اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: انتشار به روز رسانی الگوریتم هسته گسترده گوگل در سپتامبر 2022


با تکمیل به‌روزرسانی محتوای مفید (HCU) که ​​هنوز در ذهن متخصصان بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) تازه است، گوگل اخیراً یک آپدیت اصلی دیگر را در 12 سپتامبر 2022 اعلام کرد.

پیش از این، به‌روزرسانی هسته‌ای می 2022 سریع و قابل توجه بود.

انتظار می‌رود عرضه آن حدود دو هفته طول بکشد، هنوز مشخص نیست که به‌روزرسانی هسته گسترده سپتامبر 2022 چگونه بر نتایج جستجو تأثیر می‌گذارد و هنوز کدام زبان‌ها تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. با این حال، اکثر کارشناسان کنجکاو هستند که چگونه این به روز رسانی هسته گوگل بر HCU تأثیر می گذارد.

در توییت قبلی دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، پیشنهاد کرد که یک به روز رسانی اصلی ممکن است اثرات HCU را تقویت کند. با این حال، سالیوان بعداً توییت کرد که اگرچه گوگل تمام تلاش خود را می کند تا به روز رسانی ها را خالی کند، اما مواقعی ممکن است با هم تداخل داشته باشند. علاوه بر این، سالیوان اظهار داشت که هیچ تصادفی در مورد زمان به روز رسانی وجود ندارد.

اگرچه دستورالعمل خاصی در مورد نحوه بازگشت از به‌روزرسانی اصلی در صورت تأثیر وجود ندارد، Google برای کمک به سؤالات کلیدی پیرامون به‌روزرسانی‌های اصلی ارائه کرده است. ارزیابی محتوای وب اگر نگران هستید که تحت تأثیر آخرین به روز رسانی اصلی قرار گرفته اید.

برخی از متخصصان قبلاً بین الف گزارش کرده اند افت 20 و 60 درصدی در رتبه بندی; هنوز مشخص نیست که مناظر چگونه تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار خواهند گرفت، بنابراین توجه به داده‌ها ضروری است.

برای به روز نگه داشتن، صفحه به روز رسانی رتبه بندی جستجوی گوگل را دنبال کنید.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

حساب کنسول جستجوی Google دیگر برای نتایج غنی از محصول مورد نیاز نیست: گوگل اخیراً شرایط لازم برای واجد شرایط بودن سایت های تجارت الکترونیک را برای نتایج غنی از محصول افزایش داده است. برای واجد شرایط بودن، دیگر نیازی به داشتن حساب Google Merchant Center نیست. اکنون وب‌سایت‌هایی که داده‌های ساختاریافته محصول را پیاده‌سازی می‌کنند به دو ویژگی جدید دسترسی دارند، یعنی ویژگی‌های بهبودیافته محصولات محبوب و قطعات محصولات، تجربه خرید بهتری را نسبت به یک قطعه غنی معمولی فراهم می‌کنند. گزارش داده های ساختار یافته محصول کنسول جستجوی Google نیز با دو گزارش جدید جایگزین شده است تا به اندازه گیری عملکرد و شناسایی مشکلات کمک کند. اینها شامل گزارش فهرست بازرگانان و گزارش قطعه محصول است. برای اطلاعات بیشتر در مورد گسترش نتایج غنی از محصولات Google، بررسی کنید خرابی سرزمین موتورهای جستجو تغییرات یا تجربه لیست های رایگان گوگل؛ بازدید کنید سند راهنمای Google.

Google گزارش HTTPS جدید را به کنسول جستجو اضافه می کند: کنسول جستجوی گوگل افزوده دیگری نیز دارد – گزارش HTTPS. انتظار می‌رود این راه‌اندازی در چند ماه آینده انجام شود و به برجسته کردن مشکلات مربوط به وضعیت HTTPS صفحات وب کمک کند. مشکلات عمومی شامل مشکل گواهی SSL، منابع شخص ثالث که امن تلقی نمی شوند، تغییر مسیرها، و غیره است. مدیران وب اکنون می توانند ببینند کدام صفحات وب به عنوان HTTP و HTTPS نمایه شده اند. سایت‌های HTTPS نه تنها یک سیگنال رتبه‌بندی عالی هستند، بلکه عموماً بسیار ایمن‌تر از HTTP در نظر گرفته می‌شوند و به طور کلی تجربه کاربری بهتری را ایجاد می‌کنند. اطلاعات بیشتر در مورد گزارش جدید کنسول HTTPS در مرکز جستجوی Google یا بخوانید مجله موتور جستجو مقاله در اینجا

گوگل درباره هدف گذاری کلمات کلیدی با حجم جستجوی صفر چه می گوید: در نسخه ویژه Google Office Hours، لیزی (احتمالاً لیزی هاروی)، با توجه به موتور جستجو مجله، به یک سوال رایج در مورد روند جدید کلمه کلیدی SEO پاسخ می دهد – آیا ارزش تلاش برای رتبه بندی با استفاده از کلمات کلیدی با حجم صفر را دارد. لیزی پیشنهاد می کند که قصد یا رفتار کاربر را در نظر بگیرید، یا به عبارت دیگر، چگونه یک فرد، چه آگاه یا مبتدی، محتوا را در مورد موضوع جستجو می کند. به عنوان مثال، افراد آگاه تر ممکن است هنگام جستجوی آنلاین از اصطلاحات خاص استفاده کنند. اگرچه این اصطلاح چیز دیگری را نشان می دهد، این استراتژی سئو به هدف گذاری کلمات کلیدی طولانی اشاره دارد. برای گوش دادن به پادکست اینجا بینش های بیشتری در مورد هدف گذاری کلمه کلیدی با حجم صفر جستجو.

Google مستندات راهنمای تاثیر سئو تست A/B را ادغام می‌کند: گوگل یک سند کمکی برای راهنمایی کاربران ایجاد کرده است چگونه تست تقسیم A/B را در جستجوی گوگل به حداقل برسانیم. سند راهنما بر اساس یک پست وبلاگی است که تقریباً 10 سال پیش منتشر شده است. با توجه به میزگرد موتورهای جستجو. و به خودی خود هیچ نکته یا اطلاعات جدیدی ارائه نمی دهد. با این حال، اخیراً، به نظر می‌رسد گوگل در حال به‌روزرسانی بخش راهنمای خود بوده است، زیرا بیش از یک هفته پیش، یک سند کمکی که نکاتی در مورد کاهش هرزنامه ارائه می‌داد اضافه شد. تست تقسیم A/B به سند کمک می کند تا موضوعاتی مانند آزمایش چند متغیره، بهترین روش ها، پنهان کاری، پیوندهای متعارف مرتبط، تغییر مسیرهای 302 و موارد دیگر را پوشش دهد.

آزمایش ویژگی های جدید تجزیه و تحلیل YouTube: به نظر می رسد که یوتیوب در حال آزمایش سه ویژگی جدید تجزیه و تحلیل است. تماشای علاقه، فعالیت تماشا و بینش شخصی‌شده. این به سازندگان کمک می کند تا ببینند بینندگانشان به چه چیزهایی علاقه دارند. این اعلامیه در Creator Insider منتشر شد در 8 سپتامبر 2022، یک کانال یوتیوب که توسط تیم فناوری یوتیوب برای ارائه به‌روزرسانی‌های هفتگی در مورد ویژگی‌ها، خط‌مشی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدید ایجاد شد. با توجه به موتور جستجو مجلهجستجوی بینش، که سال گذشته منتشر شد، داده های بیشتری را در مورد آنچه که مردم در جستجوی آن هستند ارائه می دهد. این ویژگی‌های جدید باید دامنه بیشتری برای بهره‌گیری از زمینه‌های بالقوه مورد علاقه بینندگان ایجاد کند. اگرچه این فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است، اما اگر این آزمایش نتیجه مثبت داشته باشد، ممکن است در آینده شاهد عرضه آن‌ها به عنوان ویژگی‌های دائمی باشیم.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع