کرده است. کلمات کلیدی اضافی را حذف کنید“، که از 19 ژانویه قابل اجرا خواهد بود.

این قانون برای حذف کلمات کلیدی اضافی در همان گروه تبلیغاتی یا مقصد یا استراتژی پیشنهادی در نظر گرفته شده است.

به روز رسانی این قانون را به کلمات کلیدی از انواع مختلف مطابقت، مانند کلمات کلیدی دقیق و گسترده، گسترش می دهد.

این بدان معناست که اگر کلمات کلیدی با انواع تطابق متفاوت در یک گروه تبلیغاتی داشته باشید، تنها گسترده ترین نوع تطابق حفظ می شود.

توصیه می‌شود اگر از انواع مختلف هدف‌گیری کلمات کلیدی در گروه‌های تبلیغاتی خود استفاده می‌کنید، قانون خودکار «حذف کلیدواژه‌های اضافی» را خاموش کنید تا کار خود را از دست ندهید.

این قانون برای کلمات کلیدی یکسانی که در زمینه‌های دیگر استفاده می‌شوند، مانند کمپین‌های مختلف یا با اهداف تبدیل متفاوت، اعمال نمی‌شود.

به نظر می رسد که این به روز رسانی با هدف گوگل برای حرکت به سمت یک نوع مطابقت برای کنترل بهتر تبلیغات مطابقت دارد.

این می تواند در نهایت منجر به حذف هدف گذاری دقیق شود، اگرچه ممکن است برای برخی از تبلیغ کنندگان، به ویژه در بخش داروسازی، که به دلایل قانونی مجبور به استفاده از آن هستند، مشکلاتی ایجاد کند.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)

همچنین این امکان وجود دارد که هدف گذاری عبارت در آینده منسوخ شود.

در هر صورت، این به‌روزرسانی بخشی از استراتژی Google برای توسعه کمپین‌های خودکار «جعبه سیاه»، مشابه کمپین‌های فیس‌بوک، و تکیه بر «سیگنال‌های» مخاطبان برای هدایت تبلیغات است.

چگونه می توانم کاربرد خودکار این نوع توصیه را برای کلمات کلیدی اضافی غیرفعال کنم؟

در ویرایشگر تبلیغات گوگل:

  1. به بخش “مدیریت” بروید و “توصیه ها” را جستجو کنید.
  2. “Auto Apply” را انتخاب کنید.
  3. بر روی توصیه “حذف کلمات کلیدی اضافی” کلیک کنید.
  4. روی “غیرفعال کردن” کلیک کنید.
  5. تغییرات را یکپارچه کنید.

از رابط Google Ads:

می‌توانید توصیه‌های اعمال‌شده خودکار را در هر زمان از برگه‌های زیر غیرفعال کنید:

برگه “مدیریت”.

  1. علامت توصیه «حذف کلمات کلیدی اضافی» را بردارید.
  2. روی “ذخیره” کلیک کنید.

برگه “تاریخچه”.

  1. بر روی توصیه “حذف کلمات کلیدی اضافی” کلیک کنید.
  2. روی “غیرفعال کردن” کلیک کنید.

در مورد توصیه “حذف کلمات کلیدی اضافی” از این اطلاعیه Google چه چیزهایی را باید به خاطر بسپارید:

به طور خلاصه، گوگل به‌روزرسانی قانون خودکار «حذف کلمات کلیدی اضافی» را اعلام کرده است که از 19 ژانویه اجرایی می‌شود.

این قانون برای حذف کلمات کلیدی اضافی در گروه های تبلیغاتی در نظر گرفته شده است و به کلمات کلیدی با انواع مختلف تطبیق تعمیم خواهد یافت.

این بدان معناست که اگر کلمات کلیدی با انواع تطابق متفاوت در یک گروه تبلیغاتی داشته باشید، تنها گسترده ترین نوع تطابق حفظ می شود.

توصیه می شود در صورت استفاده از انواع مختلف هدف گذاری کلمات کلیدی در گروه های تبلیغاتی خود، این قانون خودکار را خاموش کنید تا کار خود را از دست ندهید.

این قانون برای کلمات کلیدی یکسانی که در زمینه‌های دیگر استفاده می‌شوند، مانند کمپین‌های مختلف یا با اهداف تبدیل متفاوت، اعمال نمی‌شود.

با دنبال کردن مراحل توضیح داده شده در متن، می توانید این توصیه خودکار را در هر زمان غیرفعال کنید.

قبل از ترک…

اگر این مقاله در قانون خودکار Google Ads “حذف کلمات کلیدی اضافی” شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه ساعت دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

منبع

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع