اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: به روز رسانی نظرات گوگل در آوریل 2023 منتشر شد


به‌روزرسانی نظرات گوگل در آوریل 2023 منتشر شد. گوگل ساخته است اعلامیه از طریق توییتر در 12 آوریل 2023، اظهار داشت که اکنون بررسی های مربوط به هر چیزی که قابل بررسی است، نه فقط محصولات را پوشش می دهد. این شامل موضوعاتی مانند مشاغل، خدمات، رسانه ها، مقاصد سفر و غیره می شود.

«سیستم بررسی محصول» گوگل به «سیستم بررسی» تغییر نام داده است و اصطلاحات موجود در چندین بخش از اسناد راهنمای آن درباره بررسی محصول برای اعمال همه انواع بررسی ها تنظیم شده است.

همراه با به‌روزرسانی بررسی‌ها، گوگل داشبورد وضعیت جستجوی خود را نیز اصلاح کرده است تا موارد زیر را پوشش دهد:

  • محصولات
  • خدمات، و
  • چیزها

برای کمک، گوگل همچنین مقاله ای با نکات به روز در مورد نحوه نوشتن نظرات با کیفیت بالا منتشر کرد. تغییرات به راهنمای بررسی محصول عمدتاً یک تغییر زبان هستند و از اصطلاحات عمومی تر استفاده می کنند. این تغییرات جزئی شامل گسترش دامنه برای پوشش انواع بررسی ها و همچنین برخی راهنمایی های اضافی است.

این تغییرات می‌تواند برای وب‌سایت‌هایی که هر گونه محتوای بررسی را منتشر می‌کنند، مفید باشد و ترافیک و رتبه‌بندی ارگانیک را بهبود بخشد.

برای بیشتر نگاهی عمیق به تغییرات و بهترین شیوه ها، به سرزمین موتورهای جستجو مراجعه کنید.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

گری ایلیس بینش هایی در مورد موضع گوگل در مورد افت ناگهانی رتبه بندی کلمات کلیدی ارائه می دهد: آخرین قسمت از ساعت اداری سئو گوگل، گری ایلیز، تحلیلگر برجسته ای را نشان می دهد که به سوال یک صاحب وب سایت پاسخ می دهد. صاحب وب سایت نگران بود که سایت آنها از نتایج جستجو برای یک عبارت خاص ناپدید شود. این صفحه هنوز ایندکس شده بود، اما مالک وب سایت با وجود اینکه یک بار رتبه اول را کسب کرده بود، دیگر نتوانست آن را کشف کند. ایلیز به آنها گفت که از دست دادن رتبه یک وب سایت برای یک ترم معمولی نیست. Illyes توصیه می کند که بررسی کنید تا ببینید آیا مشکل گسترده است تا مشخص شود که آیا کاهش رتبه یک اتفاق یکباره بوده است یا نتیجه یک الگوی بزرگتر است. او توصیه می کند که این کار را با دعوت از دوستانی که در شهرهای مختلف زندگی می کنند انجام دهید تا با استفاده از این عبارت به عنوان موقعیت مکانی به وب سایت شما نگاه کنند و تاریخچه جستجو می تواند بر نتایج جستجو تأثیر بگذارد. از طرف دیگر، این را می توان با یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) انجام داد. در صورت افزایش رقابت، تغییر در پروفایل پیوندها یا مشکلات فنی، وب سایت ها نیز می توانند از نتایج جستجو برای یک کلمه کلیدی حذف شوند. برای اطلاعات بیشتر به مجله موتور جستجو مراجعه کنید اینجا.

گوگل به صاحبان وب سایت هشدار می دهد که کدهای وضعیت HTTP را پنهان نکنند: گری ایلیس، تحلیلگر گوگل، در آوریل 2023 توسط یک صاحب وب سایت مورد بازجویی قرار گرفت. ساعت اداری SEO در مورد اینکه آیا ارائه کد وضعیت HTTP متفاوت از کدی که برای بازدیدکنندگان انسانی ارسال می شود، مجاز است یا خیر. آنها به طور خاص می‌خواستند یک کد وضعیت 200 (OK) در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند در حالی که به Googlebot یک کد وضعیت HTTP 410 (Gone) ارائه می‌دهند. صفحه ای که به طور دائم حذف شده است و باید از فهرست خارج شود با کد وضعیت HTTP 410 نشان داده می شود. از سوی دیگر، کد وضعیت HTTP 200 نشان می دهد که درخواست موفقیت آمیز بوده و منبع مورد نیاز تحویل داده شده است. “Cloaking” عمل ارائه کدهای مختلف وضعیت HTTP به کاربران و موتورهای جستجو است. نمایش یک نسخه از یک صفحه به خزنده ها و نسخه ای دیگر به بازدیدکنندگان انسانی یک تاکتیک رایج سئو کلاه سیاه است که برای دستکاری رتبه بندی موتورهای جستجو استفاده می شود. Illyes گفت که انجام این کار خطرناک است زیرا ممکن است منجر به مشکلاتی مانند فهرست‌زدایی وب‌سایت شما شود. ایلیز پیشنهاد می‌کند که متا تگ ربات‌های noindex را برای حذف برخی صفحات وب از نتایج جستجوی گوگل برای جلوگیری از جریمه شدن و سقوط در رتبه‌بندی، پیاده‌سازی کنید. برای جزئیات بیشتر، مقاله سرزمین موتور جستجو را کامل بخوانید اینجا.

گزارش وب اسپم گوگل عملکرد SpamBrain را روشن می کند: گوگل اخیرا گزارش سالانه وب اسپم 2022 خود را منتشر کرده است که در مورد نحوه مقابله با هرزنامه در سال گذشته در جستجوی گوگل توضیح می دهد. گوگل در گزارش سالانه وب هرزنامه خود برای سال 2022 تمام راه هایی را که موتور ضد هرزنامه SpamBrain خود در شناسایی انواع مختلف هرزنامه بهبود داده است، بیان کرد. جزئیات در مورد نحوه عملکرد SpamBrain به همان اندازه ضروری است که تمرکز اصلی گزارش است، که بر این است که آنها در سال جاری چه مقدار بیشتر از هرزنامه را نسبت به گذشته دریافت کردند. موتور یادگیری ماشین گوگل که از آن به عنوان پلتفرمی برای راه اندازی الگوریتم هایی که انواع مختلف محتوای مضر را تشخیص می دهند یاد می کند، SpamBrain نامیده می شود. مطالعه Webspam بیان کرد که ارتقاء سیستم منجر به جذب 500٪ سایت های هرزنامه بیشتر از سال قبل شد. با آموزش های بیشتر، ظرفیت SpamBrain برای تشخیص وب سایت های در معرض خطر ده برابر افزایش یافت. آموزش هرزنامه لینک به سایت اجازه می دهد تا بیش از پنجاه برابر تعداد سایت های هرزنامه لینک را نسبت به سال قبل بگیرد. SpamBrain گوگل اسپم را در طول زمان خزیدن قبل از ایندکس شدن به چندین زبان مسدود می‌کند و تعداد کلیک‌ها بر روی این سایت‌های هرزنامه را تا 50% کاهش می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر، مقاله سرزمین موتور جستجو را کامل بخوانید اینجا.

Google صفحه جدیدی را به طور خاص برای به‌روزرسانی‌های چت بات Bard اضافه می‌کند: Google اخیراً یک وب‌سایت مجزا برای بهبودهای آزمایشی ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند از آخرین پیشرفت‌ها به‌روز بمانند. در این وب‌سایت کاملاً جدید، می‌توانید نگاهی اولیه به جدیدترین ویژگی‌های Bard داشته باشید و آنها را آزمایش کنید. از آنجایی که گوگل در گذشته به‌روزرسانی‌های Bard را از طریق توییتر اعلام می‌کرد، به‌روزرسانی با جدیدترین تغییرات دشوار بود. صفحه جدید Google اکنون شامل یادداشتی در مورد هر تغییر قابل توجه در Bard خواهد بود. به جدیدترین موارد اضافه شده نگاهی بیندازید. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در آزمایش اولیه بارد، افزودن گزینه‌های جستجوی اضافی زمانی است که کاربران روی «Google it» کلیک می‌کنند. به لطف این به روز رسانی، کاربران اکنون می توانند موضوعات مرتبط بیشتری را کشف کنند و طیف وسیع تری از علایق را کشف کنند. گوگل همچنین اذعان کرده است که بارد در آزمون های ریاضی و استدلال عملکرد ضعیفی داشته است. جدیدترین به‌روزرسانی Bard که در 31 مارس عمومی شد، توانایی‌های ریاضی و استدلال آن را با ترکیب پیشرفت‌های پروژه PALM (مدل‌های برنامه و زبان) Google به‌طور قابل‌توجهی افزایش داد. بارد اکنون می‌تواند مسائل کلمات و ریاضی را که چندین مرحله را در بر می‌گیرند بهتر درک کند و به آنها پاسخ دهد. از سرزمین موتورهای جستجو دیدن کنید اینجا برای اطلاعات بیشتر.

ChatGPT OpenAI و سایر ابزارهای مولد هوش مصنوعی ممکن است با مسائل حقوقی جهانی مواجه شوند: یکی از بسیاری از مسائل حقوقی بالقوه ای که OpenAI ممکن است با آن مواجه شود، ممنوعیت اخیر ChatGPT در ایتالیا است. کاربران ChatGPT شکایت هایی را علیه OpenAI در سطح جهانی به دلیل خطرات احتمالی ایمنی ارسال کرده اند. در حالی که اتحادیه اروپا تلاش می کند قانون هوش مصنوعی را تصویب کند، ایالات متحده منشور حقوق هوش مصنوعی را مشخص می کند، و بریتانیا به نهادهای موجود پیشنهاد می کند بر هوش مصنوعی نظارت کنند. هدف مرکز هوش مصنوعی و سیاست دیجیتال با ثبت شکایت به کمیسیون تجارت فدرال، جلوگیری از ایجاد مدل‌های ChatGPT بیشتر توسط OpenAI تا زمانی که موانع ایمنی ایجاد شود، می‌شود. به دلیل نقض اخیر داده ها و عدم تأیید سن برای محافظت از کاربران جوان در برابر محتوای غیرقابل اعتراض AI تولیدی در هنگام ثبت نام، Garante ایتالیایی تحقیقاتی را در مورد OpenAI آغاز کرد. برای اطمینان از اینکه ChatGPT قوانین حریم خصوصی را نقض کرده است یا خیر، کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند قصد دارد با کمیسیون حفاظت از داده های ایتالیا و اتحادیه اروپا همکاری کند. کشورهای دیگری که ممکن است از این روند پیروی کنند عبارتند از کانادا، فرانسه، سوئد، آلمان، ایرلند و اسپانیا، اگر شکایات بیشتری ارائه شود. برای OpenAI بیشتر اخبار حقوقی، به مجله موتور جستجو مراجعه کنید.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع