همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
خبر سئو سایت
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
قبل از ترک…
به طور کلی، نتایج نیز نشان می دهد که تبلیغات متا در بازدهی هزینه تبلیغات از تلویزیون بهتر عمل می کند (RoAS).
در اروپا، RoAS بلند مدت متا مشابه تلویزیون است. این دادهها نشان میدهد که تبلیغات متا میتواند تأثیر پایداری بر فروش برند، هم در سطح منطقه و هم در سطح بینالمللی داشته باشد.
علیرغم این نتایج بسیار مثبت، متا مشاهده شگفت انگیزی دارد: برندها همچنان به سرمایه گذاری هنگفت در تبلیغات تلویزیونی ادامه می دهند. نتایج در واقع نشان می دهد که برندها در متا کمتر سرمایه گذاری می کنند در مقایسه با تلویزیون، با وجود عملکرد برتر پلت فرم. چگونه آن را توضیح دهیم؟ آیا نظری دارید ؟
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
مطالعه نشان می دهد که تبلیغات متا تاثیر قابل توجه و قابل اندازه گیری بر فروش برند دارندs، چه کوتاه مدت و چه بلند مدت.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
اینفوگرافیک بالا این را نشان می دهد تبلیغات متا تاثیر قابل توجهی بر فروش برند دارند، با RoAS و کارایی بالاتر نسبت به تلویزیون.
همچنین به نظر می رسد که اینطور است سودآورترین قالب تبلیغاتی در حال حاضر. و به طور خاص، اینها هستند واقعی و ویدیوهای زیر 15 ثانیه که از نظر تبلیغات موثرترین هستند.
وقتی صحبت از RoAS بلند مدت می شود، متا تبلیغات رقم 0.9 دلار را نشان می دهد. این نتیجه کمی بالاتر از تلویزیون در APAC است، با افزایش 5٪.
اگر این مقاله در تاثیر تبلیغات ویدیویی بر اساس متا شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما