گوگل تأیید کرده است که یک بهروزرسانی الگوریتم اصلی مارس در 15 مارس 2023 منتشر شده است. انتظار میرود که عرضه در 2 هفته تکمیل شود، به این معنی که باید تا 28 مارس 2023 ارائه میشد.
اگرچه هیچ نشانه روشنی از اهداف اصلی این به روز رسانی وجود ندارد، ژورنال موتور جستجو به طور خلاصه بیان کرده است مواردی که باید در نظر داشته باشید:
- مدتی طول می کشد تا اثرات قابل توجه ناشی از این به روز رسانی را مشاهده کنید.
- با نظارت بر ترافیک ارگانیک و رتبه بندی کلمات کلیدی خود، می توانید رمزگشایی کنید که آیا وب سایت شما تحت تأثیر این به روز رسانی قرار گرفته است یا خیر.
- اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ارزشمند است و به هدف جستجوی کاربران پاسخ می دهد، زیرا این همان چیزی است که Google در حال حاضر با این به روز رسانی ها روی بهبود آن تمرکز کرده است.
- اطمینان حاصل کنید که تمام ویژگی های فنی از جمله نمایه سازی، سرعت بارگذاری صفحه و غیره بهینه شده اند.
به طور کلی، اکثر به روز رسانی ها یک هدف مشترک برای بهبود تجربه کاربر در رابطه با جستجو دارند. بنابراین، تا زمانی که بر ارائه محتوای با ارزش از طریق یک وب سایت بهینه تمرکز می کنید، نباید نگرانی زیادی در مورد آن داشته باشید.
برای بهروز ماندن در بهروزرسانی الگوریتم اصلی Google مارس 2023، میتوانید Google را پیدا کنید تاریخچه انتشار به روز رسانی های رتبه بندی اینجا.
اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید
گوگل هوش مصنوعی را به Gmail و Docs اضافه می کند: گوگل اعلام کرده که معرفی خواهد کرد هوش مصنوعی مولد (AI) به فضای کاری. هنگام استفاده از Google Docs و Gmail، اکنون می توانید از یک درخواست استفاده کنید – کمکم کن بنویسم – برای پیش نویس متن در Google Docs. البته این بدان معنا نیست که این متن به طور خودکار بدون خطا خواهد بود. گوگل اذعان کرده است که این ویژگیهای هوش مصنوعی برای جایگزینی خلاقیتها معرفی نشدهاند. ممکن است مجبور شوید متن را ویرایش کنید زیرا هوش مصنوعی هنوز قابل خطا است. جیمیل همچنین به شما امکان می دهد از هوش مصنوعی مولد برای کمک به پیش نویس ایمیل ها با قرار دادن برخی یادداشت ها و بازنویسی آنها با استفاده از رسمی کردن ویژگی. ویژگی های دیگر عبارتند از کوتاه کردن، درست کردن، گلوله کردن، نوشتن پیش نویس و احساس خوش شانسی می کنم. گوگل همچنین یک ویژگی جدید هوش مصنوعی دیگر در افق دارد – Vaporware. اگرچه شایعه شده است که این ویژگی ها باعث صرفه جویی در وقت شما در کارهای خاص می شود، اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد که ابتدا آزمایش کنید تا ببینید آیا ارزش این کار را دارد یا خیر.
جان مولر در مورد چگونگی سادهسازی ساختار سایت اطلاعاتی ارائه میدهد: جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، برخی از بینش ها را از طریق یک موضوع Reddit در مورد چگونگی ساده سازی ساختار وب سایت ارائه کرده است. او پیشنهاد می کند قبل از بررسی ساختار وب سایت ابتدا به تجربه کاربری و رتبه جستجوی خود نگاهی بیندازید. راههای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد بدون اینکه بر استراتژی یا تلاشهای بهینهسازی موتور جستجو (SEO) تأثیر بگذارد. وقتی صحبت از حذف زیر شاخه ها می شود، مولر راه های جایگزینی را برای جابجایی زیر شاخه ها پیشنهاد می کند و اینکه باید hreflang را به صفحات اضافه کنید. مولر همچنین اهمیت X-Default را هنگام کار بر روی تغییر مسیرهای geo-IP برجسته کرد – اطمینان حاصل کنید که صفحه اصلی ریشه به نسخه صحیح هدایت می شود و آن را به عنوان X-default مشخص کنید. مولر همچنین استفاده از تغییر مسیرهای جغرافیایی را در صفحه اصلی سایت توصیه می کند. این امر باید یافتن دقیق ترین نتیجه جستجوی دامنه را بر اساس مکان برای کاربران ساده تر کند. برای اطلاعات بیشتر، از اینجا به مجله موتور جستجو مراجعه کنید.
