اخبار سئو که می توانید استفاده کنید: Google «محتوای در حال رشد شما» را به Insights کنسول جستجو اضافه می کند


سازندگان محتوا با ارتقای کنسول جستجوی Google دیگری برخورد می‌کنند. این بار، بینش‌هایی درباره خود خواهید دید «خواصی که با Google Analytics مرتبط نیستند،» غول موتور جستجو در اخیر خود گفت توییت.

این گزارش که «محتوای در حال رشد شما» نامیده می‌شود، بینش‌هایی مانند برداشت‌ها و کلیک‌ها را برای محتوای با عملکرد برتر شما ارائه می‌کند، حتی اگر با ویژگی Google Analytics مرتبط نباشند.

انجمن ها، گوگل توضیح می دهد، هر کدام است «ارتباط بین یک ویژگی «کنسول جستجو» و یک ویژگی یا دارایی موجود در سرویس Google دیگر». این خواص شامل موارد زیر است:

  • تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  • حساب فروشگاه وب Chrome
  • حساب Google Ads
  • اپلیکیشن اندروید پلی استور

این یک پیروزی بزرگ برای سازندگان محتوا است زیرا آنها ابزارهای بیشتری برای درک اینکه کدام محتوای در وب سایت آنها بر اساس شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مانند کلیک ها و برداشت ها بیشترین علاقه را ایجاد می کند، دارند.

اگر از طرفداران بزرگ داده‌ها هستید (و باید باشید)، این به‌روزرسانی راه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بفهمید محتوای شما در حال حاضر چگونه کار می‌کند و چگونه با جستجوی Google تعامل دارد.

در همین توییت، گوگل تصویری از نحوه عملکرد این ارتقاء جدید را به اشتراک می گذارد. در داخل کنسول جستجوی خود، گزارشی به نام «محتوای در حال رشد شما» را می‌بینید که نشان می‌دهد محتوای شما در دوره گذشته چگونه رشد کرده است.

برای اکثر کاربران زنده و آماده عمل است، بنابراین هماکنون بررسی اش کن اگر هنوز این کار را نکرده اید!

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

حشره؟ کنسول جستجوی گوگل که به اشتباه از خزنده دسکتاپ استفاده شده برای وب سایت های سازگار با موبایل: جان مولر گوگل اخیرا در توییتر منتشر شد برای گزارش یک اشکال جدید در کنسول جستجوی گوگل. یکی از کاربران اشاره کرد که علیرغم اینکه گزارش کنسول جستجوی آن‌ها نشان می‌دهد، تعدادی از وب‌سایت‌های آن‌ها همچنان توسط Googlebot Desktop به جای Googlebot Smartphone خزیده می‌شوند. “99٪ URL های خوب برای تلفن همراه.” علیرغم سازگاری با موبایل، به نظر می‌رسد که این مشکل باعث می‌شود که برخی از سایت‌ها به جای خزیدن موبایل، با خزیدن دسک‌تاپ ایندکس شوند. مولر در پاسخ خود این را گفت “یک مشکل گزارش دهی از طرف ما است (و همچنین مربوط به سازگاری با موبایل نیست).” مشکل از گوگل شروع شد آخرین دسته از انتقال سایت از نمایه سازی دسکتاپ تا موبایل. تا زمان نوشتن، هنوز هیچ به روز رسانی در مورد رفع این مشکل وجود ندارد. برخی از کاربران نیز همین را تجربه کرد، اشاره به ایندکس اشتباه توسط گوگل. البته همچنان مهم است که گوگل را دنبال کنید دستورالعمل‌های سازگاری با موبایل برای بهبود رتبه سایت خود به محض اینکه گوگل این اشکال را مرتب کرد. با این مقاله از میزگرد موتورهای جستجو.

یکی از بنیانگذاران DeepMind می گوید که جستجوی امروزی گوگل در یک دهه آینده از بین خواهد رفت: در یک مصاحبه اخیر با No Priors، مصطفی سلیمان، یکی از بنیانگذاران DeepMind، پیش بینی جسورانه خود را به اشتراک گذاشت که مکالمه تا سال 2033 جایگزین کادر جستجو به عنوان رابط Google خواهد شد. این تغییر اساسی در جستجو می تواند نقش مهمی در شکل گیری وب و بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و استراتژی های پرداخت به ازای کلیک (PPC) داشته باشد. سلیمان اذعان کرد که در حال حاضر، رابط مکالمه گوگل است “به طرز وحشتناکی دردناک” با تک پاسخ در قالب 10 لینک آبی. با این حال، او معتقد است رابط جدید به مکالمه روان و طبیعی با Google اجازه می دهد. این می‌تواند زمان هیجان‌انگیزی برای Google باشد، زیرا تغییر به سمت تعامل کاربر به جای پاسخ‌های ساده می‌تواند به راه‌های جدیدی برای بهینه‌سازی تبلیغات و افزایش ترافیک در صفحات وب منجر شود. سلیمان به گوگل هشدار داد که باشد “بسیار نگران” که منعکس کننده است احساسات ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، که تجربه جستجو را می گوید “در دهه آینده به طور اساسی تکامل خواهد یافت.” این را بخوان پست موتور جستجو زمین برای بیشتر این داستان

Google Bard از مدل کوچکتری استفاده می کند – Bing Chief: میخائیل پاراخین، مدیر عامل بینگ و مدیر ارشد اجرایی سابق یاندکس وزن کرد در مورد سرعت ربات چت هوش مصنوعی (AI)، بینشی در مورد اینکه چرا بینگ چت از Google Bard عقب مانده است. Parakhin سرعت برتر بارد را به مدل کوچکتر آن نسبت داد و اشاره کرد که اندازه بزرگتر بینگ چت می تواند باعث کندتر شدن آن شود. علیرغم ارتقاهای اخیر بارد، از جمله ارتقاء PaLM2پاراخین قبلا بیان شده است که بارد هنوز کار زیادی برای انجام دادن دارد. این تفسیر همراه با مدیران مایکروسافت آمده است مسخره سیستم استناد اولیه بارد، که از آن زمان به روز شده است. زیر همان تاپیک توییتر، پاراخین بینگ چت را مسخره کرد ادغام قریب الوقوع به مرورگرهای شخص ثالث نیز وارد شود. وارسی پست میزگرد موتور جستجو برای یادگیری بیشتر

گزارش گپ بینگ، اطلاعات بینش، به زودی به ابزار وب مستر بینگ: مایکروسافت بینگ به دنبال تقویت ابزارهای وب مستر خود با ارتقای آینده است. تازه کردن مشتاقانه مورد انتظار، توسط فابریس کانل در توییتر، شایعه شده است که شامل گزارش چت بینگ برای نمایش ها و کلیک ها بر روی سایت ها در امتداد خطوط جستجوی بینگ است. اگرچه در ابتدا برای انتشار در این ماه تنظیم شده بود، اما نسخه جدید ممکن است قبل از رونمایی برای عموم نیاز به آزمایش بیشتری داشته باشد. فابریس در توییتر به‌روزرسانی‌ای ارائه کرده است و به کاربران اطمینان می‌دهد که تیم بینگ در حال حاضر در حال بررسی و تنظیم دقیق ابزار برای اطمینان از دقیق و دقیق بودن آن است. و به زودی می آید: “منتظر گزارش عملکرد جدید آینده باشید، فقط چند روز دیگر تا پایان کار” کانل در توییت خود گفت. Canel به عنوان یک پیش نمایش مخفیانه، یک اسکرین شات تار از گزارش عملکرد آینده را نیز به اشتراک گذاشت. کاوش بیشتر در مورد این داستان از میزگرد موتورهای جستجو.

TikTok همچنان برترین Juggernaut محتوای کوتاه مدت است، حلقه‌های اینستاگرام نزدیک می‌شوند: شرکت تحلیل شبکه های اجتماعی، Social Insider، مطالعه ای را در مورد تجزیه و تحلیل عملکرد حلقه های اینستاگرام، یوتیوب و شورت های TikTok انجام داد. مطالعه نشان داد که TikTok از نظر تعامل از Reels و Shorts بهتر عمل کرد و نرخ تعامل بسیار بالاتر و دو برابر بیشتر نظرات را داشت. بدون شک Tiktok یک پلت فرم عالی برای استفاده از روندهای ویروسی است که به لطف پتانسیل ویروسی فوق العاده آن برای افزایش آگاهی از برند بسیار قدرتمند است. مطالعه گفت. متقابلا، حلقه های اینستاگرام بالاترین نرخ تماشا را در بین این سه پلتفرم دارد، در حالی که شورت یوتیوب عمدتا به عنوان وسیله ای برای کشف محتوای طولانی تر عمل می کند. این مطالعه یک رویکرد چند وجهی را برای شرکت‌ها توصیه می‌کند که از Reels، TikTok و Shorts با هم برای ایجاد محتوای اصلی برای جمعیت و ساختار هر پلتفرم استفاده می‌کنند. با این رویکرد، برندها می توانند عملکرد خود را در هر پلتفرم بهینه کرده و به بهترین نتایج دست یابند. اطلاعات بیشتر در مورد این مطالعه را در مجله موتور جستجو.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع