آیا گوگل اسنیپت های ویژه کمتری را نشان می دهد؟
انتشار: شهریور 22، 1401
بروزرسانی: 22 آذر 1404

آیا گوگل اسنیپت های ویژه کمتری را نشان می دهد؟

آیا متوجه گزیده های ویژه کمتری برای مشتریان خود شده اید؟

برای اندازه واقعی کلیک کنید

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger گزارش ها که Google از نمایش قطعه های برجسته در حدود 12 تا 13 درصد از عبارت های جستجویی که ردیابی می کند، به 8 تا 9 درصد از عبارت های جستجویی که ردیابی می کند کاهش یافته است:

بحث انجمن در توییتر.



منبع باز هم، من نمی بینم که سئوکاران واقعاً از این موضوع شکایت داشته باشند، و همچنین هنگام جستجو متوجه قطعه های برجسته کمتری نمی شوم. بنابراین تشخیص آن سخت است، اما من فقط می خواستم آنچه را که این ابزارها نشان می دهند، آشکار کنم.

بر اساس گزارش RankRanger و Semrush، گوگل از پنجشنبه، 8 سپتامبر، قطعه های ویژه کمتری را در نتایج جستجو نشان می دهد. من شخصاً وقتی جستجو می کنم این را نمی بینم اما این چیزی است که این دو ابزار ردیابی نشان می دهند.

سمروش گزارش ها که گوگل از نمایش قطعه های برجسته در حدود 6 تا 5 درصد از عبارت های جستجویی که ردیابی می کند، به 4 درصد از عبارت های جستجویی که ردیابی می کند کاهش یافته است: