ابزارهای ردیابی در نهایت متوجه نوسانات به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google شده‌اید؟


بنابراین مدتی است که به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در ژوئیه 2022 را تماشا می‌کنیم و متوجه شده‌ایم که بر اساس گپ‌های SEO از درون جامعه، احتمالاً بعدازظهر جمعه واقعاً شروع به کار کرد. اما ابزارهای ردیابی خودکار نتایج جستجوی گوگل واقعاً در مجموع چیز زیادی را نشان ندادند، اما از امروز صبح، اکنون آنها هستند.

فقط برای اینکه بدانید، به نظر می رسد که پچ پچ در همان سطح قبلی است – که به اندازه به روز رسانی های قبلی بررسی های محصولات Google بزرگ نیست، اما پچ پچ وجود دارد. این نوسانات ممکن است مربوط به آن به‌روزرسانی خاص باشد یا نباشد، اما این تنها موردی بود که اخیراً تأیید شده است.

ابتدا اجازه دهید اسکرین شات هایی از آنچه که ابزارهای سئو نشان می دهند به اشتراک بگذارم:

ابزارهای ردیابی گوگل

سمروش و زمانی که آن را تغییر می دهید فقط خرید، همه چیز کمی داغ تر می شود.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

RankRanger:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Accuranker:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

سئوی شناختی:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPmetrics:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

Mozcast:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

رتبه بندی وب پیشرفته:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

الگورو:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPwoo:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

SERPstat:

برای اندازه واقعی کلیک کنید

همانطور که می بینید، نوسانات شروع به نشان دادن در این ابزارهای انبوه کرده است.

همه شما متوجه چه چیزی هستید؟ آیا این به‌روزرسانی بررسی‌های محصول برای شما رام‌کننده بوده است؟

بحث انجمن در توییتر & WebmasterWorld & دنیای کلاه سیاه.





منبع