اگر هفته گذشته متوجه افزایش یا افت در رتبهبندی خود شدید، ممکن است به دلیل بهروزرسانی غیررسمی الگوریتم باشد که گمان میرود در 16 می انجام شده باشد. این سومین بهروزرسانی تایید نشده ماه پس از یک هفته به ظاهر آرام و بدون حادثه است. تأثیرات سخت این به روز رسانی همچنان توسط جامعه SEO در هفته جدید احساس شد یکی از نظر دهندگان می گوید پنجشنبه گذشته که «ترافیک او در تمام وبسایتها حداقل 50 درصد کاهش یافته است» و او «نمیدانست چه باید بکند». اما بهروزرسانی برای همه دردسر ایجاد نکرد. یکی از صاحبان سایت به اشتراک گذاشت که در کلمات کلیدی دو سایت از پنج سایت خود “سودهای زیادی” مشاهده کرده است که یکی از آنها در هفته قبل هر روز 20 درصد افزایش یافته است.
مطابق با شاخص نوسانات SERP Semrush، 16 مه امتیاز 7.7/10 (محدوده بالا) را مشاهده کرد. این به اندازه سطح نوسان بد نیست ما در 28 آوریل دیدیم (9.2/10)، اما این کافی بود تا سر و صدایی در SERP ایجاد کند. امتیاز 7.7 نشان می دهد که «تغییر موقعیت برای سایت های متعدد! نتایج گوگل در حال لرزیدن است. این ممکن است نشانه ای از تغییر الگوریتم احتمالی باشد. بررسی کنید که آیا سایت شما تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر.»
در همین حال، شاخص نوسانات از Rank Ranger سطح ریسک 65 را نشان داد که بالاترین سطح از زمان بهروزرسانی الگوریتم آخر هفته روز مادر در 9 می بوده است. Mozcast’s گزارش 16 اردیبهشت پس از تغییر SERP در 9 می، یک “تلاطم آب و هوا” 95 درجه را نشان داد.
بری شوارتز، از میزگرد موتورهای جستجو، نوشت: «به زودی، به زودی، یک بهروزرسانی اصلی از سوی Google است» که آخرین آن در نوامبر 2021 به اوج خود رسید. بنابراین باید انتظار داشته باشیم که این بهروزرسانیهای جزئی و تأیید نشده بیشتر و بیشتر اتفاق بیفتد تا زمانی که Google عرضه شود. به روز رسانی هسته بعدی
اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید
Yelp یک ویژگی جدید “درخواست تماس” دارد: Yelp با ویژگی جدید خود به نام درخواست تماس، ارتباط با مشاغل خدمات محلی را برای مشتریان آسان تر می کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد که روی دکمه درخواست تماس در صفحه کسب و کار Yelp کلیک کنند، خدمات مورد نظر خود را از پیشنهادات خود انتخاب کنند، شماره تلفن خود را اضافه کنند و زمان تماس مورد نظر خود را مشخص کنند. سپس یک هشدار در صندوق ورودی خود دریافت می کنید که از شما می خواهد در زمان درخواست شده با مشتری تماس بگیرید. شما این امکان را دارید که زمان دیگری را بپذیرید یا درخواست کنید. شما این امکان را دارید که زمان تماس را تأیید کنید، زمان مناسبتری را برای خود برنامهریزی کنید یا قبل از پذیرش زمان تماس، جزئیات بیشتری را که نیاز دارید از مشتری بخواهید. این ویژگی جدید که اکنون برای مشاغلی که آن را انتخاب کردهاند در دسترس است، بخشی از تلاش مداوم Yelp برای ارتباط کاربران با خدمات مورد نیاز آنها و کمک به کسبوکارها برای تبدیل سرنخهای واجد شرایط به مشتریان است.
TikTok محصول تبلیغاتی جدیدی به نام “Branded Mission” را معرفی می کند: در 18 مه، TikTok اعلام کرد که ماموریت برندسازی شده را راهاندازی میکند که به سازندگان محتوا امکان میدهد مستقیماً با برندها درگیر شوند و از محتوای آنها بدون مراجعه به آژانس کسب درآمد کنند. با محصول جدید، برندها میتوانند خلاصههایی را برای کمپینهای خود تهیه کنند و آنها را در جامعه منتشر کنند، و تولیدکنندگان محتوا میتوانند انتخاب کنند که در کدام مأموریت برندی میخواهند شرکت کنند. شرکت به اشتراک گذاشته شده است هدف از این تلاش این است که «آسانتر کردن برندها برای استفاده از قدرت خلاقانه جوامع TikTok» و در عین حال پاداش دادن به سازندگان بیشتر و معرفی آنها به فرصتهای خلاقانه و مالی بهتر. این محصول در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا در دسترس است و برای سازندگان 18 سال یا بالاتر با بیش از 1000 دنبال کننده آزاد است.
ارائه دهنده هوش دیجیتال Similarweb رتبه Ranger را به دست می آورد: شرکت Similarweb مستقر در تل آویو اعلام کرد که Rank Ranger را به دست آورده استیک شرکت ردیابی سئو، تا ابزارهای هوش دیجیتال، تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی خود را با ردیابی رتبه تکمیل کند. عملکرد ترکیبی این شرکت ها با هدف ارائه بینش هوشمندانه تر به بازاریابان جستجو در مورد کلمات کلیدی محرک ترافیک است. این به آنها امکان می دهد فرصت هایی را برای هدایت ترافیک و افزایش بازده سرمایه گذاری بازاریابی خود شناسایی کنند. شرکت Rank Ranger مستقر در کارولینای شمالی قابلیت های نظارت، اندازه گیری، بهینه سازی و گزارش را به مشتریان ارائه می دهد. با ادغام آن در ابزارهای Similarweb، بازاریابان جستجو برای پاسخگویی به نوسانات رتبه بندی ناشی از تغییر روندها و استراتژی های رقبا، مجهزتر می شوند. روی آن صفحه اصلی سایت، Rank Ranger لوگوی خود را به روز کرده است تا بگوید اکنون یک شرکت Similarweb است.
Search Engine Land میزبان SMX Advanced است، یک برنامه آموزشی رایگان: Search Engine Land با یک رویداد آموزش بازاریابی جستجوی مجازی رایگان از 14 تا 15 ژوئن منتشر می شود. شرکت کنندگان تاکتیک های بازاریابی در سطح متخصص را برای به روز رسانی الگوریتم آب و هوا، گسترش اتوماسیون و سایر چالش های صنعت خواهند آموخت. تیم برنامه نویسی متشکل از افراد سنگین وزن بازاریابی جستجو است که ما با آنها غریبه نیستیم: بری شوارتز، دنی گودوین، کتی بوشمن و هنری پودرلی و توصیه هایی از برخی از برجسته ترین رهبران فکری صنعت را ارائه خواهند داد. این آموزش “ایمن، معتبر و قابل اعتماد” خواهد بود و هیچ تاکتیک “سریع ثروتمند شدن یا حیله گری” وجود نخواهد داشت. ثبت نام 100 درصد رایگان و برای همه آزاد است. می توانید ثبت نام کنید اینجا.
Vimeo داده های ساختاریافته را به تمام ویدیوهای عمومی خود برای افزایش سئو اضافه می کند: Vimeo داده های ساخت یافته را پیاده سازی کرده است تا به سازندگان ویدیو فرصت های بیشتری برای رتبه بندی در جستجوی Google داده شود. با اضافه شدن فصلها و مُهرهای زمانی به دادههای ساختیافته ویدیو، ویدیوهای Vimeo را میتوان در نتایج جستجوی مرتبط تبلیغ کرد. برای استفاده از این بهروزرسانی، مطمئن شوید که ویدیوهای شما به صورت عمومی تنظیم شده است – بقیه توسط Vimeo مدیریت میشود. پلت فرم میزبانی ویدیو اطمینان حاصل می کند که ویدیوی شما می تواند ایندکس شود و متا داده ها و فصل های ویدیویی بهینه شده است که برای لحظات کلیدی برای جستجوی Google قابل مشاهده است. اگرچه این مورد به طور پیشفرض برای شما مرتب شده است، اما Vimeo توصیه میکند مرتبطترین کلمات کلیدی را بگنجانید و بهترین عناوین را برای ویدیوهای خود انتخاب کنید تا دید جستجوی خود را بیشتر کنید.
یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.