اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: به روز رسانی اصلی Google در ماه مه 2022 اکنون کامل شد


گوگل یک اطلاعیه توییتر که از ساعت 3:44 صبح ET در 9 ژوئن، به‌روزرسانی هسته گسترده مه 2022 سرانجام کامل شد. عرضه 15 روز طول کشید، در ابتدا از 25 مه 2022 شروع شد. این یکی از به‌روزرسانی‌های اصلی بزرگ‌تر بود، حتی بیشتر از به‌روزرسانی‌هایی که در سال 2021 تجربه کردند از نظر تأثیر آن بر بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) بسیاری از وب‌سایت‌ها. در اینجا برخی از عوامل کلیدی ذکر شده توسط میزگرد موتورهای جستجو به‌روزرسانی هسته گسترده Google May 2022:

  • لرزش: بدترین نوسانات تجربه شده در 26 می، 5 ژوئن، 7 ژوئن
  • اهداف: انواع مطالب
  • پنالتی: به جای جریمه کردن صفحات وب با کیفیت پایین، بر تبلیغ یا پاداش دادن به صفحات وب با کیفیت تمرکز می کند
  • جهانی: همه مناطق و زبان ها را تحت تاثیر قرار می دهد.
  • تأثیر: درصد درخواست‌ها یا جستجوهایی که تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند هنوز تأیید نشده است.
  • کشف کردن: بر Google Discover، قطعه‌های ویژگی و ویژگی‌های مختلف دیگر تأثیر خواهد گذاشت.
  • بازیابی: اگر تحت تأثیر قرار گرفته‌اید، به محتوای خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا می‌توانید توصیه‌های به‌روزرسانی اصلی Google را بهبود ببخشید.
  • تازه می کند: Google الگوریتم خود را به طور منظم به روز می کند، اگرچه ممکن است این تنظیمات در آینده اعلام شود یا نباشد.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

Ahrefs موتور جستجوی جدید خود را راه اندازی کرد: بله، درست است! Ahrefs اولین بار این هیجان را ایجاد کرد اعلام در سال 2019، سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری در منابع برای ایجاد موتور جستجوی جدید خود، بله، طی سه سال گذشته Ahrefs قصد دارد موقعیت خود را حفظ کند موتور جستجوی سازنده آن به عنوان یک رقیب برای گوگل، یا حداقل، یک جایگزین که دو چیز اصلی را ارائه می دهد: 1.) حریم خصوصی: سابقه جستجو و موقعیت مکانی شخصی شما جمع آوری یا به اشتراک گذاشته نخواهد شد و تا حد امکان اطلاعات کمی ذخیره می شود. الگوریتم‌ها، تصحیح‌های املایی و پیشنهادات جستجو بر اساس آمار جستجوی انبوه بر اساس کلمات کلیدی وارد شده، ترجیح زبان و مبدا جست‌وجوی جغرافیایی تقریبی بازیابی شده از آدرس IP تکیه می‌کنند. و 2.) تقسیم سود: مدل تقسیم درآمد 90/10، یعنی. Ahrefs قصد دارد 90 درصد از سود تبلیغاتی خود را با هر کسی که محتوا منتشر می کند به اشتراک بگذارد. Gerasymenko در ادامه گفت: «سازندگانی که نتایج جستجو را ممکن می‌سازند، مستحق دریافت پول برای کارشان هستند… ما دیدیم که چگونه مدل اشتراک سود YouTube باعث رشد کل صنعت ساخت ویدیو شد. با تقسیم سود تبلیغاتی 90/10 با نویسندگان محتوا، می‌خواهیم به سمت رفتار منصفانه با استعدادها در صنعت جستجو حرکت کنیم. از آنجایی که گوگل محتوا را در نتایج جستجوی خود بدون نیاز به بازدید از کاربران ارائه می کند، وب سایت ها ترافیک کمتری را از دست می دهند. ترافیک کمتر به معنای پول کمتر برای بسیاری از وب سایت ها مانند ویکی پدیا است، که برای انجام این کار نیازی به درخواست کمک مالی ندارند. با توجه به موتور جستجو Land، صفحات نتایج جستجوی Yep (SERP) در حال حاضر بسیار کم هستند و نتایج وب و اخبار و کادرهای “دانش” را ارائه می دهند که حاوی محتوای ویکی پدیا مرتبط با جستجوی شما است. اگرچه در مرحله ای برای رقابت با غول هایی مانند گوگل نیست، ما در سال های آینده توسعه این موتور جستجو را زیر نظر خواهیم داشت.

