بر اساس گزارش RankRanger و Semrush، گوگل از پنجشنبه، 8 سپتامبر، قطعه های ویژه کمتری را در نتایج جستجو نشان می دهد. من شخصاً وقتی جستجو می کنم این را نمی بینم اما این چیزی است که این دو ابزار ردیابی نشان می دهند.
RankRanger گزارش ها که Google از نمایش قطعههای برجسته در حدود 12 تا 13 درصد از عبارتهای جستجویی که ردیابی میکند، به 8 تا 9 درصد از عبارتهای جستجویی که ردیابی میکند کاهش یافته است:
سمروش گزارش ها که گوگل از نمایش قطعه های برجسته در حدود 6 تا 5 درصد از عبارت های جستجویی که ردیابی می کند، به 4 درصد از عبارت های جستجویی که ردیابی می کند کاهش یافته است:
باز هم، من نمی بینم که سئوکاران واقعاً از این موضوع شکایت داشته باشند، و همچنین هنگام جستجو متوجه قطعه های برجسته کمتری نمی شوم. بنابراین تشخیص آن سخت است، اما من فقط میخواستم آنچه را که این ابزارها نشان میدهند، آشکار کنم.
آیا متوجه گزیده های ویژه کمتری برای مشتریان خود شده اید؟
بحث انجمن در توییتر.