اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: به روز رسانی های جدید Chrome FLEDGE


Google اخیراً در حال کار بر روی برخی به‌روزرسانی‌ها برای آماده‌سازی برای منسوخ شدن کوکی‌های شخص ثالث Google Chrome است که نزدیک‌تر می‌شود.

Google جعبه ایمنی حریم خصوصی را پیاده‌سازی کرده است – مجموعه‌ای از پیشنهادات که همه چیزهایی را که ذهن تبلیغ‌کنندگان و مصرف‌کنندگان را در مورد حفظ حریم خصوصی راحت می‌کند، ترسیم می‌کند. FLEDGE یکی از پیشنهادات Privacy Sandbox است که در ژانویه 2021 معرفی شد. این پروپوزال قرار است در سال 2023 مهم باشد.

Fledge (اول، محلی، اجرا، تصمیم گیری، گروه‌ها، آزمایش) برای تعیین اینکه کدام کاربران برای نمایش تبلیغات مرتبط هستند استفاده می‌شود. برای انجام این کار از گروه‌های ذینفع استفاده می‌کند – هر گروه یک مالک، فناوری تبلیغات یا ناشر دارد.

مطابق با مجله موتور جستجو، “FLEDGE پیشنهادی در Google Privacy Sandbox برای ارائه بازاریابی مجدد و موارد استفاده سفارشی از مخاطبان است که در آن مرورگرها ردیابی شخص ثالث را در بین وب سایت ها و برنامه ها مسدود می کنند.”

FLEDGE یک به روز رسانی، شامل ویژگی ها و جدول زمانی، در مورد در دسترس بودن آزمایش دریافت کرد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • گزارش برنده حراج در سطح رویداد.
  • استفاده از محیط اجرای معتمد (TEE) برای سرویس کلید/ارزش.
  • قاب های نرده دار
  • K-ناشناس بودن
  • ادغام FLEDGE + Attribution Reporting بهبود یافته است
  • خدمات مناقصه و مزایده

در آماده‌سازی برای کاهش ارزش کوکی‌های شخص ثالث Google در سال آینده، ویژگی‌های FLEDGE به بازاریابان شفافیت بیشتر و اساساً راه‌هایی برای آماده‌سازی می‌دهد.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

گوگل پیشنهاد می‌کند که مهاجرت‌های سایت را با سایر تغییرات مهم ترکیب نکنید: در جدیدترین جستجو در رکورد پادکست، تیم Google’s Search Relations در مورد مشکلات احتمالی که ممکن است در حین انتقال سایت به دامنه های سطح بالا ایجاد شود صحبت می کند. گری ایلیس، تحلیلگر گوگل، پیشنهاد می کند که تغییراتی را در چند ماه افزایش دهید. این به این دلیل است که اعمال تغییرات بیش از حد به طور همزمان می تواند بر رتبه بندی شما تأثیر منفی بگذارد یا ترافیک را از دست بدهد. Illyes همچنین پیشنهاد می‌کند که تغییرات دامنه را از سایرین جدا نگه دارید، مخصوصاً موارد پیچیده، تا خطر از دست دادن ترافیک را به حداقل برسانید. انتقال سریع وب سایت، پتانسیل پیکربندی نادرست را افزایش می دهد که می تواند منجر به از دست دادن ترافیک شود. تغییر مسیر URL ها از سایتی به سایت دیگر خطر نتایج منفی را کاهش می دهد. با این حال، هیچ چارچوب زمانی برای مدت زمان بهبودی کامل وجود ندارد.

گوگل هشتگ ها را به عنوان کلمات در محتوای دیجیتال مشاهده می کند: جان مولر، رابط جستجوی گوگل، هفته گذشته به توییتی در رابطه با هشتگ ها پاسخ داد. با توجه به صفحات وب، جستجوی گوگل هشتگ ها را به عنوان کلمات یا محتوا در نظر می گیرد که تأثیر بسیار کمی دارند. مولر گفت که استفاده از هشتگ در توضیحات متا قابل قبول است، اما باز هم تاثیر زیادی ندارد. مشخص نیست که آیا گوگل کم و بیش از صفحات وب با توضیحات متا با هشتگ استفاده خواهد کرد یا خیر. در هر صورت، ممکن است فقط صفحه را چشم نوازتر کند، اما این نیز قطعیتی نیست. به گفته بری سوارتز از SERountable. هنگامی که در URL ها استفاده می شود، گوگل هر چیزی را پس از هشتگ که معمولاً برای لنگر انداختن کاربر به بخش خاصی از صفحه وب استفاده می شود، نادیده می گیرد.

