بحث انجمن در توییتر.
آگهیهای خرید Google و فهرستهای رایگان برای اینکه دیگر فهرستهای COVID-19 را محدود نکنند
گوگل نوشت، “در ژوئن 2023، تحت خط مشی رویدادهای حساس خود، محدودیتهای مربوط به محتوای مرتبط با ویروس کرونا (COVID-19) را حذف خواهیم کرد.” گوگل افزود: «تبلیغات خرید و فهرستهای رایگانی که حاوی شرایط مرتبط با کووید-۱۹ هستند، دیگر محدود نمیشوند و تأیید از طریق LegitScript یا Project N95 دیگر مورد نیاز نخواهد بود».
میتوانید جدول زمانی کامل این تغییرات خطمشی Merchant Center را ببینید اینجا.
Google گفت از ژوئن 2023، خطمشی Google Merchant Center فهرستبندی شرایط مرتبط با COVID-19 را برای تبلیغات خرید Google و فهرستهای رایگان ممنوع میکند. این بهروزرسانی خطمشی رویدادهای حساس Google Merchant Center است.
این شامل آگهیهای خرید و فهرستهای رایگان انواع خاصی از ماسکهای صورت، واکسنها و سایر محصولات مرتبط با کووید-۱۹ میشود.
گوگل گفت: «محتوای مرتبط با COVID-19 همچنان مشمول سایر خطمشیهای خرید خواهد بود و محتوایی را که برای کاربران و اکوسیستم خرید کلی مضر است، از جمله خطمشی ارائه نادرست ممنوع میکند».
من معتقدم این در ژوئیه 2020، چند ماه پس از اعلام وضعیت اضطراری بهداشت عمومی COVID-19 به این خطمشی اضافه شد.