اگر این مقاله در پردازش هشتگ توسط گوگل شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما
و در نهایت، برای اتمام، آیا می دانستید که هشتگ ها می توانند به شما امکان می دهد تأثیر محتوای خود را اندازه گیری کنید ? و بله، با ردیابی هشتگ های مرتبط با کسب و کار یا کمپین بازاریابی خود، می توانید ببینید چه کسانی در مورد شما صحبت می کنند و چه می گویند. این می تواند به شما کمک کند استراتژی محتوای خود را مطابق با آن تنظیم کنید و بازاریابی خود را در زمان واقعی بهبود بخشید!
همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود قرار دهید (مثلاً Feedly)).
قبل از ترک…
افزودن هشتگ به محتوای خود می تواند یک یک راه عالی برای افزایش دید شما در شبکه های اجتماعی و ارجاع طبیعی خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید مثل گوگل هنگامی که از هشتگ های مرتبط در محتوای خود استفاده می کنید، احتمال اینکه پست شما به افرادی که به دنبال اطلاعات در مورد موضوع شما هستند نشان داده شود، افزایش می یابد.
در همین زمینه، قبلاً جان مولر گفته بود که استفاده از هشتگ در توضیحات متا قابل قبول است. ولی تاثیر استفاده از هشتگ در توضیحات متا محدود است، مگر اینکه Google استفاده از توضیحات متا را به عنوان یک قطعه در نتایج جستجو انتخاب کند.
ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟
هنگام استفاده از هشتگ ها در URL ها یا لینک ها ممکن است سردرگمی ایجاد شود. در این مورد، گوگل تمایل دارد که همه چیزهایی که پس از هشتگ در URL وجود دارد را نادیده بگیرد. هشتگ ها اغلب برای لنگر انداختن کاربر به بخش خاصی از صفحه استفاده می شوند. در این موقعیت، گوگل یک URL با هشتگ را مانند URL بدون هشتگ در نظر می گیرد.
برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.
آیا به ادغام تعداد زیادی هشتگ در محتوای خود عادت کرده اید؟ آیا متقاعد شده اید که گوگل به صفحاتی که از هشتگ استفاده می کنند، دید بیشتری می دهد؟ اگه اشتباه میکردی چی؟ آیا هشتگ ها واقعاً از نظر گوگل به محتوای شما ارزش می دهند؟ پاسخ در ادامه این مقاله.
چرا افزودن هشتگ در محتوای خود می تواند جالب باشد؟
شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?
راپل : هشتگ یک کلمه کلیدی است که قبل از علامت پوند (#) قرار دارد و به شما امکان دسته بندی و گروه بندی مطالب در اینترنت را می دهد. هنگامی که یک کاربر هشتگ را به پست خود اضافه می کند، آن را قابل کلیک می کند و یافتن پست های مربوط به همان موضوع را برای سایر کاربران آسان می کند.