آیا مشتریان واقعاً چت ربات را دوست دارند؟ (اینفوگرافیک)

برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.

چرا می خواهند از ربات ها استفاده کنند؟ انتظارات اصلی از چت بات ها عبارتند از:

  • 24/7 پاسخ دریافت کنید
  • افزایش فروش
  • مشاوره و مدیریت کارآمد حساب های مشتریان

قبل از ترک…

چت بات ها عمدتاً برای پاسخ به درخواست های اطلاعات et ارائه پشتیبانی پس از فروش. استفاده‌های دیگری مانند سفارش محصولات، مدیریت حساب‌های مشتری و اصلاح خدمات نیز توسط پاسخ‌دهندگان به مطالعه ذکر شده است.

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

خوب است بدانید:

  • برای بیش از 1/3 شرکت ها، بین 10000 تا 50000 یورو صرف راه حل های خودمراقبتی می شود.
  • میانگین هزینه سالانه در ارتباط با مشتری 131000 یورو است و بیش از نیمی از پاسخ دهندگان سالانه بیش از 25000 یورو خرج می کنند.
  • شرکت ها در حال افزایش بودجه خود در این زمینه هستند که باز هم بر اثربخشی چت بات ها تاکید می کند.
جایگاه چت بات ها در ارتباط با مشتری توسط Dydu دیده می شود

مصرف کنندگان چه فکر می کنند؟

چت بات ها می توانند باشند در بسیاری از زمینه ها استفاده می شود مانند خدمات مشتری، پشتیبانی فنی، بازرگانی، رزرو سفر، اطلاعات محصول، بانکداری، بهداشت، آموزش و غیره. برای چی ؟ چون آن ها ارائه کمک خودکار و می تواند به پاسخ سریع و کارآمد به درخواست های کاربر کمک کند، حجم کاری کارکنان انسانی را کاهش دهد و تجربه کاربر را بهبود بخشد.

ربات چه جایگاهی در ارتباط با مشتری دارد؟

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)




منبع

چت بات ها به طور فزاینده ای در زندگی روزمره ما حضور دارند، چه در وب سایت ها، برنامه های پیام رسانی یا حتی بلندگوهای متصل. مطالعه‌ای که در مارس 2023 توسط Dydu و Occurrence انجام شد، پاسخ‌هایی به سؤال ما ارائه می‌کند.

چت بات ها به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرند

بنابراین به نظر می رسد که چت ربات ها شاهد افزایش پذیرش و رضایت کلی مشتری هستند. آنها علیرغم برخی مشکلات کوچک برای غلبه بر آنها، نقش اساسی در خودمراقبتی و روابط با مشتری دارند. آینده برای چت بات ها روشن است، با سرمایه گذاری رو به رشد و انتظارات بالای مشتریان…

از دیدگاه کلی، به نظر می رسد که مشتریان عموماً راضی هستند: چت بات ها الف امتیاز رضایت 8 از 10 تنها حدود 10 درصد از مشتریان خود را ناراضی اعلام می کنند.

این مقاله درباره ربات‌های چت است، نمی‌توانیم درباره ChatGPT صحبت کنیم، چت‌باتی که در پایان سال 2022 به مورچه‌های هوش مصنوعی ضربه زد.

چت بات ها می توانند داشته باشند سطوح مختلف پیچیدگی، از مدل های ساده که از قوانین از پیش تعیین شده پیروی می کنند تا سیستم های پیشرفته تر مبتنی بر هوش مصنوعی. برخی از ربات‌های گفتگو از تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی برای درک و تفسیر زبان انسان استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر به اسکریپت‌ها و پاسخ‌های از پیش تعریف‌شده متکی هستند.

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).

اگر این مقاله در جایگاه چت بات ها در روابط مشتری در سال 2023 شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

وب سایت همچنان رسانه ترجیحی است برای نصب ربات‌های چت (54%) و پس از آن WhatsApp، Google Home، Messenger و Instagram قرار دارند.

هوش مصنوعی فضای بیشتری را در همه سطوح (تجارت، روابط با مشتری، خدمات پس از فروش و غیره) اشغال می کند. بنابراین شما به طور طبیعی برنامه ریزی کرده اید که آن را حداکثر سرمایه گذاری کنید. و چرا با چت بات نه؟ اما، آیا واقعاً می دانید مصرف کنندگان در مورد آن چه فکر می کنند؟ آیا آنها واقعاً از این ابزارها قدردانی می کنند یا تماس انسانی را ترجیح می دهند؟ در اینجا پاسخ سوالات شماست!

چت بات چیست؟

ربات چت: کیست؟ آن برای چه کاری استفاده می شود ؟

تنها 7 درصد از شرکت کنندگان نمی خواهند از چت بات استفاده کنند که نشان دهنده بخش کوچکی از جمعیت است.

چه استفاده ای؟

ChatGPT در سطح جهانی به عنوان یک ربات چت با کیفیت شناخته شده است، با 94٪ از پاسخ دهندگان ادعا می کنند که آن را می دانند. همچنین در تجارت بسیار محبوب است (به طور فزاینده ای) همانطور که این رقم نشان می دهد: 65 درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند از ChatGPT در تجارت خود استفاده کنند.

و بله، چند ماه است که چت بات ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند و شاهد افزایش شدید استفاده از آن ها بوده اند، به طوری که 92 درصد از پاسخ دهندگان یک ربات چت را نصب کرده اند یا قصد نصب آن را دارند، در مقایسه با تنها 48 درصد در سال 2021.

چت بات یک است برنامه کامپیوتری طراحی شده برای شبیه سازی مکالمه انسان و تعامل با کاربران. معمولاً در برنامه‌های پیام‌رسانی فوری، وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی، برای پاسخ به سؤالات، ارائه اطلاعات، حل مشکلات رایج و انجام کارهای دیگری که می‌توانند به سادگی خودکار شوند، استفاده می‌شود.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.

اما علیرغم این محبوبیت رو به رشد چت بات ها، برخی از مسائل توسط پاسخ دهندگان برجسته شده است: قابلیت اطمینان پاسخ ها، هزینه، انتخاب راه حل، جزئیات نگهداری و پیاده سازی.

جایگاه چت بات ها در ارتباط با مشتری توسط Dydu دیده می شود
جایگاه چت بات ها در ارتباط با مشتری توسط Dydu دیده می شود

چگونه به ChatGPT اشاره نکنیم؟

آنچه مهم است که تاکید شود این است چت بات ها در حال تبدیل شدن به یک راه حل ضروری مراقبت از خود در شرکت ها هستند، با تمایل روزافزون به پیاده سازی callbots و voicebots.

منبع