آژانس SMMA چیست؟ آنچه باید دانست

پس از آموزش، مهم است که قبل از نزدیک شدن به اولین مشتریان خود تمرین کنید. برای انجام این کار، می توانید با ارائه خدمات خود به آشنایان که شرکت هایی با دید کم در شبکه های اجتماعی دارند (اما که مایل به توسعه آن هستند) شروع کنید.

آ آژانس SMMA (آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی) شرکتی است که در مدیریت و بهینه سازی بازاریابی رسانه های اجتماعی برای سایر مشاغل تخصص دارد.

آژانس های SMMA شرکای ارزشمندی در مدیریت کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی هستند. کسب‌وکارها با بهره‌گیری از تخصص خود، می‌توانند حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی به حداکثر برسانند، دستیابی به اهداف کسب‌وکار آنلاین خود را بهبود بخشند و بر آنچه که بهترین انجام می‌دهند تمرکز کنند: کسب و کار خود را اداره کنند.

همانطور که متوجه شده اید، برای شروع کار در SMMA و شروع مدیریت اولین مشتریان حرفه ای خود فقط به چند ماه کار روشمند نیاز دارید.

نتیجه

آژانس های SMMA متخصص در زمینه شبکه های اجتماعی هستند. آنها دانش عمیقی از پلتفرم های مختلف، روندهای فعلی و استراتژی هایی دارند که کار می کنند. استخدام یک آژانس خبره از این نوع به شما این امکان را می دهد که به این تخصص دسترسی داشته باشید و حضور شرکت خود را در شبکه های اجتماعی بهینه کنید.

از آنجایی که رسانه های اجتماعی در نحوه برقراری ارتباط ما متحول شده است، آژانس های SMMA (سازمان های بازاریابی رسانه های اجتماعی) خود را به عنوان بازیگران کلیدی در بازاریابی آنلاین تثبیت کرده اند. هدف این راهنما رفع پرده بر روی این آژانس‌ها، نقش آنها، ماموریت‌ها، مزیت‌هایشان و اینکه چگونه می‌توانند به شرکت‌ها کمک کنند تا از رقبای خود متمایز شوند. همچنین در پایان مقاله چند مرحله لازم برای شروع در این تجارت مد روز را ارائه خواهیم کرد.

نمایندگی SMMA

آژانس SMMA چیست؟

روش دیگری که می تواند برای کسب تجربه موثر باشد، ارائه خدمات خود به صورت رایگان برای چند ماه اول همکاری است. این شراکت برد / برد به شما امکان می دهد یک لیست مرجع و همچنین تجربه ایجاد کنید که سپس می توانید آن را برای مشتریان آینده خود تبلیغ کنید.

برای شرکت هایی که دید آنلاین آنها بسیار مهم است، تماس با SMMA می تواند صرفه جویی واقعی در زمان و کارایی را نشان دهد. با واگذاری مدیریت شبکه های اجتماعی خود، شرکت ها می توانند بر تجارت اصلی خود تمرکز کنند.

چگونه آژانس SMMA مناسب را انتخاب کنیم؟

اگر این مقاله در آژانس های بازاریابی رسانه های اجتماعی Les (SMMA)) شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

او در واقع مراقبت می کند ایجاد، مدیریت و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، تیک تاک، اسنپ چت یا پینترست.

تفاوت بین آژانس های SMMA، SMA و رسانه های اجتماعی چیست؟

برای آموزش شما، بسیاری از منابع آنلاین رایگان مانند les formations Meta Blueprint یا آموزش که مستقیماً به صورت رایگان در YouTube به اشتراک گذاشته می شود به شما این امکان را می دهد که نحوه استفاده از پلتفرم های تبلیغاتی اصلی شبکه های اجتماعی اصلی را بدون نیاز به گذراندن آموزش های پولی گران قیمت یاد بگیرید.

این سه نوع آژانس بسیار شبیه هم هستند، اما یک تمایز مهم بین یک آژانس SMMA و یک آژانس رسانه های اجتماعی سنتی وجود دارد: آژانس رسانه های اجتماعی می تواند علاوه بر خدمات تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی، خدمات مدیریت جامعه (مدیریت جامعه) را نیز ارائه دهد. در کنار او، یک SMMA به طور کلی تقریباً منحصراً بر مدیریت کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی متمرکز است.

ماموریت های اصلی مدیریت شده توسط یک شرکت SMMA چیست؟

در مرحله دوم، او یک استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی را که با شرکت شما تطبیق داده شده است، ایجاد و اجرا می کند. این می تواند شامل ایجاد محتوا، مدیریت تبلیغات و توسعه مشارکت با اینفلوئنسرها باشد.

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

قبل از ترک…

هنگامی که برای اولین بار با یک آژانس متخصص در بازاریابی رسانه های اجتماعی تماس می گیرید، از پرسیدن سوالاتی در مورد تجربه، روش آنها و نحوه سنجش عملکرد مشتریان فعلی خود دریغ نکنید.

آژانس SMMA چگونه کار می کند؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

برای دستیابی به اهداف مشتریان، یک SMMA ماموریت های مختلفی دارد:

  1. تولید و مدیریت محتوا: اولین قدم ایجاد محتوای جذاب و جذاب برای تبلیغات مشتریانش است. این می تواند شامل گرافیک در قالب های مناسب، داستان ها، فیلم ها، اینفوگرافیک ها و غیره باشد.
  2. تبلیغات رسانه های اجتماعی: یکی دیگر از ماموریت های کلیدی آژانس SMA مدیریت تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی است. او کمپین های تبلیغاتی را ایجاد و بهینه می کند تا به یک مخاطب خاص برسد، دید برند را افزایش دهد و منجر به فروش یا فروش شود.
  3. تحلیل و گزارش: هنگامی که کمپین ها راه اندازی می شوند، او عملکرد کمپین های حمایت شده را برای اجرای اقدامات اصلاحی و بهبود عملکرد تجزیه و تحلیل می کند. از ابزارهای تحلیلی برای ردیابی شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) مانند نرخ تعامل، تعداد فالوورهای به‌دست‌آمده، نرخ کلیک، درصد بازدید از ویدیو، تعداد فروش‌های تولید شده و غیره استفاده می‌کند. سپس از این اطلاعات برای تنظیم و بهبود استراتژی تبلیغاتی مشتری استفاده می شود.
  4. استراتژی رسانه های اجتماعی: بسته به اهداف شرکت، مخاطبان هدف آن و رقابت، آژانس SMMA نیز می تواند مسئول توسعه یک استراتژی شخصی رسانه های اجتماعی باشد. این شامل انتخاب پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای استفاده، نوع محتوای پست، زمان بندی ارسال و غیره است.

چرا از آژانس SMMA استفاده کنیم؟

به طور معمول، یک آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی خوب با یک حسابرسی برای تجزیه و تحلیل وضعیت موجود شما شروع می کند. حضور آنلاین شما، استراتژی‌های فعلی رسانه‌های اجتماعی شما را ارزیابی می‌کند و زمینه‌های بهبود را شناسایی می‌کند.

آیا می خواهید آگاهی از برند خود را افزایش دهید، جامعه خود را درگیر کنید یا مشتریان بیشتری را جذب کنید؟ با کمپین های تبلیغاتی خود می خواهید چه نرخ بازگشتی (ROI) به دست آورید؟ چه بودجه ای برای سرمایه گذاری آماده هستید؟

هنگامی که اهداف شما مشخص شد، انتخاب آژانس باید بر اساس چندین معیار باشد.

آ آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی شرکتی است که به سایر شرکت ها کمک می کند تا از شبکه های اجتماعی به طور موثر استفاده کنند برای دستیابی به اهداف بازاریابی و تجاری خود (ایجاد فروش از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی).

اگر حرفه ای هستید که در نظر دارید آژانس بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را راه اندازی کنید، شروع این نوع کسب و کار بسیار ساده است زیرا به منابع کمی نیاز دارد. شما به معنای واقعی کلمه می توانید آژانس خود را با چیزی بیشتر از لپ تاپ خود ایجاد کنید. این دقیقاً همان چیزی است که بسیاری از کارآفرینان را به این بخش از فعالیت جذب می کند.

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

برای انتخاب آژانس SMMA که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، ابتدا باید اهداف کلیدی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را شناسایی کنید.

در نهایت، آژانس پس از اجرای محورهای مختلف استراتژی خود، نتایج را رصد و تجزیه و تحلیل می‌کند تا بتواند اقدامات خود را با توجه به این تحلیل‌ها در جهت بهینه‌سازی عملکرد تطبیق دهد.

چگونه در کسب و کار SMMA شروع کنیم؟

شهرت آژانس، مراجعات مشتریان آن، و توانایی آن در ارائه یک رویکرد شخصی، نکات کلیدی هستند.