اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: الگوریتم Google Coati – به روز رسانی اسرارآمیز گوگل که کسی تا به حال نشنیده است


هیونگ جین کیم، معاون جستجوی گوگل، که بیش از 20 سال است که به بهبود کیفیت جستجو در گوگل اختصاص داشته است، الگوریتمی را معرفی کرد که تا هفته گذشته هیچ کس در مورد آن نشنیده بود.

کیم در گفتگو با بری سوارتز از SERountable در SMX Next 2022 در 15 نوامبر به الگوریتم Google Coati اشاره کرد. می توان آن را به عنوان Panda 2.0 یا تکامل یا جانشین پاندا توصیف کرد.

به گفته کیم، پاندا تکامل یافته و به روز شد و در داخل با نام کواتی یا الگوریتم بهینه سازی کواتی (COA) شناخته می شد، که ظاهراً نام حیوانی به همین نام را به دلیل این واقعیت که الگوریتم از رفتار آن تقلید می کند، گرفته شده است.

پاندا در ابتدا برای کاهش تعداد وب‌سایت‌های با کیفیت پایین طراحی شد و پس از انتشار در سال 2016، 11.8 درصد از جست‌وجوهای گوگل در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داد.

ایده این بود که به وب‌سایت‌هایی با کیفیت بالا که محتوای عمیق و اصلی ارائه می‌دهند و اطلاعات ارزشمندی را ارائه می‌دهند که به هدف جستجو پاسخ می‌دهد، پاداش داده شود.

اگرچه این از نظر بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) چیز جدیدی نیست، اما مطمئناً کشف الگوریتمی که به نظر می رسید در شب ناشناخته عبور کرده است، جالب است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که جامعه SEO در مورد این الگوریتم رمز و راز گفته است، از SERoundtable اینجا دیدن کنید.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

Google ویژگی محصولات جدید را در برگه خرید جستجوی Google منتشر می کند: eCوب‌سایت‌های تجارت اکنون می‌توانند با استفاده از برگه خرید جدید در نتایج جستجوی Google، محصولات خود را آسان‌تر به نمایش بگذارند! جستجوی Google به‌روزرسانی شده است تا امکان افزودن فهرستی از محصولات با استفاده از کنسول جستجوی Google و داده‌های ساختار محصول را فراهم کند. این ویژگی جدید را در نوار پیمایش پیدا خواهید کرد که به‌خوبی با برچسب‌های فهرست‌های برگه خرید مشخص شده است – اگر قبلاً یکی را ندارید، برای ادامه به یک حساب Merchant Center نیاز دارید. این فرآیند با نادیده گرفتن مراحل معمولی، مانند ارسال فید محصول یا تأیید اینکه مالک وب سایت هستید، فرآیند ثبت نام را ساده می کند. اگر سایت شما انواع مختلفی از یک محصول خاص را ارائه می دهد که هر کدام صفحه وب خود را دارند، توصیه می شود که هر مورد از داده های ساختاری منحصر به فرد استفاده کند. برای راهنمایی بیشتر در مورد نحوه راه اندازی، به مجله موتور جستجو مراجعه کنید اینجا.

نمایه‌های کسب‌وکار Google اشکالی را گزارش می‌کنند که منجر به بررسی‌های ناپدید می‌شود: به‌روزرسانی خودکار فهرست‌های نمایه کسب‌وکار Google (GBP) که اخیراً گزارش شده است، همه نظرات را حذف کرد. نمایندگان مختلف گزارش دادند با از دست دادن تمام بررسی های خود و همچنین برخی اظهار داشتند که GBP آنها تغییر کرده است. مایک بلومنتال، نویسنده Near Media، گفت: این به یک فیلتر بازبینی جدید نسبت داده شده است که با آخرین به‌روزرسانی ویرایش‌های پیشنهادی اجرا شده است که منجر به تغییراتی در شناسه مشتری (CID) شده است. Blumenthal گفت: توصیه می‌شود Google CID خود و همچنین نام کاربری و نظرات هر فهرست را ذخیره کنید و محتوا را در جای دیگری ذخیره کنید تا برای همیشه از دست نرود، زیرا Google همیشه نمی‌تواند نظرات از دست رفته را بازیابی کند. همچنین توصیه می‌شود این ویرایش‌های پیشنهادی را با دقت دنبال کنید و مواردی را که برای پوند شما اعمال نمی‌شوند رد کنید. برای جزئیات بیشتر، به سرزمین موتورهای جستجو مراجعه کنید اینجا.

به‌روزرسانی داده‌های ساختاریافته Google Review: گوگل سند راهنمای بررسی داده های ساختاریافته خود را به روز کرده است و پیشنهاد می کند هنگام نشان دادن اعشار از نقطه به جای کاما استفاده شود. این برای استاندارد کردن اعداد نوشتاری است زیرا از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. این به‌روزرسانی احتمالاً بر سایت‌هایی تأثیر می‌گذارد که کتاب‌ها، دوره‌ها، راهنماهای آموزشی یا محتوایی درباره فیلم‌ها، دستور العمل‌ها و محصولات و غیره ارائه می‌دهند. با این حال، این بر نحوه نمایش اعداد اعشاری در صفحه وب تأثیری نخواهد داشت. اگرچه اگر از کاما استفاده کرده اید یا ترجیح می دهید از کاما استفاده کنید، داده های ساختاریافته همچنان کار خواهند کرد، Google اکنون توصیه می کند برای تفسیر دقیق تر از آن جلوگیری کنید. در حال حاضر به روز رسانی کاما به نقطه در نشانه گذاری قطعه بررسی شما حیاتی نیست. مطمئناً ایده خوبی است که برای انجام این کار برای بخش‌های غنی و وب سایت خود وقت بگذارید. برای اطلاعات بیشتر، به مجله موتور جستجو مراجعه کنید اینجا.

نمایه سازی جستجوی گوگل را نمی توان تضمین کرد: جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، به پرسشی در مورد محتوایی که در گوگل ایندکس نشده است، پاسخ داد. مولر در پاسخ به پرسشی در فروم r/TechSEO در Reddit از یک صاحب وب‌سایت که می‌پرسید چرا محتوای وب‌سایتشان ایندکس نشده است، گفت: «جستجو هرگز تضمین نمی‌شود. مولر توضیح داد که چرا و چگونه گوگل فهرست بندی برخی از محتواها را بر سایرین اولویت می دهد. او پیشنهاد می کند که اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای کاربران ارزشمند است و بر ارائه محتوای منحصر به فرد و با کیفیتی که در وب سایت های متعدد منتشر نشده است تمرکز کنید. اگرچه مسلماً چالش برانگیز است، اما اطمینان از اینکه محتوا را می توان به راحتی پیدا کرد و برای کاربر مهم است، ضروری است، حتی اگر به معنای مسدود کردن محتوایی باشد که ارزش افزوده ندارد. به گفته مولر، استفاده از API Indexing Google راه حلی سریع نیست، زیرا معمولاً برای محتوای تخصصی، مانند آگهی‌های شغلی و پخش زنده، محفوظ است. با این حال، تغییرات جزئی می تواند تفاوت بزرگی در مورد ایندکس شدن ایجاد کند. به عنوان مثال، پیوند دادن به صفحات وب جدید از صفحه اصلی خود می تواند به Google نشان دهد که محتوا ارزش ایندکس شدن را دارد. برای اطلاعات بیشتر، به مجله موتور جستجو مراجعه کنید اینجا.

Yelp ویژگی کهنه سرباز جدید، صندوق کسب و کار و مرکز منبع ایجاد می کند: تحقیقات نشان می‌دهد که جستجو برای کسب‌وکارهای کهنه کار در Yelp در مقایسه با نتایج سه ماهه سوم در سال 2021، 101 درصد افزایش یافته است. روز کهنه سربازان هر ساله در 11 نوامبر جشن گرفته می‌شود. سه محصول را در اپلیکیشن iOS و اندروید خود معرفی کردند. این موارد به کاربران کمک می‌کند کسب‌وکارهای متعلق به کهنه‌کاران را بیابند و از آن‌ها حمایت کنند. اولین مورد یک ویژگی قابل جستجو است که به کسب و کارها کمک می کند تا در صفحه Yelp خود مشخص کنند که متعلق به کهنه کار هستند. علاوه بر این، صندوق بازرگانی کهنه کار به 10 کسب و کار کهنه کار واجد شرایط 10000 دلار جایزه می دهد. در همان زمان، Veteran Business Resources Hub اطلاعات، ابزارها و داستان‌های مفیدی از جامعه در اختیار کارآفرینان کهنه‌کار قرار داد تا به کسب‌وکارشان در نتایج جستجو بیشتر دیده شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجرای این ویژگی ها یا دسترسی به این منابع و بودجه، به سرزمین موتورهای جستجو مراجعه کنید اینجا.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع