کسبوکاری که به نام G Verifier شناخته میشود، نظرات جعلی و رتبهبندی صفحه یک ارائه میدهد و برای نمایههای رایگان Google Business (GBP) از صاحبان کسبوکار هزینه دریافت میکند.
تأییدکننده G، که گفته میشود متعلق به Kaushal Patel است، تهدید کرده بود که هزینهای (حدود 99 دلار) میپردازد یا در خطر غیرفعال شدن یا بسته شدن دائمی فهرستهای Google Business خود قرار میگیرد. همچنین به کسبوکارها اطلاع داده شد که بررسیهای مثبت پنهان میشوند و در معرض خطر از دست دادن دید و رتبهبندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و در نهایت درآمد قرار میگیرند.
زمین موتور جستجو اعلام شد صدها کاربر موجود GBP از دسامبر 2021 این کلاهبرداری را گزارش کرده اند و Google به طور فعال در حال انجام اقدامات است.
گوگل اعلام کرد این شکایت در وبلاگ خود، کلمه کلیدی، در 29 نوامبر 2022، بیان می کند که سیاست های خود را در مورد محتوای فریبنده نقض می کند. Google به طور مداوم متعهد به مقابله با کلاهبرداری و فعالیت های مخرب آنلاین است. (دعوی گوگل)
به گزارش SERoundtable، گوگل تاکنون از بیش از 12 میلیون تلاش برای ایجاد حساب های جعلی Google Business و بیش از 8 میلیون تلاش برای سرقت پوند پوند از صاحبان مشاغل فعلی جلوگیری کرده است.
گوگل همچنین نکاتی را برای کمک به کسبوکارها برای جلوگیری از قربانی شدن کلاهبرداران ارائه کرده است، از جمله انجام تحقیق قبل از موافقت با هر سرویسی، و اگر آنچه ارائه میشود بیش از حد خوب به نظر میرسد که درست باشد، به احتمال زیاد درست است.
این اولین بار نیست که شخصی سعی در جعل هویت گوگل دارد و مطمئنا آخرین بار نیز نخواهد بود.
بنابراین اگر مشکوک هستید که قربانی یک شرکت کلاهبردار با ادعای نمایندگی گوگل هستید یا با شما تماس گرفته است، میتوانید فعالیت آنها را به کمیسیون تجارت فدرال (FTC) گزارش دهید یا شکایتی رسمی در این نشانی ثبت کنید. www.donotcall.gov یا با شماره 1-888-382-1222 تماس بگیرید.
اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید
Googler سابق اطلاعاتی در مورد جستجوی Google و قطعههای ویژه ارائه میدهد: ماریسا مایر، کارمند سابق گوگل، اخیراً پاسخ های جالبی به سؤالات مربوط به نگرانی فزاینده در مورد کاهش آشکار کیفیت نتایج جستجوی گوگل. مایر که به شدت در جستجوی Google، Images، Local، Location Services، Maps، Gmail و Adwords مشارکت داشت، گفت که این گوگل نیست که بدتر می شود، بلکه در واقع خود وب است. در یک پادکست اخیر Freakonomicsمایر که اکنون مدیر عامل و رئیس یاهو است، گفت که عواملی مانند انگیزه های پولی بخشی از مشکل در مورد اطلاعات نادرست و طعمه کلیک هستند. در عوض، مایر پیشنهاد میکند که گوگل را بهعنوان پنجرهای به فضای نسبتاً غیرقابل تنظیمی به نام وب مشاهده کنید. مایر همچنین اشاره کرد که ویژگیهای صفر کلیک مانند قطعه های برجسته، طراحی شده اند تا با ارائه پاسخ هایی به هدف جستجو، از کلیک کردن روی یک سایت توسط کاربران جلوگیری کنند به همین دلیل – برای جلوگیری از هدایت کاربران به وب سایت های بی کیفیت و یافتن پاسخ های مورد نظر برای کاربران آسان تر است.
سیاست جدید جستجوی هرزنامه گوگل اضافه شد: در 21 نوامبر 2022، گوگل خط مشی جدیدی برای هرزنامه اضافه کرد. دور زدن سیاست. این خطمشی به اقداماتی میپردازد که اگر Google افرادی را بیابد که سعی میکنند خطمشیهای جلوگیری از هرزنامه را دور بزنند و محتوای حذفشده یا نامناسب را دوباره منتشر یا توزیع کنند. کسانی که خطمشی دور زدن خطمشی Google را نقض میکنند ممکن است انتظار داشته باشند این محتوا محدود یا حذف شود. این خطمشی همچنین شامل توزیع مجدد محتوای نامناسب در وبسایتهای جدید یا جایگزین و همچنین راههای دیگر توزیع چنین محتوایی است. به طور خلاصه، به سادگی ارزش تلاش برای طفره رفتن از محتوای Google یا سیاست های هرزنامه را ندارد، زیرا این امر می تواند منجر به حذف یا سقوط وب سایت شما در رتبه بندی شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این سیاست جدید، به سرزمین موتورهای جستجو مراجعه کنید اینجا.
سند راهنمای جدید Google منتشر شده که سیستم های رتبه بندی قابل توجه و قدیمی را برجسته می کند: آ سند راهنمای جدید Google منتشر شده است و سیستمهای در حال اجرا «قابل توجه» را که در چند سال گذشته پیادهسازی شدهاند، و همچنین سیستمهایی که دیگر در جستجوی Google استفاده نمیشوند، نشان میدهد. برخی از سیستمهای قابل توجهی که هنوز مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از BERT، MUM، سیستم محتوای مفید، سیستم دامنه مطابقت دقیق، سیستمهای تحلیل پیوند و رتبه صفحه، سیستم محتوای اصلی و سایر موارد. برخی از سیستم هایی که بازنشسته شده اند عبارتند از مرغ مگس خوار، سیستم سرعت صفحه، سیستم رتبه بندی سازگار با موبایل، سیستم سایت امن، سیستم پاندا و سیستم پنگوئن. این سند کمکی بسیار مفید است، زیرا نه تنها مشخص میکند که کدام سیستمهای رتبهبندی اصلی هنوز در حال استفاده هستند و همچنین فناوریهای مورد استفاده برای پشتیبانی از این سیستمهای رتبهبندی اصلی، بلکه همچنین مشخص میکند که هر سیستم شامل چه مواردی است. زمین موتور جستجو.
گوگل می گوید HTTP/3 بر سئو تاثیر نمی گذارد: در جدیدترین ساعات اداری سئو گوگل پادکست، جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، همراه با تیم ارتباط جستجوی گوگل، این تصور غلط را روشن می کند که سرعت HTTP/3 سریعتر به طور مستقیم بر بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت (SEO) تأثیر می گذارد. اگرچه قطعاً مزایایی در رابطه با عملکرد وجود دارد، به ویژه در مقایسه با HTTP/2، برای مثال، تأثیر قابل توجهی بر عملکرد رتبهبندی یا خزیدن وب وجود ندارد. با این حال، مولر اشاره کرد که HTTP/3 میتواند تأثیر غیرمستقیم بر حیاتی وب اصلی داشته باشد. اگرچه گوگل از HTTP/3 برای خزیدن استفاده نمیکند، اما میتواند نتایج مثبتی برای کاربران داشته باشد که میتواند تأثیر مثبتی بر حیاتی وب اصلی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر، از اینجا به مجله موتور جستجو مراجعه کنید.
گوگل رد کردن پیوندهای تصادفی، محتوای نازک و موارد دیگر را روشن می کند: جان مولر و تیم Google Search Relation بینش خود را در مورد محتوای نازک، صفحات بدون فهرست، رد کردن پیوندهای پرچمدار و تأثیر پیوندها در مقایسه با سالهای گذشته به اشتراک گذاشتند. اولین سوال به این موضوع مربوط می شود که آیا صفحه بندی یا تقسیم یک مقاله طولانی به صفحات وب یا مقالات مختلف مرتبط با یکدیگر در نظر گرفته می شود. “محتوای نازک” طبق دستورالعمل های گوگل لیزی ساسمن تصریح کرد که محتوای نازک لزوماً به کمیت محتوا اشاره نمی کند بلکه به ارزش آن اشاره دارد. بنابراین، کاهش تعداد کلمات لزوماً معادل محتوای نازک نیست. سپس در دقیقه 6:08 به این موضوع اشاره شد بک لینک ها ممکن است نسبت به گذشته نقش مهمی در رتبه بندی داشته باشند. اگرچه ارتقاء سایت و لینک ها همچنان ضروری هستند، اما سوال اینجاست که در سال های آینده با کاهش نقش رتبه بندی آنها چقدر اهمیت خواهند داشت. مولر همچنین تصریح کرد که رد کردن همه پیوندهای پرچمگذاری شده تصادفی میتواند اتلاف وقت باشد، و پیشنهاد میکند که لینک Disavow Tool برای حذف پیوندهای پولی که حذف آنها چالش برانگیز است استفاده شود. تیم جستجوی گوگل نیز این موضوع را تایید کرد صفحات بدون فهرست هیچ تأثیر نامطلوبی بر بودجه خزیدن، مهم نیست که تعداد آنها چقدر باشد، بیان می کند که تا زمانی که میلیون ها صفحه وب نداشته باشید، نیازی به نگرانی نیست.
یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.