6ᵉ مکان، و دوباره تریلر منتشر شده توسط سرویس پخش طاووس برای سریال Bel-Air. این یک مجموعه تلویزیونی درام و اقتباسی معاصر از کمدی کمدی دهه 1990 “شاهزاده تازه بل ایر” است که از NBC پخش شد.
تبلیغاتی که در ابتدای سال بیشترین سروصدا را به پا کرد؟ اعلام فصل دوم سریال چهارشنبه آدامز در نتفلیکس.
محتوای این آگهی؟ جولیا رابرتز که شجره نامه اش را به سادگی کشف می کند.
بنابراین کاربران اینترنت بی صبرانه منتظر فصل دوم هستند که موفقیت این تبلیغ را توضیح می دهد.
اگر می خواهید در مورد نحوه عملکرد این رتبه بندی بیشتر بدانید، خود یوتیوب یک ویدیوی توضیحی تهیه کرده است:
اعدادی که باید به خاطر بسپارید:
22 میلیون بازدید
774000 لایک
بیش از 19000 نظر
4. اصل و نسب
و در نهایت، آخرین تبلیغ این 10 تاپ: ماریو معروف! (1.3 میلیون بازدید، 37000 لایک).
9. اپل
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
ویدیوی موجود در تابلوی امتیازات YouTube دیگر در دسترس نیست، اما ما آن را در پلتفرم پیدا کردیم.
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
قبل از ترک…
5. SquareSpace
تابلوی امتیازات تبلیغات YouTube یک لیست دوره ای است که توسط YouTube منتشر می شود محبوب ترین و بهترین تبلیغات را که روی پلتفرم آنها اجرا می شود را برجسته می کند.
تبلیغاتی که در اینجا قصد داریم به شما بگوییم تبلیغاتی هستند که در ابتدای سال جاری در ایالات متحده موفق ترین بوده اند.
1. نتفلیکس
این تریلر سریال The Marvelous Mrs. Maisel» توسط آمازون پرایم پخش می شود. این تبلیغ در دو ماه تقریباً 2 میلیون بازدید (1.9) جمع آوری کرد!
قسمت اصلی این تبلیغ (به صورت آهنگ) مطمئناً مردمی را که در آن شرکت کرده بودند را اغوا کرد:
بیش از 1.3 میلیون بازدید
3000 لایک
بیش از 300 نظر
این آگهی بیش از 9.3 میلیون بار دیده شده است و (در زمان نگارش) بیش از 175000 لایک داشته است.
این رتبهبندی بیشترین تماشا، اشتراکگذاری و پسندیدهترین تبلیغات ویدیویی توسط کاربران YouTube است. YouTube این رتبه بندی را بر اساس معیارهای مختلف ایجاد می کند:
تعداد بازدید
نظرات
کمتر دوست دارد
سهام
تعامل عمومی کاربر با تبلیغات
اصیل تر (و تعجب آورتر)، جایگاه چهارم در این رتبه بندی توسط برند Ancestry، متخصص در تبارشناسی، اشغال شده است.
6. طاووس
اگر این مقاله در محبوب ترین ویدیوهای یوتیوب در سال 2023 شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
2. برگر کینگ
فصل 1 در نوامبر 2022 منتشر شد و یک موفقیت فوری داشت و رکورد تماشاگران Stranger Things را شکست و در اولین هفته پخش خود به بیش از 341 میلیون ساعت تماشا رسید.
معمولاً تابلوی امتیازات تبلیغات YouTube است ماهانه یا فصلی منتشر می شود و دارای مجموعه ای از تبلیغات خلاقانه، سرگرم کننده یا فریبنده است که با موفقیت توجه کاربران YouTube را به خود جلب کرده است. در این رتبه بندی موفق ترین کمپین های تبلیغاتی در پلتفرم یوتیوب و به تبلیغکنندگان، خلاقان و بازاریابان برای یادگیری و الهام گرفتن قدرت میدهد بهترین روش ها برای ایجاد تبلیغات ویدیویی موثر
برگر کینگ به دلیل استراتژی های بازاریابی اغلب درخشان خود که پیوند واقعی نزدیکی بین برند و مشتریانش ایجاد کرده است، به خوبی شناخته شده است. با این تبلیغ برای Whopper، موفقیت تایید شد!
اما چه کسانی به این محتوا علاقه مند هستند؟ بدیهی است که بیش از 2.4 میلیون نفر.
10. نینتندو آمریکا
8. Uber Eats
این تبلیغ تریلر سریال تتریس است که از اپل تی وی پخش شده است. بیش از 7.6 میلیون بازدید و 67000 لایک به دست آورده است. از طرفی کانال یوتیوب غیرفعال کردن امکان کامنت گذاشتن را انتخاب کرده است. شاید برای جلوگیری از اسپویلر؟
10 بهترین تبلیغات YouTube در سه ماهه اول 2023
یوتیوب به طور منظم خلاصهای از تبلیغاتی را منتشر میکند که در یک دوره معین بهترین عملکرد را در این پلتفرم داشتهاند: هر سه ماهه، هر سال… در این مقاله، ما بر روی کمپینهای تبلیغاتی تمرکز میکنیم که بیشترین استفاده را داشتهاند. سر و صدا از ابتدای سال 2023. آیا فکر می کنید بخشی از آن خواهید بود؟ شما به سرعت متوجه خواهید شد!
بهترین تبلیغات سه ماهه اول 2023 در #شورت
نتفلیکس
پادشاه برگر
اپل تی وی
اصل و نسب
فضای مربعی
طاووس
پرایم ویدیو
Uber Eats
سیب
نینتندوی آمریکا
معرفی هیئت مدیره تبلیغات YouTube
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.