بروزرسانی: 25 آبان 1404
آیا هشتگ ها واقعاً از نظر گوگل به محتوای شما ارزش می دهند؟
اگر این مقاله در پردازش هشتگ توسط گوگل شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
و در نهایت، برای اتمام، آیا می دانستید که هشتگ ها می توانند به شما امکان می دهد تأثیر محتوای خود را اندازه گیری کنید ? و بله، با ردیابی هشتگ های مرتبط با کسب و کار یا کمپین بازاریابی خود، می توانید ببینید چه کسانی در مورد شما صحبت می کنند و چه می گویند. این می تواند به شما کمک کند استراتژی محتوای خود را مطابق با آن تنظیم کنید و بازاریابی خود را در زمان واقعی بهبود بخشید!
این شخصیت ها نیز می توانند به تثبیت قدرت خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود کمک کنید. با استفاده از هشتگ های محبوب و مرتبط در محتوای خود، می توانید نشان دهید که از روندها و مکالمات فعلی در صنعت خود آگاه هستید. این می تواند به شما کمک کند فالوورهای جدید جذب کنید و تعامل خود را افزایش دهید، چه در رسانه های اجتماعی و چه در نتایج موتورهای جستجو.
طبق بیانیه جان مولر، کارمند گوگل در توییتر در 20 فوریه 2023، هشتگ ها تاثیر خاصی در جستجوی گوگل ندارند. در واقع، برای موتور جستجو، هشتگ ها تنها کلماتی هستند که معنای خاصی ندارند به محتوای معمولی ادغام می شوند در یک صفحه وب
بنابراین متوجه شده اید، اگرچه استفاده از هشتگ ممکن است برای برخی از کاربران مهم به نظر برسد، در واقع، آنها هیچ تاثیری بر روی دید یک صفحه در گوگل ندارند. خوب، در حال حاضر... این ممکن است در آینده، در یکی از بسیاری از به روز رسانی های الگوریتم موتورهای جستجو، تغییر کند.
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=OeQ9othrwjU[/embed]
سئو و #: واقعا چیست؟
(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)