Google Releases API نسخه 11: در یک اعلامیه ساخته شده در 8 ژوئن 2022، Google Ads API v11 اکنون در دسترس است. کتابخانه های مشتری و نمونه کد قرار است هفته آینده منتشر شود. این به دنبال انتشار نسخه 10 است که فقط چهار ماه زودتر از آن امسال در 9 فوریه 2022، فقط تا غروب آفتاب در 27 آوریل 2022. میزان خطای درخواست از آن زمان به صورت تدریجی افزایش یافته است، از 25 درصد تا می 2022 به 50 درصد در 1 ژوئن، 2022. API v10 قرار است تا 31 ژوئیه 2022 کار خود را متوقف کند. نکات فنی اصلی ذکر شده را بررسی کنید اینجا و لیست کامل عملکردها و تغییرات اینجا.

مخالفت گوگل با لایحه ضد تراست فناوری: لایحه ضد انحصار فناوری S.2992 توسط سناتورهای آمریکایی امی کلوبوچار (D-MN) و سناتور چاک گراسلی (R-IA) ارائه شده است. گوگل ادعا می کند که این لایحه، همچنین به عنوان شناخته شده است قانون آنلاین نوآوری و انتخاب آمریکا (AICOA)، به طور بالقوه می تواند آسیب بیشتری نسبت به سود داشته باشد زیرا می تواند ایمنی کاربران را به خطر بیندازد و بر یکپارچه سازی محصولات Google مانند جستجو، نقشه ها و نمایه کسب و کار تأثیر بگذارد. این لایحه همچنین می تواند منجر به دیده شدن کمتر محصولات خود گوگل شود و به ناچار کاربران را با نسخه کوچک شده جستجوی گوگل مواجه کند. کنگره ایالات متحده، با این حال، ادعا می کند که هدف AICOA حتی میدان بازی برای شرکت های آنلاین است و با هدف فعالیت های ادعایی ضد رقابتی مانند پلت فرم هایی است که خدمات یا محصولات خود را بر رقبای خود ترجیح می دهند. سناتور کلوبوچار توضیح داد آنچه او امیدوار است با ارائه این صورت‌حساب در نمایش مورنینگ جو در 7 ژوئن 2022 به آن دست یابد: «… کاری که صورتحساب انجام می‌دهد این است که می‌گوید اگر می‌خواهید چیزهایی را در پلتفرم‌های خود بفروشید، پس نمی‌توانید آن را بر آن ترجیح دهید. سایر محصولات تجاری رقابتی چون این کاری است که آنها انجام می دهند. آنها شروع به خرید چیزهای دیگر می کنند و اساساً از رقابت پیشی می گیرند، زیرا آنها مالک خط لوله ای هستند که توسط آن مردم رقبای دیگر را می خرند. این سرمایه داری منصفانه نیست. آن وقت است که ضد انحصار وارد عمل می شود.» با توجه به ژورنال موتور جستجو، برخی از نگرانی‌ها در مورد اینکه چگونه ممکن است بر کاربران تأثیر بگذارد عبارتند از: امنیت به خطر افتاده، توانایی محدود برای مبارزه با اطلاعات نادرست، عدم رسیدگی به نگرانی‌های امنیتی مشروع و امکان سود برای شرکت‌های خارجی از پیشنهادات Google. گوگل تنها غول فناوری نیست که نگران لایحه پیشنهادی است. انجمن صنعت کامپیوتر و ارتباطات (CCIA) کمپینی را راه اندازی کرد، «نکن شکستن آنچه کار می کند“، برای افزایش آگاهی از اثرات قریب الوقوع که S.2992 می تواند داشته باشد.

