اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: افراد همچنین از ویژگی های کمتر در جستجوی گوگل می پرسند


در مقایسه با هفته های قبل، داده ها نشان می دهد که مردم همچنین می پرسند این ویژگی به مراتب کمتر در نتایج جستجوی گوگل دسکتاپ ظاهر می شود. طبق گفته سه ارائه‌دهنده داده که این موضوع را در Search Engine Land تأیید کردند، مردم همچنین می پرسند جعبه در جستجوی گوگل هفته گذشته کاهش قابل توجهی را تجربه کرد.

داده‌های RankRanger، Semrush و seoClarity نشان می‌دهد که تقریباً 60 درصد از کل پرسش‌ها این نتایج پرس‌وجو را دریافت می‌کنند، اما اکنون تنها حدود 30 درصد از تمام پرس‌و‌جوها آن‌ها را دریافت می‌کنند. کاهش قابل توجه 30 واحدی در مردم همچنین می پرسند ویژگی جعبه

را مردم همچنین می پرسند این تابع توسط SEO، SEM و بازاریابان برای گسترش جستجو برای یافتن ایده‌هایی برای ایجاد محتوای جدید و تولید کلمات کلیدی استفاده می‌شود که ممکن است رتبه‌بندی شوند و در منطقه قطعه‌های ویژه Google ظاهر شوند.

مشخص نیست که آیا کاهش در مردم همچنین می پرسند نتایج یک مشکل یا ویژگی گوگل است. منتظر بروزرسانی های بیشتر در هفته های آینده باشید.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

Google Analytics 4 (GA4) اخیراً سه معیار جدید را راه اندازی کرده است: زمین موتور جستجو اخیراً مقاله ای منتشر شده است که نشان می دهد اکنون سه معیار دیگر از طریق گزارش ها، بخش ها، کاوش ها، مخاطبان و API داده های Google Analytics در دسترس هستند. معیارهای جدید اضافه شده شامل پارامترهای تبدیل، نرخ پرش و پارامترهای UTM است. GA4 اکنون نرخ تبدیل هر رویدادی را در گزارش های خود گزارش می دهد. هم نرخ تبدیل کاربر و هم نرخ تبدیل جلسه گنجانده شده است. بخش Explorations and Reporting Customization اکنون شامل معیار نرخ پرش است. در مقایسه با Universal Analytics، GA4 نرخ پرش را متفاوت محاسبه می کند. گوگل همچنین دو بعد را به پارامترهای UTM اضافه کرده است: محدوده کاربر و محدوده جلسه. می توانید مقدار اختصاص داده شده به اولین محتوای آگهی راهنمای کاربر و محتوای آگهی راهنمای جلسه برای پارامتر محتوای UTM را مشاهده کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید عبارت راهنمای کاربر اولیه و عبارت راهنمای جلسه را برای پارامتر مدت UTM بخوانید. این معیارها را در Explorations، Reporting و Audience Builder خواهید یافت. درباره این معیارها و نحوه تعیین آنها بیشتر بدانید کمک دکتر.

جدید گزارش کنسول جستجوی گوگل برای نمایه سازی ویدیو منتشر شد: گوگل اخیرا اعلام کرده است که بالاخره یک گزارش نمایه سازی ویدیوی جدید که چند ماه پیش در کنسول جستجوی گوگل منتشر شده بود منتشر شد. گزارش نمایه سازی ویدیویی تعداد صفحات نمایه شده در وب سایت شما که حاوی یک یا چند ویدیو هستند و احتمال اینکه یک ویدیو در هر صفحه نمایه شود را نشان می دهد. این نه تنها می تواند به تعیین اینکه آیا ویدیوهای شما دارای مشکلات نمایه سازی هستند و نحوه اشکال زدایی آنها کمک می کند، بلکه می توانید به راحتی آن را تأیید و پیگیری کنید. به گفته گوگل، این تجزیه و تحلیل می تواند به شما نشان دهد که محتوای ویدیوی شما در موتور جستجو چقدر خوب عمل می کند و به شما نشان می دهد که کجا ممکن است نیاز به بهبود داشته باشد. علاوه بر این، ابزار بازرسی URL در حال به‌روزرسانی است و به کاربران امکان می‌دهد وضعیت نمایه‌سازی ویدیوی صفحات خاص را بررسی کنند. گوگل اضافه کرد که گزارش نمایه سازی ویدیو به تدریج طی چند ماه آینده اجرا خواهد شد، بنابراین ممکن است در حال حاضر هیچ تغییری مشاهده نکنید.

گوگل 4 ویژگی جدید کمپین Performance Max اضافه می کند: با توجه به موتور جستجو Land، نمایه های کاربر برای کمپین Google Performance Max به زودی دارای چهار قابلیت اضافی خواهند بود: تنظیمات فصلی، حذف داده ها، توضیحات و امتیاز بهینه سازی. تنظیمات فصلی به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که استراتژی‌های پیشنهادی خود را بسته به تغییرات پیش‌بینی‌شده در نرخ تبدیل برای کمپین‌های مناسبتی مانند فروش کریسمس یا شکرگزاری تغییر دهند. با این حال، تبلیغ‌کنندگان باید فقط برای تغییرات غیرعادی از تنظیمات استفاده کنند، زیرا مناقصه هوشمند از قبل برای رویدادهای فصلی پیش‌بینی‌شده وجود دارد. به عنوان مثال، تبلیغات طولانی آخر هفته یا فروش هایی که معمولاً یک تا هفت روز طول می کشد، باید مطابق با آن تنظیم شوند. حذف داده‌ها به Smart Bidding دستور می‌دهد که داده‌های مربوط به تاریخ‌هایی را که ممکن است مشکلات ردیابی تبدیل دقت داده‌های شما را به خطر انداخته باشد، نادیده بگیرد. این می تواند شامل اشکالات، مشکلات برچسب گذاری یا خرابی وب سایت باشد. تبلیغ‌کنندگان متوجه خواهند شد که Explanations تشخیص تغییرات عملکرد، مشخص کردن مشکلات و پیشنهاداتی برای افزایش عملکرد را ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این، در صورت داشتن فید محصول، این ویژگی وضعیت محصول و محبوب ترین محصولات، گروه ها و انواع متحرک را ارزیابی می کند. در نهایت، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از امتیاز بهینه‌سازی برای شناسایی حوزه‌های بهینه‌سازی کمپین و ارائه توصیه‌های عملی برای دریافت نتایج بهتر استفاده کنند. گوگل امیدوار است که این امر شفافیت بیشتر و کنترل بهتری را برای تبلیغ کنندگان ایجاد کند با استفاده از کمپین های Performance Max.

برنامه موبایل «Google برای کسب‌وکار من» دیگر در دسترس نیست: به‌عنوان یک کاربر برنامه «Google برای کسب‌وکار من»، دیگر نمی‌توانید نمایه کسب‌وکار خود را مدیریت کنید، با مشتریان تعامل داشته باشید، یا اطلاعات آماری را با استفاده از برنامه تلفن همراه «Google برای کسب‌وکار من» برای iOS یا Android مشاهده کنید. با توجه به موتور جستجو Landپیش‌بینی می‌شد که Google هنگام تغییر نام خود از «Google برای کسب‌وکار من» (GMB) به «نمایه کسب‌وکار Google» (GBP) کاربران را از تغییر معلق مطلع کرد. در نوامبر 2021، به کاربران GMB گفته شد که این برنامه در سال 2022 بازنشسته خواهد شد. بالاخره آن زمان فرا رسید. این برنامه اکنون به شما اطلاع می دهد که “برنامه Google برای کسب و کار من دیگر در دسترس نیست” وقتی می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید. اکنون فقط می‌توانید نمایه کسب‌وکار Google خود را از طریق جستجوی Google یا برنامه Google Maps مدیریت کنید. به گفته گوگل، شما می توانید نمایه کسب و کار خود را مدیریت کنید، پیشرفت خود را ردیابی کنید، به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنید و موارد دیگر را در Google Maps و Search و همچنین اعلان ها را مستقیماً از برنامه دریافت کنید.

پیوند دادن به صفحات HTTP – آیا بر SE تأثیر می گذارد؟ای؟: در پاسخ به این سوال که آیا لینک دادن به صفحات وب HTTP ناامن تاثیر منفی بر سئو دارد یا خیر؟ جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، پاسخ جالبی ارائه کرد در مقاله ای توسط Search Engine Journal. منطقی است که توانایی یک صفحه برای پیوند دادن به صفحات HTTP ممکن است توسط کاربران به عنوان یک تجربه کاربری بد درک شود. در نظر بگیرید که HTTPS یک نشانه رتبه بندی و نسخه ایمن تر از HTTP است. و از آنجایی که گوگل برای وب سایت های ایمن ارزش قائل است، بنابراین منطقی است که سایت ها باید به سایت های HTTPS پیوند بزنند. اما مولر استدلال می کند که همیشه اینطور نیست. اگرچه به دلایل مختلف پیوند دادن به یک وب سایت HTTP توصیه نمی شود، با توجه به تأثیر نامطلوب بر سئو، مولر این را گفت. مولر تأیید کرد که چیزی به عنوان امتیاز SEO وجود ندارد و استفاده از پروتکل HTTP برای پیوند به وب سایت دیگری قابل قبول است (برای اهداف سئو). با این حال، HTTP راهی برای مرورگر ارائه نمی دهد تا تأیید کند سروری که به یک درخواست پاسخ می دهد، در واقع سرور مناسبی است. بنابراین، شناسایی پیوندهای HTTP خروجی و تعیین اینکه آیا سایت مرتبط از HTTPS استفاده می کند یا خیر، ممکن است یک عمل عالی باشد (به دلایل مرتبط با تجربه کاربر). در غیر این صورت، اگر امنیت بازدیدکننده و قابلیت استفاده ضروری است، می‌تواند مفید باشد که به دنبال یک وب‌سایت بهتر برای پیوند دادن باشید.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع