اخبار SEO که می‌توانید استفاده کنید: به‌روزرسانی بررسی‌های محصول Google در جولای 2022 تکمیل شد


به‌روزرسانی بررسی محصول ژوئیه 2022 گوگل به‌طور پنهانی زودتر از حد انتظار منتشر شده است. انتظار می رفت که این به روز رسانی بین 14 تا 21 روز طول بکشد. با این حال، گوگل غافلگیرکننده‌های سئو، سرزمین موتورهای جستجو، که متوجه شدند این اصلاحات در هفته گذشته در 2 آگوست به صفحه اضافه شده‌اند، بدون هرگونه اعلام رسمی، شگفت‌زده کرد.

ما شاهد تغییرات بسیار محدودی از ابزارهای ردیابی بودیم و صادقانه بگویم، در حالی که به نظر می‌رسید برخی سایت‌ها با این به‌روزرسانی سخت شده‌اند، به نظر نمی‌رسد که در مورد تغییرات رتبه‌بندی به دلیل این به‌روزرسانی، بحث‌های زیادی در جامعه سئو وجود داشته باشد. در واقع، ما شاهد یک افزایش در 3 آگوست بودیم، اما به وضوح، پس از تکمیل این به‌روزرسانی بود.» بری سوارتز از زمین موتور جستجو.

گوگل اعلام کرد که برای اولین بار “2-3 هفته طول می کشد تا تکمیل شود”. در 27 جولای 2022 اعلام شد، اما ظاهراً فقط شش روز طول کشید.

به‌روزرسانی بررسی محصول ژوئیه 2022 Google به دنبال برجسته کردن و اولویت‌بندی محتوای مرور برتر در رتبه‌بندی جستجو نسبت به بسیاری از داده‌های از پیش نوشته‌شده‌ای است که آنلاین با آن‌ها مواجه می‌شوید.

اگرچه گوگل نقدهایی را که محتوای با کیفیت پایین‌تر دارند از نظر فنی جریمه نمی‌کند، اما به دیگران در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) پاداش داده می‌شود.

بنابراین، اگر می‌خواهید در مقابل حریفان خود مزیت رقابتی داشته باشید، گوگل پیشنهاد می‌کند تلاش خود را بر روی محتوای مروری منحصر به فرد، دقیق و مفید متمرکز کنید، مانند:

  • ارزیابی محصول خود به گونه ای که انگار شما کاربر هستید
  • نشان دادن تخصص/دانش خود در مورد محصول
  • یک رویکرد شخصی سازی شده در نظر بگیرید – از تصاویر، صوت یا پیوندهای دیگر به عنوان شاهدی بر تجربه خود در استفاده از محصول استفاده کنید
  • از معیارهای کمی برای ارزیابی عملکرد محصول استفاده کنید
  • چه چیزی محصول شما را از رقبایتان متمایز می کند؟

در دراز مدت، نوشتن بررسی محصول با کیفیت بالا فقط به نفع وب سایت شما خواهد بود. اما در این بین، مراقب رتبه‌بندی و ترافیک ارگانیک خود باشید تا ببینید آیا سایت شما تحت تأثیر به‌روزرسانی قرار گرفته است یا خیر.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

تکه‌های نتیجه جستجوی Google به‌روزرسانی شد: اکنون متن نقل قول را نشان می دهد: Google نحوه نمایش جستجوهای نقل قول شده در جستجوی Google را تغییر داده است. پیرو اعلامیه، گوگل اکنون نشان می دهد که آن عبارت دقیق در کجای صفحه در قطعه نتیجه جستجو یافت می شود. این به دنبال بازخورد کاربر است که نشان می‌دهد در کجای متن نقل‌قول‌شده را می‌توان در صفحه نتایج جستجو (SERP) یافت نه یک توضیح گسترده. به گفته گوگل، اگر کلمه یا عبارتی را در نوار جستجو تایپ کنید و علامت نقل قول اضافه کنید، این قطعه مکان دقیق کلمه یا عبارت را در صفحه وب نمایش می دهد. این باعث می‌شود وقتی از نتایج جستجوی Google کلیک می‌کنید، اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنید. با این حال، عبارات جستجوی نقل‌شده همیشه در قطعه نتیجه جستجوی Google نمایش داده نمی‌شوند. این به این دلیل است که گاهی متن نقل‌قول‌شده در مکان‌هایی از سند قرار می‌گیرد که قطعه‌های مفیدی ایجاد نمی‌کند. برای مثال، ممکن است یک کلمه یا عبارت در آیتم منوی یک صفحه ظاهر شود، جایی که شما به بخش‌های مختلف سایت بروید. گوگل می‌گوید: ایجاد یک قطعه در اطراف بخش‌هایی از این قبیل ممکن است توصیفی خوانا ایجاد نکند. مطابق با زمین موتور جستجو، گوگل توضیح داد که این به خودی خود یک تنظیم رتبه بندی نیست، بلکه تغییری در نحوه نمایش جستجوهای نقل قول شده در رابط کاربری جستجوی Google است. به عبارت دیگر، رتبه بندی شما تحت تاثیر قرار نمی گیرد، اما ممکن است کلیک شما از این جستجوها تحت تاثیر قرار گیرد.

6 نکته اساسی تجارت الکترونیک گوگل برای رتبه بندی در نتایج جستجو: در ویدئویی اخیر، توسعه دهنده، آلن کنت، شش دیدگاه کلیدی را در مورد افزایش وب سایت های تجارت الکترونیک برای متمایز شدن در میان رقبا فاش کرد. این ویدیو بر شش راه برای بهینه سازی نتایج جستجوی تجارت الکترونیک، به ویژه ترکیب ویژگی های خاص مطابق با Google تمرکز دارد. داده های ساختاری محصول الزامات. این موارد عبارتند از: بررسی برچسب‌ها/لینک‌های عنوان محصول، استفاده از تصاویر با کیفیت بالا، اشتراک‌گذاری داده‌های افت قیمت و محصول غنی، استفاده از شناسه‌های دقیق محصول و ایجاد نمایه کسب‌وکار Google. این تنظیمات ارائه بصری و نرخ کلیک شما (CTR) را بهبود می بخشد. علاوه بر این، کنت سه جزء حیاتی را برای صفحات محصول تجارت الکترونیک برجسته می کند. اول، تصاویر درک بهتر محصولات شما را برای کاربران وب سایت آسان تر می کنند. ثانیاً، رتبه بندی ستاره ها باعث افزایش اعتماد و اعتماد کاربران به سفر و قیمت خریدار می شود. سوم، در دسترس بودن به خریداران در انتخاب بین برندها کمک می کند. ویدیوی Google Search Central را بررسی کنید، “چگونه وب سایت تجارت الکترونیک خود را در جستجوی گوگل متمایز کنیم (6 نکته)” برای نگاهی عمیق تر به نحوه بهبود سایت تجارت الکترونیک خود. از طرف دیگر، نگاهی به مجله موتورهای جستجو بررسی اجمالی.

Google Core Web Vitals دیگر بر صفحات Noindex تأثیر نمی گذارد: طبق آخرین پست میزگرد موتور جستجو، صفحات غیر نمایه شده در وب سایت ها هنگام محاسبه امتیازات Core Web Vitals (CWV) و Google Page Experience در نظر گرفته نمی شوند. برای قرار گرفتن در مجموعه داده های CrUX، یک صفحه باید به صورت عمومی قابل کشف باشد و معیارهای فهرست بندی موتورهای جستجو را رعایت کند. سند روش CrUX اکنون بیان می کند, “در صورت وجود هر یک از شرایط زیر، از جمله صفحات ریشه برای مجموعه داده مبدا، هیچ صفحه ای الزامات قابلیت کشف را برآورده نخواهد کرد: صفحه با کد وضعیت HTTP غیر از 200 ارائه می شود (پس از تغییر مسیر). صفحه با یک HTTP X-Robots-Tag: noindex header یا معادل آن ارائه می شود. این سند شامل یک متا تگ یا معادل آن است. با این حال، این سند ادامه می‌دهد: «اگر مشخص شود مبدأ قابل کشف عمومی است، تجربیات کاربر واجد شرایط در تمام صفحات آن مبدا، بدون در نظر گرفتن قابلیت شناسایی صفحه‌های فردی، در سطح مبدأ جمع می‌شوند. همه این تجربیات به عنوان الزامات محبوبیت اصلی به حساب می آیند. این بدان معناست که صفحات noindex همچنان می توانند بر امتیاز کلی CWV ​​در سطح مبدا تأثیر بگذارند.

جستجوی جدید در قسمت ضبط: حذف جستجوی گوگل چگونه کار می کند؟: در جدیدترین جستجو در رکورد قسمت پادکست، Lizzi Sassman، John Mueller و Gary Illyes درباره نحوه عملکرد خزیدن، نمایه سازی و مسدود کردن در باطن در مراحل مختلف زمانی که شامل حذف می شود، بحث می کنند. هر سه متخصص موافق هستند که قبل از انتخاب روش حذف یا مسدود کردن، درک نحوه عملکرد این سیستم های بزرگتر در مراحل مختلف ایده خوبی است. آنها همچنین درباره استفاده از ابزارهای حذف بحث می کنند. مولر خاطرنشان می کند، “دو راه وجود دارد که می توانید یک صفحه را با این ابزارها حذف کنید. یکی این است که اگر می خواهید این صفحه را به طور کامل حذف کنید، “اصلاً نمی خواهم این صفحه در جستجو قابل مشاهده باشد.” و دیگری این است که قطعه نمایش داده شده و صفحه ذخیره شده را حذف می کند، که به این صورت است: “من چیزی را در این صفحه تغییر دادم و می خواهم Google آن را … آن را بازخوانی کند و قطعاً قدیمی را فعلاً نشان ندهید، مهربان. از چیز.” سپس Illyes پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهید یک نتیجه جستجو را از فهرست و نتایج جستجو حذف کنید، احتمالاً یک noindex بهترین است. با این حال، ابزار حذف سریع ترین راه برای حذف یک نتیجه جستجو به طور کلی است.

لینکدین فید جدید کشف انسان محور را معرفی کرد: لینکدین در حال آزمایش نسخه جدیدی از فید Discover در بخش جدیدی از اپلیکیشن موبایل خود است. یک برگه اختصاصی در برنامه LinkedIn محتوای ارسال شده توسط حساب‌های خارج از شبکه شما را ذخیره می‌کند، مانند سایر فیدهای مبتنی بر کشف. با این حال، نحوه انتخاب محتوا در فید لینکدین با سایر فیدها متفاوت است. اگرچه هنوز در مراحل اولیه آزمایش است، بلیک بارنز، معاون محصول لینکدین، اظهار داشت تیم LinkedIn News به جای استفاده از الگوریتم‌ها برای انتخاب محتوا بر اساس اشتراک‌گذاری دانش در شبکه‌تان، محتوا را انتخاب می‌کند که سپس با علایق و حرفه کاربر طراحی می‌شود. و فقط پست‌ها در فید Discovery لینکدین ظاهر نمی‌شوند. می توانید فیلم ها، خبرنامه ها، رویدادها و موارد دیگر را از منوی بالا مرور کنید. فید جدید به طور بالقوه می‌تواند شبکه شما را گسترش دهد و علاوه بر افزایش تجربه کاربر با طیف وسیع‌تری از محتوا، چشم‌اندازهای شغلی جدیدی را باز کند. فید در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی برای اعضای گروه آزمایشی موجود است.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع