پنجمین بهروزرسانی بررسی محصول گوگل در میان آخرین عرضه بهروزرسانی هستهای رسماً در حال انجام است.
گوگل این عرضه را اعلام کرد در 20 سپتامبر در توییتر، و اگرچه تکمیل اکثر بهروزرسانیها حدود دو هفته طول میکشد، Google در توییتی ادامه داد که این بار عرضه ممکن است در عرض یک هفته تکمیل شود. در واقع، عرضه ژوئیه 2022 تنها پنج روز طول کشید تا تکمیل شود. این بدان معنی است که شما ممکن است از قبل شروع به مشاهده مقداری نوسان کنید.
در ماه گذشته دو بهروزرسانی مهم وجود داشته است: بهروزرسانی محتوای مفید (HCU) و بهروزرسانی هسته گسترده. بنابراین، شما را برای اینکه تعیین کنید که تغییرات در گزارشهای خود را به کدام بهروزرسانی نسبت میدهید، یک چالش است.
گوگل توضیح داد که اگر نظرات محصول را منتشر کنید، احتمالاً بهروزرسانی بررسی محصول در سپتامبر 2022 باعث این تأثیر میشود. اگر نه، به دلیل به روز رسانی هسته، احتمال آن بیشتر است.
هنگام بررسی بهروزرسانی محتوای مفید فوق، مهم است که توجه داشته باشید که HCU میتواند هر بهروزرسانی دیگری را تقویت کند. بنابراین، ممکن است تأثیر بیشتری نسبت به بهروزرسانیهای بررسی محصول قبلی داشته باشید. علاوه بر این، افرادی که قبلاً تحت تأثیر قرار نگرفته بودند، اکنون ممکن است تغییراتی را در رتبه بندی مشاهده کنند.
هدف اصلی این به روز رسانی ترغیب صاحبان وب سایت برای ایجاد صفحات بررسی محصول با کیفیت بالا است که اطلاعات دقیق و ارزشی را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد. اگرچه ممکن است برای کسانی که تحت تأثیر قرار می گیرند مانند یک جریمه به نظر برسد، اما کاملا برعکس است. در حقیقت، گوگل به بررسی محصولات با کیفیت بالا پاداش می دهد، که اساساً ممکن است رتبه رقیب شما را بالا و پایین بیاورد.
Google تأکید ویژهای بر نظرات نوشته شده توسط افرادی دارد که محصولات را شخصاً آزمایش و آزمایش کردهاند و اطلاعات بینشی متفاوت از آنچه ارائهدهنده ارائه میدهد ارائه میدهد. با این حال، این بهروزرسانی فقط برای بررسیهای طولانی اعمال میشود و بینشهایی درباره مقایسه محصولات رقبا، مزایا و معایب و عکسها یا ویدیوها ارائه میدهد.
بنابراین اگر وب سایت شما فقط نظرات مشتریان را به جای بررسی طولانی مدت محصول منتشر می کند، این به روز رسانی نباید روی شما تأثیر بگذارد زیرا با آنها به طور متفاوتی رفتار می شود.
نگاهی به سند راهنمای ارائه پیشنهادات در نحوه نوشتن نظرات خوب برای محصول. علاوه بر این، گوگل سه نکته جدید در مورد توصیههایی برای بررسیهای «بهترین محصول» اضافه کرده است، این که آیا باید یک بررسی منفرد یا مختلف برای چندین محصول ایجاد کرد و اینکه آیا بهروزرسانیهای بررسی محصول برای بررسیهای مقایسه و فهرستهای رتبهبندی اعمال میشود.
از صفحه بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجوی Google دیدن کنید برای اینکه بفهمید چه زمانی عرضه کامل شده است.
اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید
گوگل بیشتر هرزنامه ها را دریافت می کند، اما آیا می تواند بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارد؟: محتوای اسپم این روزها در وب سایت ها بسیار رایج است و می تواند تأثیر منفی بر تصویر برند و رتبه بندی جستجو داشته باشد. جان مولر، رابط جستجوی گوگل، گفت: اگرچه گوگل می تواند هک های آشکار را شناسایی کند، این احتمال وجود دارد که هر محتوایی که در وب سایت شما وجود دارد در نظر گرفته شود. میزگرد موتورهای جستجو اخیراً در یک موضوع توییتر گزارش شده است جایی که متخصصان در مورد اثرات محتوای هرزنامه بر روی وب سایت ها در نتیجه هک شدن بحث می کردند. توافق بر این است که مسئولیت مدیریت هر گونه مسائل امنیتی و اطمینان از عاری بودن سایت از محتوای ناخواسته بر عهده مالک وب سایت است. پس از انجام این کار، نتایج جستجو باید در طول زمان یکنواخت شوند.
ساعات کاری دفتر سئوی گوگل: آیا باید کلمات توقف در URL ها گنجانده شوند: کلمات توقف، مانند “a”، “and” یا “the” معمولاً در URL ها غیرضروری در نظر گرفته می شوند و بنابراین حذف می شوند. با این حال، بسیاری هنوز مطمئن نیستند آیا کلمات توقف استفاده شده در URL ها بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تأثیر می گذارد یا خیر؟. به نظر می رسد که کلمات موجود در URL ها یک عامل رتبه بندی مهم نیستند و همچنین کلمات توقف نیز نیستند. جان مولر از گوگل پیشنهاد می کند به جای آن بر URL های همیشه سبز که برای کاربران معنی دار و مفید هستند تمرکز کنید. به عبارت دیگر، اگر یک کلمه توقف به خواندن طبیعیتر URL کمک کند و احتمالاً کاربر را وادار کند تا روی محتوا کلیک کند، افزودن یک کلمه توقف بهترین کار خواهد بود. توصیه نمی شود یک کلمه کلیدی را به زور وارد یک URL کنید. با این حال، اگر از کلمات کلیدی استفاده می شود، بهتر است آنها را با استفاده از خط فاصله جدا کنید. برای راهنمایی در مورد بهترین شیوه های URL، به سند راهنمای Google مراجعه کنید یا ساعت اداری سئو گوگل را با جان مولر تماشا کنید.
کروم برای سرعت بخشیدن به سایتها تا ۲۰ درصد از «برگههای فریز شده» استفاده میکند: گوگل راهی برای افزایش سرعت وب سایت ها به میزان قابل توجهی پیدا کرده است. تکنولوژی معروف به “تصاویر خشک شده منجمد” از اسکرینشاتهای تعاملی استفاده میکند که قابل پیمایش هستند و میتوانند با پیوندهای قابل کلیک ترکیب شوند و یک قدم جلوتر از نگهدارندههای اسکرینشات میروند، با توجه به موتور جستجو مجله. ایده این است که با ادغام مفهوم اسکرین شات و یک وب سایت تعاملی، تجربه کاربر را بهبود بخشد. این عمدتا به فرآیندهای انتقالی در راه اندازی سرد کمک می کند، به عنوان مثال، زمانی که مرورگر در ابتدا بارگیری می شود، یا کاربر از یک برگه به تب دیگر سوئیچ می کند. این امر میانگین زمان بارگذاری وب سایت را از 3.4 به 2.8 ثانیه کاهش می دهد.
شرکای Wix با Semrush، ارائه بینش جدید SEO به کاربران: Wix اعلامیه هیجان انگیزی داد در 22 سپتامبر 2022، بیان کرد که با Semrush برای ارائه بینش کلمات کلیدی و SEO مانند هدف جستجو و دشواری کلمه کلیدی همکاری خواهد کرد. این معیارها برای همه کاربران Wix رایگان است و مستقیماً از داشبورد آنها قابل دسترسی است. کسانی که از یک حساب رایگان Semrush استفاده می کنند با 10 کلمه کلیدی در روز شروع می کنند. با این حال، کسانی که از نسخه پولی Semrush استفاده می کنند، گزینه های بسیار بیشتری در دسترس خواهند داشت. پس از شناسایی کلیدواژههای برتر، میتوانید از آنها برای تکمیل چک لیست تنظیمات سئوی Wix خود استفاده کنید تا به بهینهسازی وبسایت Wix برای موتورهای جستجو کمک کنید.
نتایج برخورد افزونه Yoast SEO 19.7 در خرابی وب سایت: افزونه Yoast SEO وردپرس نسخه 19.7 اخیراً باعث ایجاد خطاهای مرگبار در وب سایت های مختلف شده است و این اولین بار نیست که با توجه به موتور جستجو مجله. این سومین بار است که Yoast با پلاگین ها برخورد می کند. این خطاها پس از بهروزرسانی کدنویسی Yoast SEO رخ داده است که با افزونه در تضاد بود و باعث عملکرد نامناسب آنها شده و اساساً یکدیگر را لغو میکنند. Yoast اعلام کرد که باگ ایجاد کننده این خطا شناسایی شده و از آن زمان رفع شده است. به کاربران آسیب دیده توصیه شد که به آخرین نسخه به روز رسانی کنند.
یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.