اخبار سئو که می توانید استفاده کنید: آیا مشکل و باگ جستجوی گوگل حل شده است؟


در 15 جولای، مجله موتور جستجو گزارش داد مشکل در فهرست جستجوی گوگل که وب سایت های مختلف را تحت تاثیر قرار می داد.

به نظر می رسید که محتوای جدید ایندکس نمی شد، به این معنی که فرصتی برای رتبه بندی نخواهد داشت. این مشکل بر رتبه‌های جستجوی Google برای محتوای فعلی تأثیری نداشت.

گوگل تایید کرد: «یک مشکل دائمی در فهرست‌سازی در جستجوی Google وجود دارد که بر تعداد زیادی از سایت‌ها تأثیر می‌گذارد. ممکن است سایت ها با ایندکس شدن با تاخیر مواجه شوند. ما در حال کار بر روی شناسایی علت اصلی هستیم. به روز رسانی بعدی ظرف 12 ساعت خواهد بود.

صبح روز بعد، گوگل تایید کرد که تمام مشکلات به طور کامل رفع شده است.

علاوه بر این، برخی از کاربران به دلیل مشکل رندر عجیب و غریب در جستجوی Google، یک نتیجه جستجو را نیز تجربه کردند. به نظر می‌رسد که این یک اشکال کوچک است که فقط بر تعداد معدودی تأثیر می‌گذارد. با این حال، حتی 1 درصد از جستجوگران برابر است با تعداد زیادی جستجو برای گوگل. گوگل اعلام کرد که به این ادعاها رسیدگی خواهد کرد.

شکایاتی در این مورد در توییتر، ردیت و انجمن های گوگل کروم وجود داشت. با این حال، به نظر می رسد مشکل حل شده است.

گوگل متعاقباً مشکل و باگ نمایه‌سازی را پیدا کرده و راه‌حل‌هایی را برای هر دو مشکل توسعه و پیاده‌سازی کرده است.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

راهنمای برچسب عنوان گوگل روشن شد: طبق مقاله ای توسط Search Engine Journal، گوگل به قوانین Search Central تغییر داد که بر نحوه نمایش برچسب های عنوان در نتایج جستجو نظارت می کند. این به روز رسانی ابهامات متعددی را در اصطلاحات روشن و حذف کرد که درک دستورالعمل را بدون تغییر خود راهنما چالش برانگیز می کرد. پیش از این، گوگل از کاربران خواسته بود که پیوندهای عنوان خود را در نتایج جستجو کنترل کنند، که در دستورالعمل‌های 8 اکتبر 2021 صادر شده است. توصیه بازنگری شده برچسب عنوان اکنون آنچه را که منظور از “تیتر” است، روشن می‌کند. اصطلاح “تیتر” نامشخص است زیرا می تواند به عنصر عنوان در HTML یا عنوان بالای صفحه (H1، H2، H3) اشاره داشته باشد. اگرچه عنوان صفحه معمولاً یک عنصر هدر است، نسخه اصلاح شده راهنمایی دقیق تر است. در اینجا جدیدترین قوانین برای برچسب های عنوان آمده است: لینک های عنوان خود را در نتایج جستجو کنترل کنید.

آیا رتبه بندی جستجو تحت تأثیر CMS مورد استفاده شما قرار می گیرد؟: جان مولر، وکیل جستجو در گوگل، اخیراً به یک سوال مداوم در مورد اینکه آیا انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای خاص (CMS) نسبت به دیگری مزایایی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دارد یا خیر، پاسخ داد. در جدیدترین ویدیوی مجموعه Ask Googlebot در YouTube که به این سؤال پاسخ می دهد، مولر تأیید کرد که وردپرس اغلب به عنوان CMS برتر برای SEO در نظر گرفته می شود و این تصور را ایجاد می کند که استفاده از CMS متفاوت باعث ضرر آنها می شود. مجله موتور جستجو گزارش دادمولر اظهار داشت که هیچ تفاوتی بین CMS ها در مورد سیگنال های رتبه بندی وجود ندارد و گوگل نگران بک اند وب سایت نیست. این نتیجه نمایش داده شده به بازدیدکنندگان است که مهم است. در واقع می توان از هر یک از سیستم های مدیریت محتوای محبوب برای تولید صفحاتی استفاده کرد که عملکرد خوبی در جستجو داشته باشند. چه از وردپرس، چه Wix یا بدون CMS استفاده کنید، گوگل سیگنال های مشابهی را دریافت می کند و شما به همان اندازه شانس رتبه بندی را خواهید داشت، مشروط بر اینکه اصول سئو را درک کنید.

افراد Google همچنین نتایج جستجوی ویژگی‌ها را می‌پرسند که به حالت عادی بازگردند: به نظر می رسد اشباع گزینه جستجوی «مردم هم می پرسند» در گوگل به حالت عادی بازگشته است. تعداد دفعات ظاهر شدن کادر «مردم هم می پرسند» در جستجوی گوگل در اوایل این ماه حدود 30 درصد کاهش یافته است. با توجه به موتور جستجو Land، حدود 60 درصد از درخواست های دسکتاپ دوباره در کادر جستجوی کاربران نمایش داده می شود. ویژگی «مردم هم می پرسند» یک ابزار جستجو در Google است که سؤالات اضافی یا سؤالات ورودی کاربران را نمایش می دهد. این پرس و جوها را می توان برای مشاهده پرس و جوهای اضافی و پاسخ های مربوط به آنها گسترش داد. به نظر می رسد که این کاهش ممکن است یک تصادف بوده باشد، زیرا گوگل از آن زمان آن را بازیابی کرده است.

پیام‌رسانی خودکار به نمایه‌های کسب‌وکار اضافه شد سؤالات متداول: برای کمک به کسب‌وکارها، Google عملکرد جدیدی را راه‌اندازی کرده است که برخی از پاسخ‌های درخواست‌های دریافت‌شده از طریق Google Maps و فهرست‌های شرکت جستجوی Google را خودکار می‌کند. زمین موتور جستجو تایید شد که این عملکرد جدید را می توان در بخش سؤالات متداول (سؤالات متداول) در نمایه کسب و کار Google شما مدیریت کرد. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد چیزهایی را که مشتریان می‌توانند هنگام شروع مکالمه بپرسند توصیه کنند و به طور خودکار به آن سؤالات پاسخ دهد. می‌توانید با تایپ کردن «کسب و کار من» یا نام شرکتتان، این ویژگی را در جستجوی Google پیدا کنید. سپس، از منوی کشویی زیر «مشتریان»، «پیام‌ها» را انتخاب کنید. سپس «تنظیمات پیام» را از منوی کشویی در آن بخش انتخاب کنید و سپس «مدیریت سؤالات متداول» را انتخاب کنید. شما می توانید تا ده پرسش متداول ایجاد کنید. هر سوال می تواند حداکثر 40 کاراکتر باشد و هر پاسخ می تواند تا 500 کاراکتر باشد. علاوه بر این، می توانید پیوندهایی به پاسخ های خود اضافه کنید. مشتریان می توانند به طور قابل توجهی از پیام رسانی در Google Maps و جستجوی گوگل سود ببرند، اما بسیاری از شرکت ها منابع لازم برای رسیدگی سریع به چنین سوالاتی را ندارند. این سازمان‌ها ممکن است با استفاده از پاسخ‌های خودکار و پرسش‌های متداول، رضایت مشتری و افزایش بهره‌وری را به طور مؤثرتری به مصرف‌کنندگان پاسخ دهند.

کسب و کارهای محلی را به راحتی در اینستاگرام کشف کنید: مجله موتور جستجو اخیرا گزارش داده است که اکنون می‌توان نقشه‌های موقعیت مکانی اینستاگرام را جستجو کرد و یافتن مکان‌ها و شرکت‌های نزدیک به شما را آسان‌تر می‌کند. این به روز رسانی به شما امکان می دهد مکان های محبوب نزدیک را جستجو کنید و آنها را بر اساس دسته بندی مرتب کنید. عملکرد نقشه اینستاگرام به یافتن پست هایی با مکان های محلی به عنوان برچسب محدود شد. اکنون می‌توانید پروفایل‌های رسمی اینستاگرام جاذبه‌های گردشگری را با جستجوی نام شهر و حرکت دادن نقشه برای یافتن شرکت‌ها پیدا کنید. برخلاف Google Maps، مکان‌ها توسط کاربران از قبل جمع‌بندی یا اضافه نمی‌شوند. شرکت ها را فقط می توان با ایجاد یک حساب تجاری با اطلاعات تماس خود در نقشه اینستاگرام پیدا کرد. مشتریان همچنین قادر به گذاشتن نظرات نیستند. با این حال، از برخی جهات، تجربه اینستاگرام جذاب‌تر از نقشه‌های گوگل است، زیرا می‌توانید تمام محتوای بصری منتشر شده توسط شرکت را مشاهده کنید و مستقیماً با آنها درگیر شوید. نکته اصلی این است که کاربران در حال تغییر عادات جستجوی خود هستند و بیشتر از سایر موتورهای جستجو استفاده می کنند. به گفته Prabhakar Raghavan، معاون ارشد گوگل، بیش از 40 درصد از جوانان هنگام جستجوی یک مکان ناهار از Google Maps یا Search استفاده نمی کنند. آنها از اینستاگرام یا تیک تاک استفاده می کنند.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع