اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: به روز رسانی الگوریتم بررسی محصول گوگل در جولای 2022 منتشر شد


چهارمین نسخه از به‌روزرسانی بررسی‌های محصول گوگل عرضه شد.

اولین به‌روزرسانی برای بررسی‌های محصول در 8 آوریل 2021، دومین به‌روزرسانی در 1 دسامبر 2021، سومین به‌روزرسانی در 23 مارس 2022 منتشر شد و جدیدترین به‌روزرسانی این بود. در توییتر اعلام کرد در 27 جولای 2022.

با توجه به موتور جستجو Land، هدف این به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی جستجو رتبه‌بندی اطلاعات مربوط به بررسی محصول در وب است که برای جستجوگران مفیدتر و ارزشمندتر است. این بررسی‌ها به جای اینکه فقط اطلاعاتی را که قبلاً در دسترس هستند، مجدداً بیان کنند، نیاز به ارائه تجزیه و تحلیل عمیق دارند.

به گفته گوگل، این بررسی های محصول را به ترتیب نتایج جستجو در اولویت قرار می دهد.

گوگل صراحتاً ارزیابی محصولات پایین‌تر را با «محتوای نازکی که به سادگی مجموعه‌ای از محصولات را خلاصه می‌کند» جریمه نمی‌کند، با این حال، بدون شک یک جریمه است.

اگر متوجه شدید که رتبه شما به دلیل ارتقای محتوای دیگر بالاتر از محتوای شما کاهش یافته است، ممکن است بخواهید با دستورالعمل بررسی محصول مشورت کنید. شما می توانید این کار را با پیروی از بهترین روش ها انجام دهید و ارائه بررسی های دقیق شامل اندازه گیری های کمی، مزایا و معایب، مقایسه با سایر محصولات و غیره.

از نظر فنی، گوگل معتقد است، هیچ جریمه ای برای مطالب شما اعمال نمی شود. در عوض، گوگل نتایج بالاتری به سایت‌هایی می‌دهد که محتوای بررسی دقیق‌تری دارند.

این تغییر فقط باید بر بررسی های طولانی مدت محصول تأثیر بگذارد و به نظر می رسد که هیچ معیار رتبه بندی به طور قابل توجهی تغییر نکرده است. گوگل به احتمال زیاد الگوریتم را به روز می کند و تغییرات جزئی ایجاد می کند.

به گفته گوگل، تکمیل این استقرار “دو تا سه هفته طول می کشد.” بیشتر نوسانات رتبه بندی احتمالاً در مراحل اولیه این عرضه رخ می دهد. اگرچه عرضه اولیه فقط بر «ارزیابی محصول به زبان انگلیسی» تأثیر می‌گذارد، این اصلاح ممکن است در نهایت بر افرادی تأثیر بگذارد که «به هر زبانی نظرات محصول را ایجاد می‌کنند».

گوگل اشاره کرد که این به‌روزرسانی قبلاً «اثرات مثبتی» داشته است و «در نظر دارد در آینده پشتیبانی بازبینی محصول را برای زبان‌های بیشتری باز کند».

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

منسوخ شدن کوکی های شخص ثالث Google یک سال دیگر به تعویق افتاد: با برنامه‌ریزی برای حذف تدریجی آنها از سال 2024، گوگل حذف کوکی‌های شخص ثالث در کروم را یک سال دیگر به تاخیر می‌اندازد. گزارش های مجله موتور جستجو که این دومین برنامه افزودنی کروم برای حذف کوکی‌های شخص ثالث است که در ابتدا قرار بود امسال متوقف شود. بار دیگر این طرح کنار گذاشته شد. این برنامه افزودنی اکنون برنامه افزودنی دیگری دریافت می کند که قصد دارد تبلیغات هدفمند را به شیوه ای کمتر مداخله جویانه ارائه دهد، زیرا برنامه Google’s Privacy Sandbox به زمان آزمایش بیشتری نیاز دارد. به جای جایگزین کردن کوکی‌های شخص ثالث با جعبه ایمنی حریم خصوصی، Google اکنون قصد دارد به تدریج به آن تغییر مکان دهد. توسعه دهندگان به نسخه آزمایشی API Privacy Sandbox دسترسی دارند. این آزمایشی در ماه آگوست برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان باز خواهد شد و برای افراد بیشتری در طول سال و تا سال 2023 گسترش خواهد یافت. این به بازاریابان و تبلیغ‌کنندگان زمان بیشتری می‌دهد تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را برای هدف قرار دادن کاربران Chrome تنظیم کنند. مشخص نیست که بازاریابان چگونه تحت‌تاثیر کوکی‌های شخص ثالث در کروم قرار می‌گیرند یا اینکه جعبه ایمنی حریم خصوصی تا چه اندازه مشتریان خاصی را هدف قرار می‌دهد.

دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google به روز شد: دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل دستخوش چندین بازنگری مهم شده است. با توجه به موتور جستجو Landمهم ترین تغییرات شامل YMYL (پول شما، زندگی شما) و میزان کمک EAT به کیفیت صفحه است. گوگل معیارهای تازه و دقیقی را برای معنای YMYL بودن محتوا ارائه کرد. علاوه بر این، گوگل یک جدول کاملاً جدید با نمونه‌های مشخصی از معنای YMYL بودن یا نبودن محتوا ارائه کرد. تکرار دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت بر هفت دسته بود: اخبار و رویدادهای جاری، مدنی، دولت و قانون، امور مالی، خرید، بهداشت و ایمنی، گروه‌های مردم و غیره. YMYL اکنون با احتمال آسیب تعریف می شود که شامل اطلاعات نادرست در مورد یک موضوع است. چهار راه وجود دارد که محتوای YMYL می‌تواند بر افراد یا جامعه تأثیر منفی بگذارد: سلامت یا ایمنی، امنیت مالی، جامعه و «سایر». گوگل معیارهای خود را برای تعیین اینکه چه چیزی یک صفحه با کیفیت پایین است، تجدید نظر کرد. قبلاً، اگر نویسنده محتوای اصلی به طور بالقوه فاقد تجربه مرتبط برای مخاطبان صفحه باشد، صفحه را می‌توان به عنوان کیفیت پایین تعریف کرد. اکنون، گوگل اهمیت EAT را در ارزیابی بی کیفیت بودن صفحه روشن می کند. سطح EAT لازم برای صفحه کاملاً به موضوع مورد نظر و کاربرد مورد نظر آن بستگی دارد. حتی اگر وب سایت از شهرت خوبی برخوردار باشد، در صورت وجود خطر آسیب زیاد، ممکن است صفحه همچنان به عنوان کیفیت پایین ارزیابی شود. علاوه بر به روز رسانی، گوگل اکنون منبع جدیدی در دسترس دارد در دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو.

جعبه پیشگیری از خودکشی جستجوی گوگل به‌روزرسانی دریافت می‌کند: گوگل یک شماره خط تلفن ملی بحران سلامت روان و یک گزینه کمک چت را به جعبه پیشگیری از خودکشی در نتایج جستجوی خود اضافه کرده است. با توجه به میزگرد SEO، هدف این خط تلفن ساده کردن روند دریافت کمک برای کسانی است که در جستجوی حمایت از سلامت روان هستند. وزارت بهداشت ایالات متحده و اداره خدمات بهداشت روانی و سوء مصرف مواد (SAMHSA) از بیش از 200 مرکز تماس ایالتی و محلی در شبکه خود حمایت می کنند که به عنوان خط زندگی خودکشی و بحران 988 شناخته می شود. با رکوردشکنی حجم جستجو برای منابع سلامت روان در سال جاری، 988 یک راه نجات حیاتی برای افراد نیازمند ارائه می دهد. به گفته مدیر اجرایی 988 Suicide and Crisis Lifeline، دکتر جان دریپر، “Hope شماره جدیدی دارد و آن 988 است.” دراپر همچنین اظهار داشت که نگاه ملت به سلامت روان در نقطه عطفی است. افراد می توانند با شماره گیری یا پیامک با شماره 988 به مشاوران مجرب مراجعه کنند که می توانند پشتیبانی و منابع مورد نیاز را ارائه دهند. انتظار این است که با جابجایی به 988، می توان به افراد بیشتری که پریشانی عاطفی را تجربه می کنند کمک کرد.

گزارش CWV کنسول جستجوی Google در مقایسه با PageSpeed ​​Insights: تفاوت چیست؟: اخیرا مقاله توسط ژورنال موتور جستجوتوضیح جان مولر در مورد اینکه چرا امتیاز PageSpeed ​​Insights و Search Console Core Web Vitals اغلب متفاوت هستند را برجسته می کند. در ویدیوی ساعت اداری SEO در اول جولای، مولر ابتدا اشاره می‌کند که امتیازات ارائه شده توسط PageSpeed ​​Insights و Search Console در واقع دو مجموعه جداگانه از داده‌ها هستند. پس از آن، مولر توضیح می دهد که چگونه و چرا یافته های این دو اندازه گیری متفاوت است. در واقع، تنها آن دسته از کاربرانی که انتخاب کرده اند داده های خود را به گوگل ارائه دهند، هنگام اندازه گیری ترافیک وب سایت شمارش می شوند. PageSpeed ​​Insights بر خلاف داده‌های فیلد کنسول جستجو، چیزی را که کاربر می‌تواند با آن مواجه شود، مدل می‌کند. داده های کنسول جستجو برای نمایش کارهایی که بازدیدکنندگان واقعی سایت انجام می دهند استفاده می شود. هدف داده‌های PageSpeed ​​Insights ارائه تقریبی از آنچه اتفاق می‌افتد برای ارائه نظرات تشخیصی در مورد آنچه ممکن است باعث کندی عملکرد صفحه وب شود را ارائه دهد. مولر با اشاره به اینکه حتی اگر کنسول جستجو بر اساس بازدیدکنندگان واقعی سایت است، ادامه می‌دهد، اما آمار نوسان و متناقض خواهد بود. این دو معیار در واقع دو هدف جداگانه دارند و از آنجایی که منابع داده متفاوت است، تطابق دقیق غیرممکن است. برای اطلاعات بیشتر، ساعات اداری SEO جان مولر را از 1 ژوئیه 2022 تماشا کنید.

گزارش جدید لینکدین تقاضای بالا برای مشاغل “Creator” را نشان می دهد: بر اساس نظرسنجی اخیر لینکدین، زمانی که شرکت ها به دنبال استراتژی های جدید برای افزایش تعامل هستند، آگهی های شغلی برای حرفه های مرتبط با سازندگان سه برابر شده است. بر اساس لینکدین و مقاله ای توسط ژورنال موتور جستجو، افزایش تقاضا برای سازندگان، اکوسیستم کاملی از فرصت های جدید را ایجاد می کند. علاوه بر افراد خلاق، کسب و کارها همچنین به دنبال استخدام های اداری هستند، به عنوان مثال، مدیران، مربیان، مشارکت خلاق و غیره. همانطور که گفته شد، صنایع فناوری و اطلاعات (IT) بیشترین چشم انداز اشتغال را در اقتصاد خالق دارند. TikTok، Instagram و YouTube از جمله کانال‌های رسانه‌های اجتماعی هستند که بیشتر توسط شرکت‌هایی که سازندگان را استخدام می‌کنند، استفاده می‌کنند. خدمات تبلیغاتی دومین صنعت بزرگ برای اشتغال مرتبط با پدیدآورندگان است، نشانه‌ای از اینکه کسب‌وکارها به دنبال راه‌های نوآورانه برای انتشار پیام‌های خود به صورت آنلاین هستند. این فهرست بر اساس تعداد لیست‌های شغلی آمریکایی با حقوق در لینکدین در فاصله ژانویه تا مه 2021 تا 2022 دارای کلمه «خالق» در عنوان شغلی است. علاوه بر این، لینکدین صنایع مختلف را بر اساس تعداد آگهی‌های شغلی ایجادکننده در سال جاری رتبه‌بندی می‌کند. مجله موتور جستجو را بخوانید برای مشاهده برترین صنایع فهرست شده برای مشاغل خالق اینجا مقاله کنید.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع