بهروزرسانی محتوای مفید Google اکنون کامل شده است. عرضه در 9 سپتامبر 2022 پس از عرضه در 25 اوت تکمیل شد.
هدف این انتشار این است که سازندگان را ترغیب کند تا به جای تمرکز بر سئو، بر تولید محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنند که برای کاربران ارزش ارائه میکند و با بهترین شیوههای بهینهسازی موتور جستجو (SEO) همسو باشد.
اگرچه هنوز گزارش های زیادی از نوسانات وجود نداشته است، ممکن است با شروع بهروزرسانیهای اصلی Google، بهروزرسانی محتوای مفید قویتر شوددنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل گفت.
برخی از وب سایت ها به اندازه یک گزارش داده اند کاهش 50 درصدی ترافیک از زمان عرضه بهروزرسانیطبق میزگرد موتورهای جستجو؛ با این حال، این به اندازه به روز رسانی های گذشته گسترده نیست.
اگرچه بسیاری از سایت ها چنین تأثیر قابل توجهی را تجربه نکرده اند، مهم است که به یاد داشته باشید که این به روز رسانی در حال انجام است. این به این معنی است که تأثیر آن تنها در طول زمان احساس می شود، همانطور که با به روز رسانی های مهمی مانند پاندا و پنگوئن تجربه شده است.
سالیوان گفت: نکته دیگری که باید در نظر داشت این است که گوگل ممکن است برخی از وب سایت ها را در عرضه اولیه از دست داده باشد، که می تواند به این معنی باشد که برخی از سایت ها فقط در ماه آینده دچار نوسان می شوند.
تأثیرات این بهروزرسانی ممکن است از چند ماه تا یک سال طول بکشد تا نشانهای دقیق از تأثیر آن بر وبسایتها ارائه شود. بنابراین، در حال حاضر، بهتر است از منحنی ها جلوتر باشید و روی ممیزی سایت خود یا مشتری خود تمرکز کنید و هر محتوایی را که برای کاربران مفید نیست حذف کنید.
اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید
گوگل دستورالعمل های توضیحات متا را برای کنترل ریچ اسنیپت ها اضافه می کند: گوگل اخیراً سند کمکی خود را بهروزرسانی کرده است تا به سازندگان محتوا و متخصصان سئو دستورالعملهایی را در مورد اینکه توضیح متا «خوب» یا «بد» است ارائه دهد. اساساً، این به کنترل بهتر قطعات جستجو در نتایج جستجو کمک می کند. مجله موتور جستجو گزارش شده است. قطعات جستجو معمولا حاوی اطلاعاتی از توضیحات متا یا محتوای حاوی کلمات کلیدی مرتبط هستند. گوگل توضیحات متا بد را به عنوان مواردی توصیف کرد که خیلی کوتاه هستند، از لیستی از کلمات کلیدی تشکیل شده اند، محتوا را خلاصه نمی کنند یا از همان توضیحات متا برای سایر صفحات وب استفاده نمی کنند. توضیحات متا خوب باید به جای خود صفحه وب شامل توضیحی از کسب و کار باشد یا از قطعه ای از محتوای وب، به عنوان مثال، از یک مقاله خبری استفاده کند. تا حد امکان خاص و دقیق بودن برای توضیحات متا صفحه محصول ایده آل است. با این حال، بهترین روش برای توضیحات متا به گفته گوگل، خلاصه کردن محتوای صفحه وب است.
گوگل برخی از نتایج نوع بررسی را به انواع بررسی محصول ارتقا می دهد: Google اخیراً تغییراتی را در نحوه نمایش انواع مرور در نتایج جستجو اعمال کرده است که میتواند بر کلیکها و نمایشهای قطعه مرور تأثیر بگذارد. در 22 آگوست، گوگل اعلام کرد برخی از نتایج نوع بررسی به انواع بررسی محصول ارتقا داده می شوند. این بدان معنی است که ممکن است متوجه تغییرات قابل توجهی در گزارش های کنسول Google خود شوید. زمین موتور جستجو گزارش شده است. بنابراین، اگر متوجه کاهش در نوع بررسی و افزایش تعداد بازدیدها و کلیکها از نوع بررسی محصول شدید، به احتمال زیاد به این ارتقا نسبت داده میشود. اگرچه این تعداد کل کلیکها و نمایشها در گزارش عملکرد را تغییر نمیدهد، اما ممکن است بر نحوه نمایش نتایج شما در نتایج جستجو و مکان نمایش دادههای نمایش و کلیک در کنسول جستجوی Google شما تأثیر بگذارد.
گوگل استفاده از یک زبان اصلی به جای چند زبان در هر صفحه وب را پیشنهاد می کند: گوگل پیشنهاد می کند از یک زبان اصلی در یک صفحه وب استفاده کنید تا به گوگل کمک کند تا آن زبان را تعیین کند. این آخرین سری ویدیوهای AskGooglebot میزبانی شده توسط جان مولر توضیح می دهد که چون هیچ متا تگ برای این کار وجود ندارد، بهتر است به یک زبان در هر صفحه پایبند باشید. با این حال، مواردی وجود دارد که ممکن است استفاده از چندین زبان در یک صفحه قابل قبول باشد، مثلاً اگر وب سایت شما برای آموزش زبان ها باشد، مولر اضافه کرد. با این حال، در این مورد، شاید بهتر باشد سعی کنید یک زبان اصلی برای صفحه اصلی داشته باشید تا اینکه نسخه های دیگر صفحه به زبان های مختلف ترجمه شوند. علاوه بر این، استفاده از زبان اصلی در هر صفحه به یافتن محتوای شما در جستجوها کمک میکند، زیرا تعیین محتوایی که در جستجوها به کاربران خاص توصیه میکند برای Google آسانتر میشود. برای اطلاعات بیشتر در مدیریت سایت های چند منطقه ای و چند زبانه، به سند راهنمای Google نگاهی بیندازید.
4 سیگنال برتر رتبه بندی ویدیوی متا را برای افزایش دسترسی خود در فیس بوک کشف کنید: آیا تا به حال فکر کرده اید که متا چگونه تصمیم می گیرد که کدام ویدیوها را با استفاده از فیس بوک به توده ها نشان دهد؟ برای کمک به جذب مشتریان بالقوه، متا چهار مورد از بهترین سیگنال های الگوریتم را برجسته کرده است که به طور قابل توجهی در روند انتخاب استراتژی توزیع ویدیوی آن نقش دارند.. اولی اصالت است; این شامل محتوای کامل و نیمه اصلی می شود. دوم حفظ مخاطب است. به عبارت دیگر، ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت بالا و بهینه سازی شده برای موبایل با روایتی قوی، بینندگان را تا پایان ویدیو درگیر نگه می دارد. سوم، وفاداری مخاطبان نیز نقش مهمی در دفعات بازگشت بینندگان برای تماشای محتوای ویدیویی بیشتر دارد. یک نکته عالی این است که محتوای ویدیویی با تولید کم را در بین محتوای ویدیویی طولانی ارسال کنید تا بینندگان را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگردانید. و در نهایت، تعامل کلیدی است. هر گونه تعامل انسان با انسان که مکالمات و تعاملات را تشویق می کند، یک سیگنال متقابل مثبت است. با این حال، مراقب اجرای تاکتیکهای طعمه تعامل باشید، زیرا این امر در نظر گرفته میشود سیگنال رتبه بندی ویدیوی منفی برای فیس بوکبه گزارش موتور جستجو مجله.
یاهو با هدف ارائه محتوای خبری مورد اعتماد بیشتر، The Factual را به دست می آورد: یاهو مذاکرات را برای خرید The Factual به پایان رسانده است، شرکتی که سوگیری رسانه ای و اعتبار مقالات خبری را رتبه بندی و امتیاز می دهد. اعلامیه در 6 سپتامبر 2022 ساخته شد و بیان کرد که این بخشی از هدفش برای ارائه محتوای قابل اعتمادتر به کاربران و تعهدش برای مبارزه با “اخبار جعلی” است. الگوریتم The Factual قطعات خبری را بر اساس عواملی مانند کیفیت سایت، تخصص نویسنده، لحن مقاله و کیفیت منبع در مقیاس 100 امتیازی میگیرد. سپس از این امتیاز برای ایجاد میانگین وزنی استفاده می شود که در کنار مقاله نمایش داده می شود. به نظر می رسد این مفهوم آن را یک قدم فراتر از ابتکارات راستی آزمایی گوگل، فیس بوک و یوتیوب می برد و ادعا می کند که یک تحلیل مقاله خبری منحصر به فرد ارائه می دهد. با توجه به موتور جستجو مجله. مت سانچز، رئیس و مدیر ارشد یاهو گفت: «ترکیب روزنامهنگاری یاهو و محتوای شرکای انتشار ما با الگوریتم رتبهبندی اخبار The Factual سطح جدیدی از شفافیت را برای کاربران یاهو به ارمغان میآورد و آنها را قادر میسازد تا درباره منابع خبری خود تصمیمات آگاهانه بگیرند.» اکوسیستم خانگی
یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.