هدف گوگل برای بهبود ایمنی خرید آنلاین با سیستم “Trust The Badge”: در یک پست وبلاگ گوگل، سه راه برای اطمینان از ایمنی خرید آنلاین ذکر شده است. اولا، استفاده از فرآیندهای بررسی خودکار می تواند کمک کند. قبل از اینکه یک تاجر بتواند یک محصول یا خدمات را فهرست کند، آنها از نظر ایمنی به طور جامع بررسی می شوند. سیستم های گوگل بر اساس خط مشی های گوگل خودکار می شوند. آنها به راحتی می توانند تشخیص دهند که آیا محصول یا فهرست مطابق با استانداردهای Google است یا خیر. ثانیاً، Google همچنین از نشان‌ها و سایر نشانه‌های بصری بر اساس کارت امتیازی تجربه خرید خود استفاده می‌کند تا به خریداران اطمینان دهد که می‌توانند به فروشگاه اعتماد کنند. Google عملکرد را بر اساس چهار معیار ارزیابی می کند: حمل و نقل، سرعت ارسال، پنجره های برگشت و هزینه های برگشت، که با سایر بازرگانان در همان دسته مقایسه می شوند تا ببینند آیا واجد شرایط هستید یا خیر. در نهایت، Google تیم‌های بازبینی خودکار و انسانی را برای نظارت بر فعالیت‌هایی که خط‌مشی‌ها را نقض می‌کند، ایجاد کرده است. تیم های انسانی برای رسیدگی به مسائل پیچیده تر آماده هستند. روند بررسی Google، نشان‌ها و خط‌مشی‌های خرید از خریداران محافظت می‌کند و اعتماد ایجاد می‌کند و همچنین به جلوگیری از فعالیت‌های جعلی کمک می‌کند.

توسعه دهندگان اکنون به Whisper API و ChatGPT OpenAI دسترسی دارند: مدل‌های ChatGPT و Whisper OpenAI در API در دسترس هستند. این به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا از قابلیت های گفتار به متن و زبان مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنند. OpenAI سیستم خود را برای کاهش 90 درصدی هزینه ها در دسامبر 2022 بهینه کرده است. این به افراد بیشتری امکان استفاده از مدل ها را می دهد که به نوبه خود به توسعه مدل ها و برنامه های هوش مصنوعی (AI) کمک می کند. Gpt-3.5-turbo، گروه OpenAIs از مدل‌های جدید ChatGPT که در حال عرضه هستند، قیمت هر هزار توکن 0.002 دلار است. این باعث می شود 10 برابر مقرون به صرفه تر از مدل های فعلی GPT-3.5 باشد. این مدل‌های جدید gpt-3.5-turbo از زبان نشانه‌گذاری چت (ChatML)، فرمت جدید آن استفاده می‌کنند. نسخه بهبودیافته gpt-3.5-turbo-0301 قرار است به زودی عرضه شود. این نسخه تا حدوداً ۱ ژوئن پشتیبانی خواهد کرد. سپس نسخه جدید انتشار پایدار در آوریل ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، به زمین موتور جستجو مراجعه کنید.

دیدگاه‌هایی درباره الگوریتم هوش مصنوعی بینگ از سخنرانی فابریس کانل در Pubcon: در سخنرانی اصلی خود در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، فابریس کانل، مدیر محصول ارشد مایکروسافت بینگ، راهنمایی هایی را در مورد آماده سازی وب سایت ها برای هوش مصنوعی جدید بینگ یا رابط جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه کرد. ابزار وب مستر بینگ به زودی قرار است داده های ترافیکی چت هوش مصنوعی بینگ را نیز شامل شود. جستجوی هوش مصنوعی نسبتاً جدید است، به همین دلیل است که Canel پیشنهاد می‌کند هنگام بهینه‌سازی محتوا برای Bing، به استراتژی‌های پیشنهادی SEO پایبند باشید. او همچنین پیشنهاد می کند که بر آمار و ارتباطات بینگ نظارت داشته باشید تا در صورت نیاز با افزایش تقاضا، تنظیمات لازم را انجام دهید. در سخنرانی اصلی در Pubcon، Canel بر روی چگونگی ضروری کارشناسان سئو در جهت هدایت خزنده های جستجوی Bing به سمت محتوای با کیفیت تمرکز کرد. از دیگر موضوعاتی که او در مورد آنها صحبت کرد می توان به Lastmod Tag و Index Now اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر، به زمین موتور جستجو مراجعه کنید.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع