ابزاری برای ایجاد ویدئو و نمایش تبلیغات


در حالی که این ابزار بیش از یک سال در مرحله آزمایشی بود، راه‌اندازی کامل و رسمی Google Ads Creative Studio در پایان جولای 2022 اعلام شد. این پلت فرم جدید باید به تبلیغ‌کنندگان اجازه دهد تا همه ابزارهای لازم برای ایجاد و مدیریت را گرد هم آورند. تبلیغات ویدیویی و نمایشی

Google Ads Creative Studio چیست؟

اگر به دنبال ابزاری هستید که تمام فرآیندهای ایجاد رسانه تبلیغاتی وب شما را متحد و ساده کند، به جای درستی آمده اید. این دقیقاً همان چیزی است که به شما اجازه می دهد Google Ads Creative Studio.

این پلتفرم نسبتا منحصر به فرد قابل استفاده بود در نسخه بتا برای بیش از یک سال در حال حاضر. اکنون رسمی است، همه می توانند به این ابزار دسترسی داشته باشند.

در واقع، چنین ابزاری دارد بسیاری از اهداف و ابزارهای مفید برای کاربران. همانطور که گفتیم، این یک راه است فرآیندهای خلاق را متحد و ساده می کند. در واقع، زمانی که می‌خواهید یک تبلیغ «خلاقانه» را به صورت آنلاین منتشر کنید، همیشه آسان نیست که رسانه خود را با ابزارهای دیگر ایجاد کنید، که می‌تواند منجر به از دست دادن زمان یا هزینه‌های اضافی شود. حالا دیگر این سوال مطرح نمی شود.

تو می توانی ایجاد نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال (تصویر یا ویدیو) از این پلتفرم و حتی در صورت لزوم آنها را کپی کنید.

از هفته گذشته، می‌توانید از ویژگی‌های مرتبط با ویدیو لذت ببرید. ابزارهای اختصاص داده شده به نمایشگر باید به زودی وارد شوند.

Ads Creative Studio چه ویژگی هایی دارد؟

تلفیقی از همه ابزارهای تبلیغاتی خلاقانه

اول از همه، اولین ویژگی مهمی که در مورد این پلتفرم تبلیغاتی جدید باید به آن اشاره کرد این است که همه چیز را در یک مکان جمع می کند.

تمام ابزار خلاق مورد نیاز برای ایجاد یک کمپین ویدیویی یا نمایشی مستقیماً در Ads Creative Studio در دسترس است. شما از نظر تئوری به هیچ چیز دیگری برای ایجاد صفحه نمایش خود نیاز ندارید.

پروژه‌ها را از Google Ads Creative Studio ایجاد کنید
پروژه‌ها را از Google Ads Creative Studio ایجاد کنید

گوگل به ویژه بر این حقیقت اصرار دارد که ابزارهایی مانند Display & Video 360 یا Campaign Manager 360 دیگر لازم نخواهند بود، زیرا ACS جایگزین آنها می شود.

به عنوان مثال، ما دسترسی خواهیم داشت میکس کارگردان، ابزاری است که به شما امکان می دهد تبلیغات ویدیویی خود را در یوتیوب با توجه به مخاطبان هدف شخصی سازی کنید، به لطف تنوع. نیز وجود دارد نمایش پویا و HTML5 برای ایجاد خلاقیت های تعاملی و شخصی. شما نیز خواهید یافت میکسر صدا، برای مدیریت تبلیغات صوتی.

در اینجا ابزارهایی هستند که در حال حاضر در پلتفرم Ads Creative Studio در دسترس هستند. البته هدف گوگل این است به توسعه و تعمیق امکانات ارائه شده در ابزار ادامه دهید.

یک رابط و خوراک برای همه انواع رسانه های شما

فراتر از گروه بندی ابزارها، رابط کاربری نیز “نوآورانه” و جدید است. این به شما این امکان را می دهد که گردش کار خود را در مورد کمپین های خود “انقلابی” کنید. گوگل با ACS به دنبال بهبود فرآیندهای کاری کاربران خود با این ابزار است.

به عنوان مثال، برای بهینه سازی تولید افراد مختلف مسئول، یک کتابخانه پروژه جدید در ACS پیدا خواهید کرد. هدف از این کار این است که تمام منابعی را که در کمپین های مختلف خود استفاده خواهید کرد: ویدیو، نمایش، صدا، با هم گروه بندی کنید.

کتابخانه به 3 بخش اصلی تقسیم می شود: پروژه ها (که به طور مشخص با رسانه های مختلف تولید شده مطابقت دارد)، ” دارایی های “ (عناصر قابل استفاده در طراحی) و قالب ها. بنابراین می‌توانید با چند کلیک همه چیزهایی را که برای ایجاد رسانه خود نیاز دارید پیدا کنید: بهره‌وری واقعی. همچنین راهی برای متحد کردن تمام رسانه های خود با منابع مشترک است.

قالب‌های Google Ads Creative Studio
قالب‌های Google Ads Creative Studio

یک ابزار ایجاد تبلیغات مشترک

در نهایت، دیدیم که ACS به لطف گردش کار ساده‌شده‌اش، به شما امکان می‌دهد بهره‌وری بیشتری کسب کنید. همچنین به لطف آن به آن اجازه می دهد جنبه مشارکتی بیشتر نسبت به ابزارهای قبلی

در واقع، پیوند بین افرادی که نمایشگرهای تبلیغاتی را ایجاد می کنند و کسانی که با جنبه “تجاری” سروکار دارند، در یک پلت فرم ساده می شود.

کتابخانه دارایی Google Ads Creative Studio
کتابخانه دارایی Google Ads Creative Studio

حتی اگر فقط روی جنبه طراحی گرافیک تمرکز کنیم، همه چیز مشارکتی است. به این معنی که چندین نفر می توانند همزمان روی یک پروژه کار کنند و بازخورد / نظرات را برای رسیدن به نتیجه دلخواه تنظیم کنند.

چگونه چنین ابزاری برای تبلیغ کنندگان مرتبط است؟

اگر تبلیغ کننده هستید، این پلتفرم به شما پیشنهاد می کند امکانات جدید برای مدیریت ایجاد و جریان مدیریت کمپین شما. همچنین یک فرصت جالب برای کسانی است که نمی خواهند با ابزارهای طراحی گرافیکی زحمت بکشند و همه چیز را به صورت آنلاین متمرکز کنند.

را سفارشی سازی ارائه شده توسط Ads Creative Studio همچنین به نظر می رسد نقطه قوتی است که نباید دست کم گرفت. در واقع، به نظر می رسد که بصری کمپین های خود را برای مخاطبان مختلف به طور مستقیم از ابزار تبلیغاتی شخصی سازی کنید.

اگر قبلاً توانسته اید آزمایش ACS را شروع کنید، در نظرات زیر دریغ نکنید که بازخورد خود را در مورد پلتفرم به اشتراک بگذارید.





منبع