برخی از افراد در جامعه سئو میپرسند که آیا آخرین بهروزرسانی اصلی، بهروزرسانی اصلی Google سپتامبر 2022، در برخی از کشورهای خاص کندتر از سایر کشورها منتشر شده است؟ جان مولر از گوگل با پاسخ “این بستگی دارد” پاسخ داد.
آدام جی. هامفریس از جان پرسیده شد توییتر “من کنجکاو هستم که آیا این روند کندتر مانند مناطقی مانند کانادا است. آنها قبلاً این را فاش می کردند. @JohnMu do الگوریتم هایی مانند کانادا اغلب بعد از ایالات متحده یا همزمان با ایالات متحده منتشر می شود؟”
جان پاسخ داد: “این … بستگی دارد. برخی چیزها همه با هم در سطح جهانی منتشر می شوند، برخی چیزها فقط در چند کشور یا چند زبان. اگر محدود باشد، معمولاً ارائه کشورها/زبان های بعدی بسیار بیشتر طول می کشد (ماه های زیادی)، زیرا معمولاً به کارهای فردی زیادی نیاز است.”
این توییت هاست:
بستگی داره… برخی چیزها با هم در سطح جهانی منتشر می شوند، برخی چیزها فقط در چند کشور یا چند زبان. اگر محدود باشد، کشورهای/زبانهای بعدی معمولاً زمان بیشتری را صرف میکنند (ماههای زیادی)، زیرا معمولاً به کارهای فردی زیادی نیاز است.
— 🌽〈لینک href=//johnmu.com rel=canonical 〉🌽 (@JohnMu) 16 سپتامبر 2022
آدام تنها کسی نیست که می پرسد، اولاف کوپ نیز پرسید:
هنوز هیچ تاثیری از به روز رسانی اصلی در آلمان وجود ندارد #سئو pic.twitter.com/pbtfwZMyu2
— Oᒪᗩᖴ KOᑭᑭ ✌️🔥 (@Olaf_Kopp) 16 سپتامبر 2022
من مطمئن نیستم که در این کشورها تأثیری وجود ندارد، شاید فقط یک به روز رسانی کمتر باشد؟ منظورم این است که اگر آن را تغییر دهید سنسور Semrush برای ایالات متحده به کشورهای دیگر، شما می توانید خودتان را ببینید.
آیا هیچ یک از شما متوجه شده اید که این به روز رسانی اصلی یا شاید به روزرسانی های اصلی به طور کلی تأثیر کمتری در خارج از ایالات متحده یا به زبان های غیر انگلیسی دارد؟
بحث انجمن در توییتر.