اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: تحقیق کلمات کلیدی به خودی خود سئو را بهبود نمی بخشد – متخصص گوگل


طرفداران بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، در اینجا یک نکته خوب برای شما وجود دارد: تحقیق کلمات کلیدی به تنهایی به شما کمک نمی کند رتبه بهتری کسب کنید. این توصیه جان مولر مدافع جستجوی گوگل در توییتی خطاب به او است.

را توییت پرسید: “سلام @JohnMu آیا تحقیق کلمات کلیدی به سئو کمک می کند؟”

مولر در پاسخی کوتاه گفت: “نه.” با این حال، او این موضوع را بیشتر توضیح داد «تحقیق به تنهایی چیزی را تغییر نمی دهد. شما باید بفهمید که در حال تحقیق در مورد چه چیزی هستید، نتایج به چه معناست، تغییراتی ایجاد کنید، نظارت کنید و تطبیق دهید. و دوباره از اوج شروع کنید.»

اگر این آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که اینطور است. تحقیق کلمات کلیدی ابزاری است که چندین آژانس سئو و متخصصان از آن به عنوان یک سرویس استفاده می کنند. با این حال، باید درک کنید که چرا تحقیقات شما این کلمات کلیدی را برای شما به ارمغان آورده است. چگونه این کلمات کلیدی به وب سایت شما کمک می کنند؟ آیا این به خوانندگان شما کمک خواهد کرد؟ آیا با این کار مشکلات خاص آنها حل خواهد شد؟ خم شدن به دستورالعمل های EEAT گوگل در سئو به شما کمک می کند. این بدان معناست که شما نباید برای موتورهای جستجو، بلکه برای افراد بهینه سازی کنید. اگر به سؤالات افراد پاسخ دهید و آنچه را که به دنبال آن هستند به آنها بدهید، ترافیک وب سایت و کلیک ها به طور طبیعی به سراغ شما می آیند.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

گوگل می‌گوید محتوای هوش مصنوعی «قدرت رتبه‌بندی جادویی» ندارد: گوگل مشغول پرداختن به افسانه ها و شایعات مربوط به هوش مصنوعی یا محتوای هوش مصنوعی و سئو است. در یک توییت اخیر، Google Search Liaison G/O Media’s (ناشر صاحب Gizmodo و Onion) را از بین برد. مطالبه که محتوای هوش مصنوعی خواهد بود “با استقبال خوب” توسط موتورهای جستجو با توجه به رابط جستجو، “محتوای هوش مصنوعی زیادی در وب وجود دارد که رتبه خوبی ندارد و از این رو استقبال خوبی هم نمی شود.” تنها زمانی که «ممکن است» موفق شود زمانی است که مفید باشد. در حالی که این امر ناشران را از استفاده از هوش مصنوعی برای استفاده از محتوا باز نمی‌دارد، اما مطمئناً یادآوری است که باید با دقت از فناوری جدید استفاده کنید. پس از همه، G/O شرکتی است که در پشت آن قرار دارد جنگ ستارگان بسیار نادرست مقاله ای که رتبه خوبی در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل (SERPs) داشته است. با این حال، شما باید با احتیاط به محتوای هوش مصنوعی برخورد کنید زیرا یک خط مشی محتوای AI در حال شکل گیری است که ممکن است در آینده تأثیر قابل توجهی بر محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی داشته باشد. ادامه این خبر را از میزگرد موتورهای جستجو.

در اینجا نحوه دریافت ترافیک بیشتر از Google Discover آورده شده است: اینجا هنوز سس جادویی وجود ندارد. Google Discover فید مقالاتی است که گوگل فکر می کند ممکن است برای کاربرانش جالب باشد. اما اگر این اتفاق بیفتد “خشک میشه؟” مارتین اسپلیت، کارشناس جستجوی گوگل، به این سوال پاسخ داد آخرین قسمت SEO Office Hours. «تیدر اینجا هیچ پاسخ آسانی برای بازگرداندن ترافیک Discover وجود ندارد. گفت اسپلیت. با این حال، یکی از سرنخ‌هایی که می‌توانیم از او دریافت کنیم این است که Discover با خواسته‌ها و عادات کاربر مطابقت دارد. سرنخ دیگری که می توانیم بدست آوریم Discover است به طور منظم “تازه می کند” با انتشار مطالب جدید بنابراین، نتیجه نهایی چیست؟ شما فقط باید در مورد موضوعاتی بنویسید که فکر می کنید برای مردم جالب است و مرتباً آنها را جستجو می کنند. جستجو به دلیل آن غیر قابل پیش بینی تر است “خوشگل” طبیعت، بنابراین هیچ راه مشخصی برای رتبه بندی بالاتر و آوردن ترافیک بیشتر از این بخش از جستجوی Google وجود ندارد. برای شروع، سند راهنمای گوگل توصیه می کند که تصاویر با کیفیت بالا، عناوین دقیق صفحات و اطلاعات به موقع با بینش های منحصر به فرد را وارد کنید. و به یاد داشته باشید: Discover تنها یک ویژگی مکمل است. برای جذب ترافیک ارگانیکی که به دنبال آن هستید، روی SEO خود تمرکز کنید. با این مقاله از مجله موتور جستجو.

گوگل وب سایت ها را با پرسونای جعلی مورد انتقاد قرار می دهد: مولر یک پست کرد اطلاعیه خدمات عمومی در توییتر، این را گفت ساختن افراد قلابی برای سایت نقد شما سخت است، حتی با پروفایل های جعلی لینکدین… صادقانه بگویم، اگر همه این کارها را خودتان انجام دهید، هیچ یک از اینها مشکلی نخواهد داشت. شخصی در این تاپیک استدلال کرد که اگر آنها فقط یک تجارت تک نفره باشند، نمی توانید معتبر باشید. این یک سری رفت و برگشت است، اما مولر در نهایت چیزی بدیهی را گفت: فقط شما “با انجام کار خوب معتبر شوید.” جدای از غیراخلاقی بودن آن، شخصیت‌های جعلی در درازمدت به اعتبار و اعتبار شما آسیب می‌رسانند. اگر کسی بخواهد با مدیر ارشد فنی جعلی شما تماس زوم را برقرار کند، چه؟ بله، این به کسب و کار شما آسیب می زند و مردم وقتی اطلاعات جعلی شما را ببینند به شما اعتماد نخواهند کرد. این پست را از میزگرد موتورهای جستجو برای بیشتر.

بینگ چت از جستجوی تصویری رونمایی کرد: در نهایت می توانید از تصاویر خود با چت مبتنی بر OpenAI بینگ استفاده کنید. در پست خود در 18 جولای 2023، دومین موتور جستجوی بزرگ اعلام کرد که به شما اجازه می دهد تصاویر را از طریق چت آپلود کنید و در وب جستجو کنید. می توانید از دوربین خود یا عکسی که در جایی پیدا کرده اید استفاده کنید و بینگ چت تصویر را تجزیه و تحلیل می کند و از آن اطلاعات برای گفتگو با شما استفاده می کند. به گفته بینگ، می تواند “زمینه یک تصویر را درک کنید، آن را تفسیر کنید، و به سوالات مربوط به آن پاسخ دهید.” جستجوی گوگل دارای ویژگی مشابهی به نام لنز گوگل است، اما ما هنوز آن را در آنها مشاهده نکرده ایم جستجوی تجربه مولد. با این حال، این یک ویژگی کاملاً جدید Bing نیز نیست. موتور جستجو هم داشت جستجوی بصری از سال 2018 قبل از ادغام آن با همراه جستجوی مبتنی بر چت. اکنون می توانید Visual Search را در جستجوی Bing، Bing Chat، Microsoft Apps و Partners بیابید. جستجوی بصری در بینگ چت اکنون در دسکتاپ و موبایل در دسترس است، بنابراین آن را بررسی کنید و ببینید که چگونه در زمان واقعی کار می کند! اعلام رسمی این ویژگی و چند مورد دیگر را بررسی کنید وبلاگ مایکروسافت.

مردم تبلیغات تکراری را آزاردهنده می دانند – مطالعه: افرادی که حداقل 6 بار یک آگهی را مشاهده می کنند، 16 درصد کمتر احتمال خرید دارند. حداقل همین است تحقیق مگنا می‌گوید، که 1246 شرکت‌کننده را که در یک ویدیوی یک ساعته در معرض فرکانس‌های تبلیغات مختلف قرار گرفتند، مورد بررسی قرار داد. در حالی که 92٪ پس از شش بار دیدن تبلیغ شما را به خاطر می آورند، 48٪ آنها را آزاردهنده می دانند و 33٪ آنها را مخل تجربه مشاهده می دانند. این فقط یک زنگ بیدارباش برای تبلیغ‌کنندگان نیست. پلتفرم‌هایی که از تبلیغات تکراری استفاده می‌کنند باید الگوریتم‌ها و مدل تبلیغات خود را مجدداً تنظیم کنند تا از پرش کاربران از کشتی جلوگیری کنند. با این کار به جزئیات بیشتر بپردازید مقاله سرزمین موتورهای جستجو.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع