
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
آیا شرکت شما واقعاً با انتظارات نسل Z هماهنگ است؟ (نظرسنجی اسنپ چت)
کسب و کارهای کوچک و متوسط \u200b\u200bاین فرصت را دارند که این انتظارات را برآورده کنند. آنها می توانند در مورد اینکه چگونه محصولات و خدمات آنها با ارزش های این نسل جدید مطابقت دارد فکر کنند و این پیام ها را در نمایه عمومی و تبلیغات خود برجسته کنند.

با این نسل جوان پیوند ایجاد کنید
استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند یک رویکرد موثر باشد، به مشتریان فعلی اجازه می دهد تا مستقیماً با مشتریان جدید صحبت کنند.
بر اساس نتایج مطالعه اسنپ چت، حدود 3/4 از زومرها می گویند که به شرکتی که در مورد مسائل اجتماعی صحبت می کند، اطلاعات مرتبط را به اشتراک می گذارد یا تبلیغات متمرکز بر تغییرات اجتماعی را نشان می دهد وفادارتر هستند.
اگر این مقاله در آنچه مصرف کنندگان Gen Z از برندها انتظار دارند شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
به طور خاص، این مطالعه از یک معیار علوم اعصاب به نام "غوطه وری" برای ارزیابی واکنش زومرها به پیام های برند مختلف استفاده کرد. نتایج نشان داد که اسنپ \u200b\u200bچت بالاترین امتیاز غوطه وری را داشت برای پیام های مربوط به ماموریت برند.

اهمیت تعریف واضح ماموریت برند
نسل Z است توجه ویژه ای به برندها و تبلیغات دارد. تعداد زیادی از آنها نیز به طور فعال در بازاریابی دیجیتال شرکت دارند و "برند شخصی" خود را به صورت آنلاین ایجاد می کنند.

نسل Z کیست؟
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
به زبان ساده، برای بازاریابی به زومرها، برندها باید یک برنامه ریزی رسانه ای و استراتژی ارتباطات به روز اتخاذ کنند، که هم اصیل است و هم با شیوه زندگی آنها هماهنگ است.
به همین دلیل است که مطالعه انجام شده توسط اسنپ چت بسیار جالب است…
زومرها از برندها چه انتظاری دارند؟
زومرها هستند مصرف کنندگان تشنه محتوای دیجیتال هستند. بر اساس مطالعه اسنپ چت، مصرف محتوای آنها توسط چندین عنصر ایجاد می شود:
- تمایل به به روز ماندن
- تمایل به یافتن محتوایی مطابق با ارزش های خود
- نیاز به احساس تشویق و مشارکت
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
منبع
زومرها ویژگی ها و رفتارهای خاصی دارند که آنها را از نسل های قبلی متمایز می کند:
- آنها اغلب به عنوان موجود درک می شوند از نظر فن آوری توانمند، خلاق، متنوع، آگاه به محیط زیست و درگیر اجتماعی.
- به عنوان مصرف کننده، آنها اعطا می کنند اهمیت زیادی برای ارزش ها، اصالت و تأثیر اجتماعی دارد مارک ها
- آنها نیز هستند بسیار آنلاین متصل است و به طور منظم محتوای دیجیتال را مصرف کنید، خواه ویدیو، رسانه های اجتماعی، پادکست ها یا بازی های ویدیویی باشد.
او هست برای برقراری ارتباط و تعامل موثر ضروری است با زومرها برای برقراری ارتباط واقعی با آنها.
قبل از ترک...
نسل Z در زمانی بزرگ شد که فناوری، دیجیتال و شبکه های اجتماعی همه جا حضور داشتند. آنها اغلب به عنوان " بومی های دیجیتال (بومیان دیجیتال) زیرا خیلی زود در معرض گوشی های هوشمند، شبکه های اجتماعی و دسترسی آسان به اطلاعات آنلاین قرار گرفتند.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=dDruwefT4qU[/embed]
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
این مصرف کنندگان به مسائل زیادی علاقه مند هستند و از برندها انتظار دارید که تغییرات اجتماعی را هدایت کنند، که آنها شیوه های کار منصفانه را اتخاذ می کنند، که آنها فراگیر و پایدار هستند. تنوع نیز یک جنبه مهم برای این نسل است، چه از نظر ارزشی و چه از نظر تعلق.
این نسلی است که جانشین نسل Y شد که به نام هزاره ها نیز شناخته می شود.
درک ویژگی ها و انتظارات نسل Z برای برندها ضروری است تا بتوانند استراتژی های مؤثری را برای دستیابی به آنها و درگیر کردن آنها ایجاد کنند. این نسل نشان دهنده بخش مهمی از بازار با قدرت خرید قابل توجه است که آن را به یک هدف استراتژیک برای بسیاری از شرکت ها تبدیل می کند.
در واقع، بر خلاف نسل های دیگر، انگیزه های آنها پیچیده تر است و فراتر از صرف آگاه ماندن بروید.
وقتی صحبت از برندها و تبلیغات به میان می آید، مصرف کنندگان Gen Z خواستارتر هستند
ما به شما توضیح می دهیم!
مصرف محتوا در بین زومرها
نسل Z، همچنین به عنوان شناخته شده است زومرها، اشاره دارد به افرادی که بین اواسط دهه 1990 و اواسط دهه 2010 متولد شده اند.
بر اساس تحقیقات انجام شده توسط اسنپ چت با همکاری تیم تحقیقاتی جهانی Omnicom Media Group، واضح است که زومرها انتظارات خاصی از برندها دارند. بر خلاف نسل های قبلی، آنها هستند بومی های دیجیتالی که در زمینه های متفاوتی بزرگ شده اند، به ویژه با بیماری همه گیر و پیامدهای آن بر رویدادهای مهم زندگی آنها مشخص شده است.
به نظر می رسد در حالی که همه برندها و بازاریابان ممکن است از برنامه های مختلف برای هدف قرار دادن این مشتریان استفاده کنند، اسنپ \u200b\u200bچت به عنوان یک پلتفرم به طور خاص برای این نسل طراحی شده است (شانس یا تصادف مربوط به مطالعه انجام شده توسط همین شبکه اجتماعی است؟).
بنابراین، آیا شما مطابق انتظارات این نسل جدید هستید؟ نظر شما درباره نتایج این مطالعه چیست؟
ماموریت برند یک جنبه بسیار مهم برای مصرف کنندگان جوان است. آنها می خواهند ارزش ها و انگیزه های خود را در پیام های برند منعکس کنند، بلکه دخالت آنها در مسائل و تغییرات اجتماعی که برایشان مهم است. چند نکته کلیدی برای آنها:
- اکشن
- صداقت
- شفافیت
- ارتباط
- فراگیر بودن
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت "نظرات" برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
نسل Z نشان دهنده نسل جدیدی از مصرف کنندگان است که تبدیل شده اند بازیگران اصلی بازار. با یک قدرت خرید جهانی 853 میلیارد دلار برآورد شده است، برندها و بازاریابان باید انتظارات خود را در نظر بگیرند تا بتوانند با موفقیت به آنها بازاریابی کنند.