
تبلیغات

تاثیر سیستم رتبه بندی Topic Authority بر #خبر کوتاه:
- سیستم Topic Authority چندین سال است که راه اندازی شده است، اما گوگل اخیراً هدف و عملکرد آن را برای مقالات خبری روشن کرده است.
- سیستم Topic Authority نشریات محلی و منطقهای را در اولویت قرار میدهد و تمایل دارد گزارشهای اصلی را توسط خبرنگاران آشنا به مکان و موضوع مورد نظر قرار دهد.
- برای اینکه در Google News توسط سیستم Topic Authority مورد پسند قرار گیرند، ناشران باید پوشش عالی را در زمینه خاصی از تخصص ارائه دهند.
- هرچه یک مقاله توسط سایتهای دیگر به عنوان منبع بیشتر ذکر شود، بهتر در Google News ظاهر میشود.
- ناشران محلی بیشتر برای رویدادهای خبری که در منطقه خود پوشش می دهند ظاهر می شوند.
- زمانی که محتوای مقالههایشان به موضوع یا حوزه خاصی مربوط میشود که به پوشش آن عادت کردهاند و برای آن شناخته شدهاند، ناشران تخصصی بیشتر در Google News برجسته میشوند.
موضوع مرجع، یک سیستم رتبه بندی برای چندین سال است
چندین سال است که برای سردبیران سایت و سئوکاران تحت عنوان “مرجع موضوعی” شناخته می شود. مرجع موضوع Google یک سیستم رتبهبندی است که از ناشرانی حمایت میکند که به طور منظم و جامع یک موضوع یا اخبار را از یک مکان خاص پوشش میدهند..
این سیستم به گوگل کمک میکند تا محتوا را از منابعی که آن را مشروعتر میداند، در نتایج جستجوی خود تبلیغ کند.
همانند نتایج جستجوی سنتی، Google News نیز از این سیستم برای حمایت از سایتهایی استفاده میکند که با موضوع یا مکان خاصی سروکار دارند.
موضوع مرجع چگونه کار می کند؟
سیستم Topic Authority از یک سری سیگنال برای سنجش سطح تخصص سایت و مقاله در زمینه های خاص استفاده می کند.
سیگنال های اصلی استفاده شده توسط گوگل و الگوریتم آن عبارتند از:
- ارتباط یک سایت با یک موضوع یا مکان : سیستمهای Google میتوانند تعیین کنند که آیا یک وبسایت و مقاله قانونی و مرتبط با موضوعات یا حوزههای خاص هستند یا خیر. بنابراین، یک وبسایت متخصص در اخبار یک شهر، مشروعیت بیشتری برای بالا رفتن در Google News برای اخبار مربوط به شهر خود خواهد داشت. اخبار مربوط به یک موضوع غیر محلی هم همینطور.
- نفوذ و اصالت اطلاعات : سیستم Google نحوه استناد سایر ناشران به مقالات اصلی از یک وب سایت را در نظر می گیرد. مقالههایی که ابتدا یک خبر را پوشش میدهند، دیده شدن را نیز افزایش میدهند، بهویژه اگر در منبع توسط وبسایتهای دیگر نقل شده باشند.
- شهرت منبع : Google سابقه یک منبع را از کیفیت مقالات در نظر گرفته شده و تعداد توصیه های تاریخی دریافت شده از اشخاص ثالث ارزیابی می کند. بنابراین، هرچه یک سایت بیشتر به عنوان منبع قانونی در یک مکان یا موضوع خاص ذکر شده باشد، احتمال بالا رفتن در توصیههای Google News بیشتر میشود.
چگونه از سیستم Topic Authority استفاده کنیم؟
طبق معمول، گوگل از ناشران سایت دعوت می کند تا روی ایجاد محتوای با ارزش افزوده بالا برای کاربران نهایی تمرکز کنند و در عین حال از آنها دعوت می کند تا در صورت تمایل به کسب بیشترین سود از این سیستم رتبه بندی، در زمینه خاصی از تخصص یا مکان تخصص داشته باشند.
قبل از ترک…
اگر این مقاله در تاثیر مرجع موضوع بر مقالات خبری شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)