وردپرس یک رویکرد فعال برای افزایش امنیت و عملکرد وب سایت پیشنهاد می کند: وردپرس اعلام کرد که قصد دارد الف را اجرا کند جستجوگر افزونه برای اطمینان از اینکه افزونه های شخص ثالث به بهترین شیوه ها از سه طریق برای بهبود امنیت و عملکرد سایت پایبند هستند: تجزیه و تحلیل استاتیک (موضوعات تأیید شده است، اما دارای معایبی است، مانند عدم توانایی در اجرای کد)، تجزیه و تحلیل سمت سرور (به کد افزونه اجازه می دهد در حین انجام همزمان تجزیه و تحلیل استاتیک اجرا شود) و تحلیل سمت مشتری (مرورگر بدون هد را بارگیری می‌کند و سپس بررسی می‌کند که آیا افزونه مشکلاتی دارد که راه‌حل‌های سمت سرور قادر به شناسایی آن‌ها نباشد. همانطور که می‌دانید، تجزیه و تحلیل سمت سرور بهینه به نظر می‌رسد؛ با این حال، این فقط نقطه شروع برنامه‌ها است. تا جستجوگر افزونه شخص ثالث خود را راه اندازی کند.

لینکدین پنج ابزار جدید برای کمک به سازندگان برای به دست آوردن فالوورها و دیده شدن بیشتر معرفی می کند: لینکدین چند ویژگی جدید را معرفی کرد که می تواند به سازندگان کمک کند تا به راحتی از نتایج جستجو، فید یا سایر پلتفرم ها فالوورهای بیشتری پیدا کنند. در اینجا برخی از ویژگی‌های جدید موجود است که اگر در حالت ایجادکننده هستید: 1.) از خوراک دنبال کنید یا افرادی که اولین اتصال نیستند اما محتوای شما را می بینند، اکنون این فرصت را خواهند داشت که با نمایش دکمه فالو، بدون خروج از فید شما، شما را دنبال کنند. لینکدین همچنین کاربران را تشویق می‌کند که سازندگان را دنبال کنند تا پست‌های بیشتری را مشاهده کنند و درباره موضوعاتی که در مورد آنها بحث می‌کنند اطلاعات بیشتری کسب کنند. 2.) از جستجو دنبال کنید: مطمئن شوید که هر هشتگ مرتبط را در نمایه سازنده خود قرار داده اید، اگر قبلاً این کار را نکرده اید. اکنون، وقتی کاربران به دنبال کسب‌وکار یا موضوعی در لینکدین می‌گردند، افرادی را پیدا می‌کنند که اغلب در مورد موضوعات مشابه یا مرتبط بحث می‌کنند. همچنین، مطمئن شوید که در مورد چیزهایی که برای شما مهم هستند پست می گذارید. 3.) دنبال کنندگان از پلتفرم های دیگر: سازندگان لینکدین به زودی قادر خواهند بود پیوندی برای اشتراک گذاری یا جاسازی در سایر وب سایت ها یا ایمیل ها ایجاد کنند. هر کسی که روی آن لینک کلیک کند می تواند به شبکه لینکدین شما بپیوندد. 4.) دنبال کنندگان از درخواست های اتصال: شما می توانید پیوندی برای اشتراک گذاری یا جاسازی در سایر وب سایت ها یا ایمیل ها ایجاد کنید. فالوورهای بالقوه می توانند با کلیک بر روی آن لینک با شما در لینکدین ارتباط برقرار کنند. و بالاخره، 5.) یک پیوند به نمایه خود اضافه کنید: پس از اعلامیه ای در آوریل مبنی بر اینکه همه مشارکت کنندگان می توانند پیوندی را در بخش مقدماتی نمایه خود قرار دهند، اکنون عرضه کامل شده است. آن را در زیر نام کاربری و توضیحات خود، اما بالاتر از تعداد فالوورها و ارتباطاتی که دارید، خواهید یافت.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع