آیا بازاریابان جستجو برای GA4 آماده هستند؟
انتشار: تیر 05، 1402
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

آیا بازاریابان جستجو برای GA4 آماده هستند؟

آیا برای تغییر به GA4 آماده هستید؟

MarTech داده دارد که به سایت هایی که از UA در مقابل GA استفاده می کنند نگاه می کند، نشان می دهد که تنها 11 میلیون سایت از GA4 استفاده می کنند در حالی که 28 میلیون سایت از UA3 استفاده می کنند. این داده ها را نه تنها توسط همه سایت ها بلکه سایت های محبوب تر و غیره کمی بیشتر تجزیه می کند.

لوگوی گوگل ساعت عصبی زن

(لطفا فقط در صورتی پاسخ دهید که از یونیورسال آنالیتیکس استفاده می کنید و موارد بعدی را در نظر می گیرید)

— کریستا سیدن (@kristaseiden) 23 ژوئن 2023 من می گویم، من آماده هستم، یعنی الان بیش از یک سال است که از GA4 استفاده می کنم، اما هنوز هم می بینم که حتی هفته گذشته به UA3 برمی گردم تا به برخی از داده ها نگاه کنم.

ما دو نظرسنجی توییتر داریم که بیشتر بر بازاریابان جستجو متمرکز شده است و از آنها می پرسیم که آیا برای تغییر آماده هستند یا خیر. از این رو، به نظر می رسد که بسیاری از آنها کاملاً آماده نیستند.

جمعه آینده، 30 ژوئن 2023، آخرین روزی است که یونیورسال آنالیتیکس 3 گوگل آنالیتیکس داده های جدید را جمع آوری می کند. ضرب الاجل به تعویق نمی افتد و یا به GA4، Google Analytics 4 تغییر می دهید، بسته های تحلیلی جایگزین پیدا می کنید یا اصلاً ردیابی نمی کنید.

برای GA4 آماده اید؟

— جان مولر (رسمی) · #StaplerLife (@JohnMu) 21 ژوئن 2023

در اینجا یک نظرسنجی از کارشناس گوگل آنالیتیکس، کریستا سیدن، وجود دارد که دنبال کننده های آگاه GA بسیار بیشتری دارد، که نشان می دهد 41٪ آماده هستند، 35٪ GA4 را راه اندازی کرده اند اما آماده نیستند، 9.4٪ حتی GA4 را راه اندازی نکرده اند و حدود 15٪ Google Analytics را برای چیز دیگری ترک می کند:



منبع

این نظرسنجی از جان مولر از گوگل با تقریباً 3000 رأی است که نشان می دهد تنها حدود 27 درصد احساس می کنند که واقعاً برای تغییر وضعیت آماده هستند: