آیا شرکت شما واقعاً با انتظارات نسل Z هماهنگ است؟ (نظرسنجی اسنپ چت)

زومرها هستند مصرف کنندگان تشنه محتوای دیجیتال هستند. بر اساس مطالعه اسنپ چت، مصرف محتوای آنها توسط چندین عنصر ایجاد می شود:

  • تمایل به به روز ماندن
  • تمایل به یافتن محتوایی مطابق با ارزش های خود
  • نیاز به احساس تشویق و مشارکت

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

به همین دلیل است که مطالعه انجام شده توسط اسنپ چت بسیار جالب است…

زومرها از برندها چه انتظاری دارند؟

در واقع، بر خلاف نسل های دیگر، انگیزه های آنها پیچیده تر است و فراتر از صرف آگاه ماندن بروید.

وقتی صحبت از برندها و تبلیغات به میان می آید، مصرف کنندگان Gen Z خواستارتر هستند

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

بر اساس نتایج مطالعه اسنپ چت، حدود 3/4 از زومرها می گویند که به شرکتی که در مورد مسائل اجتماعی صحبت می کند، اطلاعات مرتبط را به اشتراک می گذارد یا تبلیغات متمرکز بر تغییرات اجتماعی را نشان می دهد وفادارتر هستند.

بنابراین، آیا شما مطابق انتظارات این نسل جدید هستید؟ نظر شما درباره نتایج این مطالعه چیست؟

قبل از ترک…

او هست برای برقراری ارتباط و تعامل موثر ضروری است با زومرها برای برقراری ارتباط واقعی با آنها.

زومرها ویژگی ها و رفتارهای خاصی دارند که آنها را از نسل های قبلی متمایز می کند:

  • آنها اغلب به عنوان موجود درک می شوند از نظر فن آوری توانمند، خلاق، متنوع، آگاه به محیط زیست و درگیر اجتماعی.
  • به عنوان مصرف کننده، آنها اعطا می کنند اهمیت زیادی برای ارزش ها، اصالت و تأثیر اجتماعی دارد مارک ها
  • آنها نیز هستند بسیار آنلاین متصل است و به طور منظم محتوای دیجیتال را مصرف کنید، خواه ویدیو، رسانه های اجتماعی، پادکست ها یا بازی های ویدیویی باشد.

این مصرف کنندگان به مسائل زیادی علاقه مند هستند و از برندها انتظار دارید که تغییرات اجتماعی را هدایت کنند، که آنها شیوه های کار منصفانه را اتخاذ می کنند، که آنها فراگیر و پایدار هستند. تنوع نیز یک جنبه مهم برای این نسل است، چه از نظر ارزشی و چه از نظر تعلق.

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

درک ویژگی‌ها و انتظارات نسل Z برای برندها ضروری است تا بتوانند استراتژی‌های مؤثری را برای دستیابی به آنها و درگیر کردن آنها ایجاد کنند. این نسل نشان دهنده بخش مهمی از بازار با قدرت خرید قابل توجه است که آن را به یک هدف استراتژیک برای بسیاری از شرکت ها تبدیل می کند.

ماموریت برند یک جنبه بسیار مهم برای مصرف کنندگان جوان است. آنها می خواهند ارزش ها و انگیزه های خود را در پیام های برند منعکس کنند، بلکه دخالت آنها در مسائل و تغییرات اجتماعی که برایشان مهم است. چند نکته کلیدی برای آنها:

  • اکشن
  • صداقت
  • شفافیت
  • ارتباط
  • فراگیر بودن

ما به شما توضیح می دهیم!

مصرف محتوا در بین زومرها

به زبان ساده، برای بازاریابی به زومرها، برندها باید یک برنامه ریزی رسانه ای و استراتژی ارتباطات به روز اتخاذ کنند، که هم اصیل است و هم با شیوه زندگی آنها هماهنگ است.

نسل Z نشان دهنده نسل جدیدی از مصرف کنندگان است که تبدیل شده اند بازیگران اصلی بازار. با یک قدرت خرید جهانی 853 میلیارد دلار برآورد شده است، برندها و بازاریابان باید انتظارات خود را در نظر بگیرند تا بتوانند با موفقیت به آنها بازاریابی کنند.

این نسلی است که جانشین نسل Y شد که به نام هزاره ها نیز شناخته می شود.

به طور خاص، این مطالعه از یک معیار علوم اعصاب به نام “غوطه وری” برای ارزیابی واکنش زومرها به پیام های برند مختلف استفاده کرد. نتایج نشان داد که اسنپ ​​چت بالاترین امتیاز غوطه وری را داشت برای پیام های مربوط به ماموریت برند.

بینش اسنپ چت
آمار اسنپ چت اینگونه به نظر می رسد

اهمیت تعریف واضح ماموریت برند

نسل Z است توجه ویژه ای به برندها و تبلیغات دارد. تعداد زیادی از آنها نیز به طور فعال در بازاریابی دیجیتال شرکت دارند و “برند شخصی” خود را به صورت آنلاین ایجاد می کنند.

در جامعه‌ای در حال تغییر، که مصرف‌کنندگان جوان‌تر و جوان‌تر می‌شوند، درک انتظارات و آرزوهای نسل Z برای کسب‌وکارها ضروری است. اسنپ ​​چت به این انتظارات علاقه نشان داده و نتایج جالبی ارائه می دهد. آنها را در این مقاله کشف کنید!

نسل Z کیست؟

نسل Z، همچنین به عنوان شناخته شده است زومرها، اشاره دارد به افرادی که بین اواسط دهه 1990 و اواسط دهه 2010 متولد شده اند.

به نظر می رسد در حالی که همه برندها و بازاریابان ممکن است از برنامه های مختلف برای هدف قرار دادن این مشتریان استفاده کنند، اسنپ ​​چت به عنوان یک پلتفرم به طور خاص برای این نسل طراحی شده است (شانس یا تصادف مربوط به مطالعه انجام شده توسط همین شبکه اجتماعی است؟).

استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند یک رویکرد موثر باشد، به مشتریان فعلی اجازه می دهد تا مستقیماً با مشتریان جدید صحبت کنند.

کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​این فرصت را دارند که این انتظارات را برآورده کنند. آنها می توانند در مورد اینکه چگونه محصولات و خدمات آنها با ارزش های این نسل جدید مطابقت دارد فکر کنند و این پیام ها را در نمایه عمومی و تبلیغات خود برجسته کنند.

انتظارات Gen Z از برندها چیست؟
انتظارات Gen Z از برندها چیست؟

با این نسل جوان پیوند ایجاد کنید

منبع

نسل Z در زمانی بزرگ شد که فناوری، دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی همه جا حضور داشتند. آنها اغلب به عنوان ” بومی های دیجیتال (بومیان دیجیتال) زیرا خیلی زود در معرض گوشی های هوشمند، شبکه های اجتماعی و دسترسی آسان به اطلاعات آنلاین قرار گرفتند.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط اسنپ چت با همکاری تیم تحقیقاتی جهانی Omnicom Media Group، واضح است که زومرها انتظارات خاصی از برندها دارند. بر خلاف نسل های قبلی، آنها هستند بومی های دیجیتالی که در زمینه های متفاوتی بزرگ شده اند، به ویژه با بیماری همه گیر و پیامدهای آن بر رویدادهای مهم زندگی آنها مشخص شده است.

اگر این مقاله در آنچه مصرف کنندگان Gen Z از برندها انتظار دارند شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما