اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: بهترین تعداد کلمات برای SEO وجود ندارد – گوگل
انتشار: تیر 14، 1402
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: بهترین تعداد کلمات برای SEO وجود ندارد – گوگل


با استفاده از هشتگ #مردم ربات نیستند، رابط جستجوی Google حساب توییتر یک بار دیگر به ناشران و سازندگان یادآوری کرد که جستجو در هنگام رتبه بندی محتوا در صفحات نتایج، تعداد کلمات ترجیحی ندارد.

این با اسناد کمکی موجود آنها برای اصول بهینه سازی موتور جستجو (SEO) مطابقت دارد. در سند کمک، گفتند که باید از محتوای اول موتور جستجو اجتناب کنید. آنها همچنین تاکید کردند که گوگل تعداد کلمات ترجیحی ندارد:

«آیا برای تعداد کلمات خاصی می نویسید زیرا شنیده اید یا خوانده اید که Google تعداد کلمات ترجیحی دارد؟ (نه، ما نداریم.)”

جامعه سئو نسبت به این یادآوری کنجکاو است زیرا آنها می بینند که محتوای تعداد کلمات بالاتر رتبه بهتری در SERP های گوگل دارد. یک کاربر در تاپیک پرسید:

"پس چرا ارتباط مستقیمی بین تعداد کلمات و رقابت برتر وجود دارد؟"

وکیل جستجوی گوگل، جان مولر، پاسخ داد، "آیا می گویید صفحات با رتبه برتر باید بیشترین کلمات را داشته باشند؟ قطعاً اینطور نیست.»

کاربر دیگری پرسید که چرا AdSense وب سایت ها را رد می کند "محتوای نازک."

رابط جستجوی گوگل این را توضیح می دهد "لاغر" لزوماً به معنای کم بودن تعداد کلمات نیست. در عوض، محتوای نازک به محتوای با اشاره دارد "کم تا بی ارزش" برای خوانندگان صفحات نازک به طور عمیق مورد بحث قرار می گیرند این قسمت سند کمک آنها

بنابراین، چگونه می توانید رتبه بهتری داشته باشید؟

گوگل از طریق خود اطلاعاتی را ارائه می دهد چارچوب EEAT و دستورالعمل های ارزیابی کیفیت

آنها توضیح دادند که سیستم های خودکار آنها "ترکیبی از عوامل را شناسایی کنید که می تواند به تعیین اینکه کدام محتوا جنبه های آن را نشان می دهد کمک کند تجربه، تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن" بیشتر به عنوان EEAT شناخته می شود.

خط پایین: تعداد کلمات سیگنال رتبه بندی و یا نشانه ای از کیفیت محتوا نیست. اگر واقعاً می خواهید در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید، باید بدون در نظر گرفتن طول آن، به تولید محتوای مفید ادامه دهید.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

گوگل توضیح می دهد که چرا صفحه اصلی شما ایندکس نشده است (و نحوه رفع آنها): در دیگری "جستجو در رکورد" قسمت پادکست (SOTR)، کارشناسان جان مولر، گری ایلیس و مارتین اسپلیت پاسخ می دهند که چرا صفحه اصلی شما ایندکس نمی شود. آنها دلایل فنی و غیر فنی را برای این اتفاق ذکر کردند. دلایل فنی شامل (1) Googlebot توسط فایل robots.txt شما مسدود شده است، (2) Googlebot به وب سایت شما نمی رسد و (3) URL صفحه اصلی شما به صفحات دیگر در وب سایت شما مرتبط نیست. دلایل غیر فنی شامل (1) محتوای جایگیر، (2) محتوای اسپم و (3) مسائل متعارف سازی. اگر فکر می کنید صفحه اصلی شما از این اشکالات رنج می برد، بهتر است در اسرع وقت آن را عیب یابی کنید. برای یادگیری نحوه رفع آنها، به قسمت کامل SOTR گوش دهید اینجا. برای خواندن سریع راه حل ها، در اینجا یک مجله موتور جستجو پست.

نقشه سایت پشتیبانی Ping Endpoint تا 6 ماه دیگر حذف می شود: اگر تغییری در وب سایت خود ایجاد کرده اید، یک نقطه پایانی نقشه سایت را پینگ می کند "هیچ کار مفیدی انجام نخواهد داد" گوگل در آخرین اطلاعیه خود گفت. این پروتکل نقشه سایت در سال 2005 برای هشدار به موتورهای جستجو در مورد URL های جدید معرفی شد. با این حال، با توجه به گوگل (و حتی بینگ) مطالعات داخلی، ارسالی نقشه سایت می باشد "خیلی مفید نیست." در واقع، بیشتر این ارسال ها منجر به اسپم می شوند. به همین دلیل است که آنها را تحقیر می کنند "پشتیبانی از نقشه سایت پینگ، و نقطه پایانی در عرض 6 ماه از کار خواهد افتاد." Google برای حفظ قابلیت شناسایی URL شما گزینه های جایگزینی ارائه می دهد: ارسال نقشه های سایت خود از طریق کنسول جستجوی گوگل یا فایل robots.txt شما. اگر از سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده می کنید، Google توصیه می کند صفحه تغییر یافته را به روزرسانی کنید آخرین مد عنصر این را بخوان مقاله سرزمین موتورهای جستجو برای بیشتر این داستان

تحقیقات شخص ثالث گوگل را به شکست دادن تبلیغ کنندگان متهم می کند: آیا از محصول تبلیغات ویدیویی True View Google استفاده کرده اید؟ این روش اصلی Google برای نمایش تبلیغات ویدیویی شما در YouTube و وب سایت های شخص ثالث است. اگر پاسخ شما مثبت است، پس آدالیتیک، یک شرکت تحقیقات بازاریابی شخص ثالث، ادعا می کند که گوگل بخشی از قرارداد خود را زیر پا گذاشته است. برای زمینه، Google قول داده است که فقط در صورتی که تبلیغ ویدیویی شما (1) باشد، هزینه دریافت خواهید کرد. حداقل 30 ثانیه تماشا کرد، (2) با صدا پخش شد و (3) به طور تصادفی توسط کاربرانی که صفحه را پیمایش می کنند فعال نشده است. ظاهراً مطالعه نشان داد که اینطور نیست. علیرغم اینکه تبلیغات شما همه الزامات را برآورده نمی کند، همچنان از شما هزینه های ممتاز دریافت می شود (جای دادن آگهی True View گران است). با این حال، گوگل ادعاهای این مطالعه را رد می کند. ماروین رنو، مدیر راه حل های ویدیویی جهانی در گوگل، پاسخ ها و مخالفت های خود را در این مورد منتشر کرد وبلاگ تبلیغات و تجارت Google. از جمله این نکات، رنو گفت که روش نمونه گیری و پروکسی مطالعه غیرقابل اعتماد است. علاوه بر این، او به تلاش آنها برای حفظ کیفیت تبلیغات ویدیویی و افزایش بازگشت سرمایه برای بازاریابان اشاره کرد: 90 درصد قابلیت مشاهده آگهی و حذف 143000 وب سایت از شبکه GVP خود در سال 2022 به دلیل عدم رعایت آنها سیاست های سختگیرانه. با این داستان عمیق تر شوید زمین موتور جستجو.

صفحات موبایل شتاب (AMP) بالاخره پشتیبانی GA4 را دریافت می کند: در آنها حساب توییترگوگل آنالیتیکس پشتیبانی GA4 را از AMP اعلام کرد که از 27 ژوئن 2023 اجرایی شد. از همان ابتدا، Google سند کمک می گوید که AMP به تگ Analytics متفاوتی نیاز دارد. این به این معنی است که شما نمی توانید استفاده کنید gtag.js روی آنها که فقط برای صفحات HTML رزرو شده اند. در عوض، باید از AMP Analytics برچسب زدن با این حال، گوگل می گوید که ابتدا باید نحوه جمع آوری و استفاده از داده ها را افشا کنید و به کاربران اجازه دهید از آنالیتیکس انصراف دهند. تگ AMP Analytics می تواند بینش هایی در زمینه های زیر ارائه دهد: داده های صفحه، داده های کاربر، داده های مرور، داده های مرورگر، داده های تعامل و داده های رویداد. برای جزئیات بیشتر، این را بخوانید سند کمک از گوگل این خبر خوبی برای ناشران است که می خواهند ببینند محتوای AMP آنها چگونه کار می کند و چگونه ارائه می شود. با این حال، برخی از کاربران اشاره می کنند که کد استفاده شده برای این تگ از توسعه دهنده مستقل گرفته شده است دیوید والخو. آیا این بدان معناست که AMP نقش بزرگی در آینده Google Analytics 4 ایفا خواهد کرد؟ ادامه این داستان را از مجله موتور جستجو.

دستیار سرمایه گذاری؟ بینگ چت اکنون می تواند قیمت سهام را پیش بینی کند: این دیگر فقط کمک خلبان شما در وب نیست. مایکروسافت می خواهد متحول شود بینگ چت تبدیل به یک دستیار همه جانبه، از جمله کمک به تصمیمات سرمایه گذاری. میخائیل پاراخین مدیر عامل بینگ در توییتر اعلام کرد: "ویژگی جدیدی که ما شروع به استفاده از آن کرده ایم: استنباط احتمال بازار برای قیمت سهام در آینده از قیمت های اختیار معامله." این ویژگی جدید از زمان نگارش برای کاربران ارائه می شود، بنابراین ممکن است هنوز این ویژگی را در رابط های چت Bing خود مشاهده نکنید. با این حال، پاراخین در الف تاپیک توییتر جداگانه که ویژگی جدید یک نیست "سیستم پیش بینی" اما فقط یک نمایش گرافیکی از قیمت های فعلی گزینه. بنابراین، آیا معامله گران سهام باید نگران باشند؟ نه چندان زیرا سرمایه گذاری سهام یک امر پیچیده است که فراتر از قیمت اختیار معامله است. اما این یک ویژگی جالب است که ارزش امتحان کردن را دارد. برای اطلاعات بیشتر، این مقاله را بخوانید میزگرد موتورهای جستجو.

یادداشت سردبیر: "اخبار SEO که می توانید استفاده کنید" یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.



منبع