آیا تبلیغات ویدیویی واقعا کار می کنند؟ متا پاسخ را دارد (اینفوگرافیک)

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

قبل از ترک…

منبع

به طور کلی، نتایج نیز نشان می دهد که تبلیغات متا در بازدهی هزینه تبلیغات از تلویزیون بهتر عمل می کند (RoAS).

در اروپا، RoAS بلند مدت متا مشابه تلویزیون است. این داده‌ها نشان می‌دهد که تبلیغات متا می‌تواند تأثیر پایداری بر فروش برند، هم در سطح منطقه و هم در سطح بین‌المللی داشته باشد.

اینفوگرافیک

تبلیغات ویدیویی: چه عملکردی؟  اینفوگرافیک متا
تبلیغات ویدیویی: چه عملکردی؟ اینفوگرافیک متا

نتیجه گیری این مطالعه

علیرغم این نتایج بسیار مثبت، متا مشاهده شگفت انگیزی دارد: برندها همچنان به سرمایه گذاری هنگفت در تبلیغات تلویزیونی ادامه می دهند. نتایج در واقع نشان می دهد که برندها در متا کمتر سرمایه گذاری می کنند در مقایسه با تلویزیون، با وجود عملکرد برتر پلت فرم. چگونه آن را توضیح دهیم؟ آیا نظری دارید ؟

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

مطالعه نشان می دهد که تبلیغات متا تاثیر قابل توجه و قابل اندازه گیری بر فروش برند دارندs، چه کوتاه مدت و چه بلند مدت.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

اینفوگرافیک بالا این را نشان می دهد تبلیغات متا تاثیر قابل توجهی بر فروش برند دارند، با RoAS و کارایی بالاتر نسبت به تلویزیون.

همچنین به نظر می رسد که اینطور است سودآورترین قالب تبلیغاتی در حال حاضر. و به طور خاص، اینها هستند واقعی و ویدیوهای زیر 15 ثانیه که از نظر تبلیغات موثرترین هستند.

کوتاه مدت

  • در کوتاه مدت، تبلیغات متا 1.4 دلار RoAS دارند که 60 درصد افزایش نسبت به تلویزیون دارد.
  • آنها از RoAS سایر کانال های رسانه ای اندازه گیری شده در این مطالعه 2.5 برابر عملکرد بهتری دارند. این ارقام منعکس کننده استاثربخشی تبلیغات متا برای درآمدزایی در مدت زمان نسبتاً کوتاه.

بلند مدت

وقتی صحبت از RoAS بلند مدت می شود، متا تبلیغات رقم 0.9 دلار را نشان می دهد. این نتیجه کمی بالاتر از تلویزیون در APAC است، با افزایش 5٪.

آیا عادت دارید تبلیغات را به صورت ویدیویی منتشر کنید، اما نمی دانید واقعاً تأثیرگذار هستند یا خیر؟ یا برعکس، آیا از این نوع قالب اجتناب می کنید زیرا متقاعد شده اید که سودآور نیست؟ بدون سوال، متا آماری در مورد عملکرد تبلیغات ویدیویی ارائه کرده است. اکنون می‌دانید که باید چه کاری انجام دهید تا با کمپین‌های خود به بیشترین تعداد ممکن دسترسی پیدا کنید!

ویدیوهای متا

اجرای تبلیغات ویدیویی در #شورت

  • کمپین های تبلیغاتی رسانه های اجتماعی 53 درصد موثرتر از تلویزیون هستند
  • اما برندها تمایل دارند بیش از حد روی تبلیغات تلویزیونی سرمایه گذاری کنند و به اندازه کافی در تبلیغات رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری نمی کنند.
  • تبلیغات ویدیویی سودآورترین قالب تبلیغاتی است
  • ویدیوهای واقعی و کوتاه (کمتر از 15 ثانیه) بهترین نتایج را ایجاد می کنند

تبلیغات ویدیویی، قالبی برای استفاده یا اجتناب؟

اگر این مقاله در تاثیر تبلیغات ویدیویی بر اساس متا شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما