آیا هشتگ ها واقعاً از نظر گوگل به محتوای شما ارزش می دهند؟

اگر این مقاله در پردازش هشتگ توسط گوگل شما آن را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری آن دریغ نکنید در خبرنامه دیجیتال ما مشترک شوید برای دریافت مقالات بعدی ما

و در نهایت، برای اتمام، آیا می دانستید که هشتگ ها می توانند به شما امکان می دهد تأثیر محتوای خود را اندازه گیری کنید ? و بله، با ردیابی هشتگ های مرتبط با کسب و کار یا کمپین بازاریابی خود، می توانید ببینید چه کسانی در مورد شما صحبت می کنند و چه می گویند. این می تواند به شما کمک کند استراتژی محتوای خود را مطابق با آن تنظیم کنید و بازاریابی خود را در زمان واقعی بهبود بخشید!

این شخصیت ها نیز می توانند به تثبیت قدرت خود به عنوان یک متخصص در زمینه خود کمک کنید. با استفاده از هشتگ های محبوب و مرتبط در محتوای خود، می توانید نشان دهید که از روندها و مکالمات فعلی در صنعت خود آگاه هستید. این می تواند به شما کمک کند فالوورهای جدید جذب کنید و تعامل خود را افزایش دهید، چه در رسانه های اجتماعی و چه در نتایج موتورهای جستجو.

طبق بیانیه جان مولر، کارمند گوگل در توییتر در 20 فوریه 2023، هشتگ ها تاثیر خاصی در جستجوی گوگل ندارند. در واقع، برای موتور جستجو، هشتگ‌ها تنها کلماتی هستند که معنای خاصی ندارند به محتوای معمولی ادغام می شوند در یک صفحه وب

بنابراین متوجه شده اید، اگرچه استفاده از هشتگ ممکن است برای برخی از کاربران مهم به نظر برسد، در واقع، آنها هیچ تاثیری بر روی دید یک صفحه در گوگل ندارند. خوب، در حال حاضر… این ممکن است در آینده، در یکی از بسیاری از به روز رسانی های الگوریتم موتورهای جستجو، تغییر کند.

سئو و #: واقعا چیست؟

(در هر زمان می توانید اشتراک خود را لغو کنید.)






منبع

همچنین می توانید بهترین مقالات ما را از طریق فید RSS ما دنبال کنید: (فقط آن را در فیدخوان RSS مورد علاقه خود قرار دهید (مثلاً Feedly)).

قبل از ترک…

افزودن هشتگ به محتوای خود می تواند یک یک راه عالی برای افزایش دید شما در شبکه های اجتماعی و ارجاع طبیعی خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید مثل گوگل هنگامی که از هشتگ های مرتبط در محتوای خود استفاده می کنید، احتمال اینکه پست شما به افرادی که به دنبال اطلاعات در مورد موضوع شما هستند نشان داده شود، افزایش می یابد.

در همین زمینه، قبلاً جان مولر گفته بود که استفاده از هشتگ در توضیحات متا قابل قبول است. ولی تاثیر استفاده از هشتگ در توضیحات متا محدود است، مگر اینکه Google استفاده از توضیحات متا را به عنوان یک قطعه در نتایج جستجو انتخاب کند.

ما همچنین در لینکدین، توییتر، فیس بوک و یوتیوب فعال هستیم. آنجا میبینمت؟

هنگام استفاده از هشتگ ها در URL ها یا لینک ها ممکن است سردرگمی ایجاد شود. در این مورد، گوگل تمایل دارد که همه چیزهایی که پس از هشتگ در URL وجود دارد را نادیده بگیرد. هشتگ ها اغلب برای لنگر انداختن کاربر به بخش خاصی از صفحه استفاده می شوند. در این موقعیت، گوگل یک URL با هشتگ را مانند URL بدون هشتگ در نظر می گیرد.

توییتی از جان مولر که توضیح می‌دهد چگونه هشتگ‌ها توسط گوگل در نظر گرفته می‌شوند
توییتی از جان مولر که توضیح می‌دهد چگونه هشتگ‌ها توسط گوگل در نظر گرفته می‌شوند

برای هرگونه سوال مرتبط با این مقاله، از قسمت “نظرات” برای ارسال نظر خود برای ما دریغ نکنید، ما در اسرع وقت (با کمال میل) به شما پاسخ خواهیم داد.

منبع

آیا به ادغام تعداد زیادی هشتگ در محتوای خود عادت کرده اید؟ آیا متقاعد شده اید که گوگل به صفحاتی که از هشتگ استفاده می کنند، دید بیشتری می دهد؟ اگه اشتباه میکردی چی؟ آیا هشتگ ها واقعاً از نظر گوگل به محتوای شما ارزش می دهند؟ پاسخ در ادامه این مقاله.

هشتگ
هشتگ ها توسط گوگل چگونه پردازش می شوند؟

چرا افزودن هشتگ در محتوای خود می تواند جالب باشد؟

شما مایل به دریافت هستید بهترین مقالات ما ?

راپل : هشتگ یک کلمه کلیدی است که قبل از علامت پوند (#) قرار دارد و به شما امکان دسته بندی و گروه بندی مطالب در اینترنت را می دهد. هنگامی که یک کاربر هشتگ را به پست خود اضافه می کند، آن را قابل کلیک می کند و یافتن پست های مربوط به همان موضوع را برای سایر کاربران آسان می کند.