
مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر مراقب کمیت و همچنین کیفیت نظرات آنلاینی هستند که مصرف کنندگان یک برند به جا می گذارند. آنها یک معیار تصمیم گیری برای خرید هستند و بنابراین موفقیت در حفظ کیفیت نظرات شما ضروری است.
معیارهای مصرف کننده برای شناسایی یک بررسی مثبت چیست؟ آیا آنها بیشتر به یادداشت ها، نظرات، اشتراک گذاری ها توجه دارند؟ تمام اطلاعات مطالعه را در این مقاله کشف کنید.
مصرف کنندگان به بررسی های آنلاین توجه می کنند
جای تعجب است که آیا نظرات مشتریان شما در سایت شرکت شما واقعا مفید است یا خیر. آیا آنها حداقل می خوانند؟ پاسخ بله است.
مصرف کنندگان علاقه مند به بررسی هستند، و حتی بسیار به آن توجه دارند. در طول سال ها، این معیار به یکی از شاخص های اصلی کیفیت یک وب سایت و/یا یک محصول تبدیل شده است.
بنابراین، 71 درصد از افراد مورد سوال از خرید یک محصول یا خدمات از یک شرکت با نظرات منفی یا تحریف شده خودداری می کنند.
عدم وجود یا تعدیل بررسی ها حتی می تواند یک ترمز باشد برای برخی از مصرف کنندگان در واقع، 79٪ از پاسخ دهندگان مایلند قبل از خرید، تمام نظرات موجود در مورد یک شرکت را ببینند، حتی نظراتی که پلتفرم آن را غیرقابل اعتماد می داند.

بالقوه هایی که به دنبال صداقت هستند
مصرف کنندگان در مورد اهمیت حضور نظرات به صورت آنلاین و همچنین در مورد آن مطالبه می کنند صداقت آنها. در واقع، 88 درصد از پاسخدهندگان گفتند که میخواهند سیستم پردازش بررسی پلتفرم آنلاین را درک کنند تا بتوانند تشخیص دهند که کدام نقدها قابل گوش دادن هستند و کدامیک کمترین اعتماد را دارند.
بهعنوان یک سازنده وبسایت، این وظیفه شماست که یک سیستم تعدیل نظرات را راهاندازی کنید تا اعتبار دومی را آلوده نکنید و بدنامی سایت خود را حفظ کنید. خواهد بود ایجاد نظرات مثبت کاذب معکوس است، زیرا مصرف کنندگان باتجربه احتمالاً از این موضوع استقبال می کنند و به کسب و کار شما آسیب می رساند.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
مصرف کنندگان به شدت درگیر این شکار نظرات جعلی هستند:
- 49٪ وقتی متوجه می شوند که یکی از آنها جعلی به نظر می رسد به پلتفرم بررسی دیگری می روند تا این دو سایت را مقایسه کنند.
- 1/4 از پاسخ دهندگان گزارش جعلی مشاهده شده است
نظرات کتبی قانع کننده تر از رتبه بندی هستند
به نظر میرسد مصرفکنندگان بیشتر جذب نظرات در قالب نظرات میشوند تا سیستمهای رتبهبندی، مانند رتبهبندی ستارهها برای مثال: ۸۵٪ از پاسخدهندگان به نظرات بهجای ستارهها اعتماد دارند.
بنابراین ضروری به نظر می رسد که مخاطبان خود را تشویق کنید تا بازخورد سازنده ای را در مورد تجربه خود با نام تجاری یا محصولات شما ارائه دهند تا از یک پایه محکم از بازخورد مشتری بهره مند شوند. این به شما اجازه می دهد پیشنهاد خود را بهبود بخشید et برای جذب مشتریان جدید. البته به شرطی که این نظرات همه منفی نباشند… بستگی به خودتون داره!
اگر این مقاله در توجه مصرف کننده به بررسی های آنلاین شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود (مثلاً Feedly) قرار دهید).
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم.
برای هرگونه سوال در رابطه با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظرات خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت به شما (با کمال میل) پاسخ خواهیم داد.
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)