ابزار ارتقای خود ارتقای تبلیغات Google برای کمپین‌های محلی به حداکثر کارایی در حال گسترش است


گوگل روز جمعه اعلام کرد که راه اندازی ابزار ارتقای خود را برای کمپین های محلی به Performance Max آغاز کرده است. همانطور که در آگوست گذشته گزارش دادیم، می‌دانستیم که این اتفاق می‌افتد، و اکنون این ابزار برای کمک به شما در روند ارتقاء شروع به کار کرده است.

به عنوان یادآوری، تبلیغات گوگل اعلام کرد که Google فرآیند «ارتقای خودکار» حساب‌ها را به حداکثر عملکرد برای کمپین‌های محلی آغاز خواهد کرد. ارتقای خودکار به تدریج پیشرفت می کند و در ماه سپتامبر برای اکثر تبلیغ کنندگان به پایان می رسد. به عنوان یک نکته، کمپین‌های حداکثر عملکرد از نوامبر 2021 و نسخه بتا که اکتبر 2020 راه‌اندازی شد، برای همه تبلیغ‌کنندگان در دسترس بوده است.

گوگل نوشت اگر کمپین‌های شما واجد شرایط ابزار ارتقای خودکار نباشند و در مورد ارتقای خودکار به شما اطلاع داده نشود، کمپین‌های محلی شما تا سال 2023 به حداکثر عملکرد ارتقا نمی‌یابند. اگر کمپین‌های شما به ابزار ارتقای خودکار دسترسی داشته باشند و این کار را انجام دهند. تا پایان سپتامبر به‌روزرسانی خودکار انجام نشود، تا زمانی که ارتقای خودکار در سال 2023 از سر گرفته شود، همچنان به ابزار ارتقای خودکار دسترسی خواهید داشت. این تضمین می‌کند که در طول فصل تعطیلات شلوغ، اختلالی در کمپین مشاهده نخواهید کرد.”

گوگل از شما می خواهد که از ابزار ارتقای خود استفاده کنید و گوگل ادز به طور خودکار شما را ارتقا ندهد. گوگل نوشت: «ابزار خود ارتقای کمپین‌های محلی برای تبلیغ‌کنندگان واجد شرایط در دسترس قرار گرفته است و در ماه‌های آگوست و سپتامبر به کار خود ادامه خواهد داد». گوگل اضافه کرد: «ما قویاً توصیه می‌کنیم از این ابزار برای ارتقاء کمپین‌های خود در اسرع وقت استفاده کنید تا در فصل تعطیلات شروع کنید.»

قبل از شروع ارتقاء خودکار، به ابزار خود ارتقاء دسترسی خواهید داشت. اگر تصمیم گرفتید از ابزار ارتقای خود استفاده نکنید، چند هفته قبل از ارتقای خودکار کمپین‌هایتان، اعلانی در Google Ads دریافت خواهید کرد تا به شما در آماده‌سازی کمک کند. در اینجا بیشتر در مورد ابزار ارتقا.

بحث انجمن در توییتر.





منبع