گوگل دسترسی به اطلاعات مراقبت های بهداشتی را برای کاربران جستجوی ایالات متحده بهبود می بخشد: Google دسترسی کاربران به اطلاعات مربوط به مراقبتهای بهداشتی را در ایالات متحده آسانتر کرده است کاربران میتوانند اطلاعاتی درباره برنامهها، مزایا، یا ثبتنام مجدد برای Medicare یا Medicaid پیدا کنند، برای مثال، قرار ملاقاتهای مراقبتهای بهداشتی را برنامهریزی کرده و خدمات را در مشارکت با برخی از ارائه دهندگان بیمه سلامت Google همچنین با به نمایش گذاشتن ارائه دهندگان خدمات بهداشتی جامعه که نرخ های پایین تر یا خدمات رایگان ارائه می دهند، به کسانی که بیمه درمانی ندارند کمک می کند. برای انجام این کار، گوگل از هوش مصنوعی مکالمه ای (AI) به نام Duplex برای بهبود دقت اطلاعات استفاده می کند. گوگل همچنین از تلاش برای تمرکز بر سلامت روان خبر داده است. این شرکت از Throughline، بزرگترین شبکه تایید شده جهانی از خطوط کمکی بحران و سلامت روان، استفاده کرده است تا به ارائه نتایج مرتبط به جستجوهای سلامت روان کمک کند. برای اطلاعات بیشتر، از Google اینجا دیدن کنید یا ادامه مطلب از مجله موتور جستجو
مدل جدید OpenAI GPT-4 منتشر شد: OpenAI نسخه چندوجهی ChatGPT، GPT-4 خود را در 14 مارس 2023 منتشر کرد. طبق گزارش ها، GPT-4 قابلیت های انسان مانند را در سطوح آکادمیک و حرفه ای افزایش داده است. قابلیت رمزگشایی متن و تصاویر برای ارائه پاسخ به جستجوها را دارد. GPT-4 قابلیتهای مربوط به زبانها، از جمله انگلیسی و حتی زبانهای کم منبع مانند سواحیلی یا ولزی را بهبود بخشیده است. همچنین قابل تنظیم است. با این حال، برخی از محدودیت ها برای مدل جدید وجود دارد. GPT-4 هنوز در مورد حقایق و استدلال اشتباه می کند، به ویژه رویدادهایی که پس از سپتامبر 2021 رخ داده است. با توجه به موتور جستجو مجله. این بدان معناست که در مورد GPT-4 خطراتی وجود دارد. با این حال، OpenAI در حال حاضر روی کاهش تعداد خطاها و عدم دقت در نتایج کار می کند. در حال حاضر 82 درصد بهتر از GPT-3.5 قبلی خود است. برای اطلاعات بیشتر در مورد تلاش های OpenAI برای تقویت توسعه یادگیری عمیق، مقاله سرزمین موتورهای جستجو را اینجا بخوانید.
پاسخهای گپ مایکروسافت بینگ ممکن است جایگزین پاسخهای جستجوی بینگ شوند: شایعه شده است که بینگ در نظر دارد به جای پاسخ های معمول، پاسخ های چت بینگ را در نتایج جستجو نشان دهد. میخائیل پاراخین، رئیس بینگ چت و جستجوی بینگ، این را ساخته است اعلامیه از طریق توییتر. پاراخین همچنین اشاره کرد که این ممکن است به به روز رسانی در رابط فعلی نیاز داشته باشد. با این حال، کاربران می توانند انتظار بهبود در یکپارچگی بین چت بینگ و جستجوی بینگ را داشته باشند. مایکروسافت همچنین رشد قابل توجهی در کاربران گزارش کرده است. بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه و در مجموع 45 میلیون چت، با بیش از یک سوم کاربران پیشنمایش برای اولین بار از Bing استفاده میکنند. مشاهده تغییرات ایجاد شده در خصوص ویژگیهای جستجوی هوش مصنوعی ارزشمند است – اگر پاسخهای چت جایگزین قطعههای برجسته شوند، برای مثال، استراتژیهای پرداخت به ازای کلیک (PPC) و بهینهسازی موتور جستجو (SEO) ممکن است برای بهینهسازی تنظیم شوند. نرخ کلیک و ترافیک ارگانیک. برای بازدید از زمین موتور جستجو جزئیات بیشتر در اینجا.
یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.