سخت وسریع – بر اساس دادههای جمعآوریشده توسط ابزارهای ردیابی، بهروزرسانی اصلی Google May 2022 به این ترتیب رتبهبندی شد. مطابق با سنت، Search Engine Land (SEL) و چندین ارائه دهنده داده، از جمله Semrush و RankRanger، به آن نگاه کردند. تاثیر بر رتبه بندی جستجو بلافاصله پس از راه اندازی در 25 می.
یافتهها نشان داد که تأثیرات «قابل توجه و سریع بوده است». در عرض 24 ساعت پس از عرضه، ابزارهای ردیابی موجی از نوسانات رتبه بندی اولیه قابل مقایسه با به روز رسانی اصلی نوامبر 2021 را دریافت کردند. فقط این بار، نوسانات پس از اولین افزایش فعالیت به طور قابل توجهی تثبیت نشد و به طور کلی تأثیرگذارتر از بهروزرسانی نوامبر به نظر میرسید.
مطابق با سنسور نوسانات SERP Semrush، فعالیت به طور قابل پیش بینی در 26 می (24 ساعت پس از پرتاب) به اوج خود رسید و امتیاز 9.4/10 (بسیار زیاد) در مقیاس نوسانات خود را به دست آورد. سطح فعالیت مشابهی را می توان در مشاهده کرد RankRanger’s Rank Rink Index، که سطح خطر 87 (بالاترین میزان در تمام ماه) را در همان روز نشان داد.
در اینجا سایر یافته های قابل توجه است:
- 17 درصد از 20 نتیجه برتر جدید پس از به روز رسانی می 2022 از موقعیت 20 و بالاتر آمده است (Semrush)
- میانگین نوسانات موقعیت بهروزرسانی می 2022 بیشتر از بهروزرسانی نوامبر 2021 بود (RankRanger)
- به نظر میرسد که خردهفروشی، از میان تمام بخشهای عمودی، بیشترین تأثیر را از این بهروزرسانی گرفته است (RankRanger)
- املاک و مستغلات، در مقایسه با جاهای دیگر، “تغییرات قابل توجهی را شاهد بودیم” (سمروش)
مشکل بهروزرسانیهای هسته گسترده (و این چیزی است که ما میخواهیم در اینجا به آن اشاره کنیم) این است که تشخیص و جداسازی کارهایی که برای بازیابی رتبههای خود باید انجام دهید دشوار است. این به این دلیل است که بهروزرسانیهای اصلی، بر اساس طراحی، مناطق و عناصر خاصی را در سایت شما هدف قرار نمیدهند. اغلب، تغییرات رتبهبندی نشان نمیدهد که مشکلی در صفحات شما وجود دارد. بنابراین اگر به روز رسانی می 2022 به شما ضربه منفی خورده است، توصیه می کنیم یک گام به عقب بردارید و سایت خود را از منظری جامع بررسی کنید تا ببینید چگونه می توانید کیفیت کلی سایت را بهبود بخشید. در صورت شک، به گوگل مراجعه کنید لیست سوالاتی که باید بپرسید و چک لیستی از مواردی که فکر می کنید باید در مورد عملکرد سایت شما بر اساس این سوالات بررسی شود، تهیه کنید.
در هر صورت، امیدواریم تجربه مثبتی از این آپدیت اخیر داشته باشید و در آینده نیز به این کار ادامه دهید.
اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید
بهترین روشهای آرایش نویسنده Google منتشر میکند: اگر از نشانه گذاری مقاله برای پست های خبری و مقالات خود استفاده می کنید، این مستندات به روز رسانی برای تو است. این راهنمای نشانه گذاری نویسنده جدید برای کمک به نویسندگان در بهبود ظاهر خود در نتایج جستجوی Google با کمک به Google در درک و معرفی بهتر نویسندگان در نظر گرفته شده است. بهترین شیوه ها پنج نکته را بیان می کند: 1.) شامل همه نویسندگان در نشانه گذاری، 2.) استفاده از نوع نویسنده مناسب، 3.) شناسایی چندین نویسنده (در صورت لزوم)، 4.) با استفاده از تمام فیلدهای اضافی موجود و 5.) فقط مشخص کردن نام نویسنده در نام نویسنده ویژگی. همانطور که می دانیم، ناشران باید به دنبال نتایج غنی در گوگل باشند تا تعامل و کلیک از نتایج جستجو را افزایش دهند. با راهنمای جدید بهترین روشها، اطمینان از اینکه دستورالعملهای Google را دنبال میکنید و به درستی در نتایج نشان داده میشوید، آسانتر است.
پاسخ آژانس بازاریابی دیجیتال NP Digital BuysThePublic: NP Digital، آژانسی که توسط نیل پاتل اینفلوئنسر برجسته بازاریابی تأسیس شده است، یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی را که همه ما می شناسیم و دوست داریم، AnswerThePublic خریداری کرده است. تمام ویژگیهای فعلی این ابزار از طریق وبسایت و برنامه در دسترس کاربران باقی میماند و تنها چند تغییر قابلتوجه تاکنون انجام شده است. عبارت “توسط UberSuggest” اضافه شده است زیر لوگوی AnswerThePublic در ناوبری اصلی، و اکنون می توانیم چهره پاتل را روی ربات رقصنده در صفحه اصلی ببینیم. UberSuggest ابزار تحقیق کلمات کلیدی Freemium NP Digital است و بیش از 30 میلیارد کلمه کلیدی و 50 تریلیون بک لینک را در سراسر جهان حمل می کند. این خرید جدید به این معنی است که 3 میلیون کاربر ماهانه UberSuggest (و 1 میلیون کاربر AnswerThePublic) اکنون می توانند به بینش ها، عملکردها و ویژگی های منحصر به فرد هر ابزار از طریق هر یک از پلتفرم ها دسترسی داشته باشند تا استراتژی های بازاریابی محتوا و SEO خود را توسعه دهند.
پلتفرم سئوی سازمانی seoClarity RankSense را به دست می آورد: یکی دیگر از دستاوردهای هیجان انگیز در فضای سئو: در 1 ژوئن، seoClarity، یک پلت فرم سئوی سازمانی و بهینه سازی محتوا مبتنی بر هوش مصنوعی، اعلام کرد که RankSense، “راه حل پیشرو در اتوماسیون SEO در جهان” را به دست آورده است. فناوری RankSense در پلتفرم ClarityAutomate seoClarity ادغام خواهد شد و جامع ترین فناوری SEO را برای “آزمایش، اجرا و خودکارسازی پروژه های چالش برانگیز SEO در مقیاس” ایجاد می کند. قابلیتهای تازه بهدستآمده شامل بهروزرسانی سریع تغییرات سئوی درون صفحه، خودکار کردن لینکهای داخلی و اجرای بهینهسازی سرعت صفحه بدون نیاز به منابع توسعه است. seoClarity با بیش از 3000 برند و آژانس از جمله سامسونگ و اکسپدیا همکاری میکند، بنابراین جالب است که ببینیم پلتفرم جدید و بهبودیافته آن چگونه بر کمپینهای بزرگ مقیاس آینده تأثیر خواهد گذاشت.
یافته های تحقیقات TikTok اهمیت رویکرد “همیشه درگیر” را آشکار می کند: دادههای جدید TikTok نشان میدهد که برندها میتوانند با تکمیل تبلیغات پولی و حمایتشده با محتوای ارگانیک در یک استراتژی یکپارچه به نام رویکرد «همیشه درگیر»، تلاشهای بازاریابی خود را تسریع بخشند. به گفته این شرکت رسانه های اجتماعی، این استراتژی از محتوای ارگانیک و پولی برای تقویت «عشق، یادآوری و طنین نام تجاری» استفاده می کند. این به این دلیل است که کاربران بیشتر پذیرای اصالت هستند و تبلیغات کمتر آموزنده ای که به طور طبیعی در سراسر مجموعه ای از پست های ارگانیک پخش می شود. گزارش کامل را بخوانید اینجا.
اسنپ چت تبلیغات پویا را برای سفر معرفی می کند: اسنپ چت دسترسی برندهای مسافرتی به مسافران را از طریق محصول جدید تبلیغات پویا برای سفر آسان تر می کند. این تبلیغات شامل ویژگی هایی مانند هدف گیری مخاطبان پیشرفته و مبتنی بر هدف، کاتالوگ های سفارشی برای تبلیغ کنندگان سفر و تبلیغات محلی مرتبط بر اساس تقاضای مقصد خواهد بود. اکنون که به نظر می رسد گردشگری از رکود دو ساله خود در حال بازگشت است، این شرکت رسانه های اجتماعی با ارائه تبلیغات بیشتر مربوط به معاملات هتل، نقاط محبوب و مقاصد توریستی پرتقاضا به موقع برای فصل تابستان، این روند را در پیش گرفته است. با تبلیغات سفر پویا، این شرکت بهینه سازی دسترسی و افزایش تبدیل را برای برندهای مسافرتی آسان تر می کند. پلتفرمی با کاربران مشتاق سفر. یکی از نمایندگان شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد که این تبلیغات “نتایج چشمگیری را برای شرکای ما به ارمغان می آورد، و ما مشتاقانه منتظریم تا قفل آنها را برای مشاغل بیشتری باز کنیم زیرا صنعت سفر وارد شلوغ ترین فصل خود می شود.” درباره دستورالعمل های تنظیم آگهی بیشتر بیاموزید اینجا.
یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.