گوگل یک بهروزرسانی محتوای دیگر را منتشر کرده است. در 5 دسامبر 2022، غول فناوری اعلام کرد که بهروزرسانی محتوای مفید دسامبر آغاز شده است و تقریباً دو هفته طول میکشد تا تکمیل شود.
هدف این بهروزرسانی محتوا، بهبود اولین سیستم محتوای مفید یا HCS (که قبلاً بهروزرسانی محتوای مفید یا HCU نامیده میشد)، یک الگوریتم Google برای تقویت سیستم رتبهبندی است که در اوایل سال جاری در ماه اوت عرضه شد.
HCS به سمت ارتقای محتوای منحصربهفرد است که به کاربران ارزش میافزاید و دیدگاه منحصربهفردی را در مورد موضوع ارائه میکند – اساساً محتوای ایجاد شده برای انسانها، به جای موتورهای جستجو، را به بالاترین رتبهها سوق میدهد.
انتظار میرود بهروزرسانی محتوای مفید دسامبر در سیگنالهای جدید بهبود یابد و سیگنالهای بالقوه جدیدی به سیستم اضافه کند و در همه زبانها منتشر شود. مجله موتور جستجو.
در حال حاضر، هیچ نشانه روشنی از آنچه که باید با توجه به اثرات این به روز رسانی انتظار داشت، وجود ندارد. با این حال، اگر وبسایت شما توسط بهروزرسانی محتوای مفید آگوست تحت تأثیر قرار گرفته باشد، احتمالاً سایت شما بهبودهایی را شاهد خواهد بود. صرف نظر از مثبت یا منفی بودن تأثیرات، باید شاهد تغییر در نتایج خود باشید.
بسیاری از بهروزرسانی محتوای مفید انتقاد کردهاند که تأثیری کم یا بیتأثیر دارد، و ما را متعجب میکند که آیا نتیجه این بهروزرسانی بیشتر احساس میشود.
اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید
Google ویژگی جدید را برای کمک به کاربران در یافتن نتایج مفیدتر منتشر کرد: گوگل ویژگی جدیدی را منتشر کرده است که می تواند به کاربران کمک کند نتایج مرتبط تری را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) پیدا کنند. ویژگی جدید اصلاح جستجو/موضوعات مرتبط را می توان در نوار جستجوی Google بالای فیلتر نوار بالا پیدا کرد. این چند ماه پیش در Search On پیشنمایش شد و اکنون در نهایت آماده عرضه است. این چگونه به نظر میرسد؟ به طور خلاصه، پس از تایپ جستجو، کاربران علامت + را در مقابل موضوعات مرتبط زیر نوار جستجو خواهند دید. این موضوعات تصفیه شده با کلیک بر روی آنها تغییر می کنند تا به اصلاح بیشتر عبارت های جستجو و نتایج شما کمک کنند. این به معنای تایپ کمتر برای کاربران و، امیدواریم، نتایج سریعتر و مفیدتر است. این ویژگی برای کاربران انگلیسی در ایالات متحده در دسترس قرار خواهد گرفت. این میتواند بر ترافیک ارگانیک شما تأثیر بگذارد – بسته به نحوه نمایش نتایج وبسایت شما، چه مثبت یا چه منفی. اگرچه نامشخص است، اما می توانید افزایش حجم جستجو را برای کلمات کلیدی طولانی یا جستجوهای دقیق تر مشاهده کنید. با این حال، مهم است که هنگام نظارت بر تغییرات در رتبهبندی و ترافیک، بهروزرسانی محتوای مفید 5 دسامبر را در نظر داشته باشید. برای اطلاعات ارزشمندتر، بررسی کنید مجله موتور جستجو.
گوگل اسکرول مداوم را برای کاربران دسکتاپ به ارمغان می آورد: گوگل یک ویژگی جدید قابل پیمایش پیوسته را برای دسکتاپ اضافه کرده است که در دسترس کاربران آمریکایی/انگلیسی است. این ویژگی برای اولین بار در اکتبر 2021 به موبایل معرفی شد و در نهایت به نتایج جستجوی دسکتاپ معرفی شد. پیمایش پیوسته شبیه پیمایش بی نهایت است، با این تفاوت که پس از چند صفحه (حدود چهار تا شش) متوقف می شود. این ویژگی در تاریخ 5 دسامبر 2022 فقط به زبان انگلیسی برای کاربران آمریکایی عرضه شد. هنوز اعلام نشده است که چه زمانی در سطح جهانی یا به سایر زبانها در ایالات متحده عرضه میشود. کمتر اسکرول کنید اکنون تبلیغات متنی بین بالا و پایین صفحات نتایج جستجو (SERP) توزیع می شود. در نتیجه، ممکن است انتظار رفتارهای متفاوتی از کاربر، مانند تعداد بیشتر نمایشها و در عین حال نرخ کلیک کمتر (CTR) داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر، به مجله موتور جستجو مراجعه کنیدمن اینجا
گوگل 3 ویژگی جدید میانبر سایت جستجو را به کروم اضافه می کند: گوگل اعلام کرده است سه ویژگی جدید جستجوی سایت برای کروم. این ویژگیها به شما این امکان را میدهند که برگهها، نشانکها و تاریخچه خود را با استفاده از میانبرهای تعبیه شده در نوار آدرس با استفاده از @tabs، @bookmarks و @history جستجو کنید. این به ویژه در صورتی مفید است که نتایج جستجو/نشانه های زیادی در پوشه های مختلف برای غربال کردن داشته باشید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید میانبرهای جستجوی خود را سفارشی کنید. این ویژگی جدید به افزایش سرعت جستجو کمک می کند، به خصوص اگر شغل شما مستلزم جستجوی آنلاین زیادی باشد. با تایپ @bookmarks، @history یا tab در نوار جستجو، ضربه زدن به فضا و وارد کردن عبارت جستجو، نشانک یا عنوان برگه، تعدادی پیشنهاد را در نوار جستجو مشاهده خواهید کرد. با توجه به موتور جستجو Land، این ویژگی در Google Chrome 108 برای دسکتاپ منتشر شده است، بنابراین مطمئن شوید که آخرین به روز رسانی را برای این ویژگی فوق العاده مفید اعمال کرده اید.
بهروزرسانی هرزنامه اکتبر Google میتواند دلیل فهرستزدایی صفحات مکان باشد: اگر صفحات وب سایت کسب و کار منطقه خدماتی شما (SAB) از نظر رتبه بندی افت کرده اند یا صفحاتی که نمایه نشده اند را تجربه کرده اند، احتمالاً اثرات به روز رسانی هرزنامه اکتبر را تجربه می کنید. این در اواخر آگوست/اکتبر شروع شد، زیرا همزمان بهروزرسانی محتوای مفید و بهروزرسانی هرزنامه، باعث نوساناتی در نتایج رتبهبندی شد. با توجه به Search Engine Land، اکثر سایتها مشکلات مربوط به محتوای تکراری را تجربه کردند، عمدتاً در صفحات مکان یا درگاه. این سایتها از فهرست خارج میشدند، که باعث تأثیر غیرمستقیم بر رتبهبندی میشد. به گفته Schieler Mew، مدیر گروه Google SEO Mastermind در فیس بوک، این عمدتا مربوط به سایت هایی با اعتبار کم یا کمبود محتوای مفید است. Scheiler ویدئویی را منتشر کرد که در آن نتایج گردآوری شده پس از تجزیه و تحلیل بیش از 200 وب سایت SAB را توضیح داد. از آنجایی که صفحات درگاهی ممکن است دیگر وجود نداشته باشند، راه های مختلفی برای بهینه سازی بهینه سازی موتور جستجوی محلی (SEO) وجود دارد. این شامل استفاده از H1 ها و عناوین صفحات برای هدف قرار دادن مناطق خاص، صفحه منطقه خدمات عمومی، پروژه ها، صفحات و بیانیه های مطبوعاتی روزنامه های محلی یا پیوستن به اتاق های بازرگانی محلی است. زمین موتور جستجو را پیشنهاد می کند.
اکنون می توانید کلمات کلیدی را بر اساس گروه های تبلیغاتی سازماندهی کنید Google Keyword Planner: در آگوست 2022، گوگل ویژگی جدیدی را در زرادخانه خود به نام ابزار Keyword Planner پیاده سازی کرد. از این ابزار می توان برای مرتب کردن کلمات کلیدی توسط گروه های تبلیغاتی استفاده کرد. ماهها بعد، جینی ماروین، رابط Google Ads، اعلام کرد که این ابزار بالاخره به صورت زنده و به زبان انگلیسی در دسترس است. ماروین گفت که انتظار می رود این ابزار در آینده نزدیک به زبان های بیشتری منتشر شود. با توجه به میزگرد موتورهای جستجو. این ابزار کلمات کلیدی را بر اساس کمپین های تبلیغاتی مرتبط سازماندهی می کند. اینها را می توان بررسی، تنظیم یا دانلود کرد. کاربران همچنین می توانند پیشنهاداتی را اضافه کنند. همچنین می توانید کلمات کلیدی جدید را کشف کنید، جستجوهای ماهانه را مشاهده کنید، هزینه های مربوط به جستجوی کلمات کلیدی را تعیین کنید و کمپین های جدیدی ایجاد کنید. این می تواند به بهبود هدف گذاری کلمات کلیدی و عملکرد کمپین کمک کند. بهترین بخش این است که رایگان است.
یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.