
بروزرسانی: 31 خرداد 1404
اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: خط مشی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به گوگل می آید
کنیچی سوزوکی، کارشناس بازاریابی جستجوی ژاپنی، بینش های کلیدی را از نتایج اخیر منتشر کرده است Google Search Central Live Tokyo 2023. گری ایلیز، تحلیلگر تیم جستجوی گوگل، به او ملحق شد و آنها به سوالاتی در مورد هوش مصنوعی (AI)، ویژگی های آینده گوگل و تجربه مولد جستجو پاسخ دادند.
یکی از نکات برجسته پست سوزوکی پاسخ گری به سؤالی در مورد نحوه برخورد آنها با تجربیات جعلی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای رعایت آنها بود. دستورالعمل های EEAT گوگل (تجربه-تخصص-اقتدار-اعتماد).
گری فاش کرد که گوگل در حال گفتگوی داخلی است و در حال حاضر در حال کار بر روی یک سیاست هوش مصنوعی برای رسیدگی به این مشکل و احتمالاً موارد دیگر است.
در اینجا ترجمه انگلیسی از پست سوزوکی آمده است:
سوال: اگر تجربه ای (که در EEAT مهم است) توسط هوش مصنوعی ایجاد شود، حتی اگر واقعاً تجربه نشده باشد، گوگل چه کاری انجام می دهد؟
گری: ما در داخل در حال بحث در مورد نحوه پاسخگویی هستیم. زمانی که سیاستی داشته باشیم که بتوان آن را عمومی کرد، اعلام خواهیم کرد.
موضع عمومی فعلی گوگل در مورد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی نیز در این رویداد تکرار شد.
او آن را تکرار کرد گوگل محتوای شما را بر اساس کیفیت رتبه بندی می کند به جای نحوه تولید آن او همچنین گفت که ناشران در اکوسیستم گوگل فقط باید به صراحت محتوای خود را به عنوان تولید شده توسط هوش مصنوعی برچسب گذاری کنند در صورتی که این اطلاعات برای خوانندگان مفید باشد.
با این حال، تحلیلگر جستجو هشدار می دهد که شما فقط باید محتوا را پس از بررسی کیفیت آن از طریق بررسی انسانی منتشر کنید.
«انتشار محتوای تولید شده با هوش مصنوعی آنطور که هست، ممنوع است. هوش مصنوعی لزوما فقط اطلاعات صحیح را نمی نویسد. فقط پس از بررسی انسانی باید منتشر شود.» گفت ایلیز.
در مورد محتوای ترجمه شده هم همینطور است. حتی اگر محتوای شما توسط یادگیری ماشینی ترجمه شده باشد، کارشناسان انسانی همچنان باید آنها را بررسی کنند. ایلیز استناد کرد جستجوی مرکزی به عنوان نمونه ای از این:
اسناد موجود در Search Central نیز به صورت ماشینی ترجمه می شوند، اما پس از بررسی توسط انسان منتشر می شوند.
یک بحث مداوم در مورد چگونگی تنظیم هوش مصنوعی وجود دارد. در یک مقاله قبلی، ما در مورد موضع عمومی OpenAI در مورد این موضوع بحث کردیم: مقررات دولتی بیشتر و شفافیت شرکتی. از سوی دیگر، گوگل از آن دفاع می کند استقلال و خودتنظیمی بیشتر به نام نوآوری (بیشتر بخوانید: دستور کار خط مشی هوش مصنوعی گوگل)
گوگل و سایر شرکت های بزرگ فناوری مانند فیس بوک نیز با نظارت شدیدتری از سوی دولت مواجه هستند ترس از اخبار جعلی و اطلاعات نادرست (که عمدتاً توسط مسائل ژئوپلیتیکی تغذیه می شود) در سراسر جهان در حال رشد هستند.
همانطور که هوش مصنوعی به تکامل خود ادامه می دهد، سیاست های ما نیز باید بر آن حاکم باشد. این به این معنی است که نشریات و بازاریابان باید هنگام تولید محتوا، استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی را تمرین کنند، و به شدت بر فرآیندهای بازبینی انسانی و تضمین کیفیت تأکید کنند.
در حالی که هوش مصنوعی مولد تولید محتوا را ساده می کند، این ممکن است به قیمت کیفیت و رتبه بندی جستجو تمام شود.
در حال حاضر، زمانی که گوگل هنوز سیاست های جستجوی خود را در مورد هوش مصنوعی منتشر نکرده است، بهتر است به تخصص انسانی، دانش فنی و بهترین شیوه های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تکیه کنیم. این تنها روش بدون خطر و قابل اعتماد برای حفظ و تقویت دید جستجوی شما است.
در اینجا پست کامل کنیچی سوزوکی آمده است.
اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید:
داده های نمایه کسب وکار برای جستجوی تجربه تولیدی (SGE): SGE آزمایشی Google با ارائه نظرات و عکس های این غول جستجو از نمایه های کسب و کار Google، تقویت دیگری پیدا می کند. در وبلاگشان، گوگل گفت آنها قابلیت های جدیدی به SGE برای جستجوهای محلی و مسافرتی اضافه کرد. این بدان معناست که هر زمان که مکان یا مقصدی را از طریق SGE جستجو می کنید، جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند ویدیوها و عکس ها را از پایگاه داده خود دریافت کند.200 میلیون مکان در دنیای واقعی." یک کاربر توییتر یک اسکرین شات ارسال کرد این ویژگی در عمل، جایی که تصاویر دفتر یک نویسنده با بیوگرافی تولید شده توسط SGE از طریق نمایه کسب و کار Google (GBP) همراه بود. کاربر دیگری عکس های فوری ارسال کرد از این ویژگی این بار او به دنبال رستورانی به نام "La Hacienda" گشت. نتایج شامل شرح رستوران تولید شده توسط SGE با تصاویری از غذای آنها بود که از طریق بررسی GBP آنها ارسال شده بود. این ویژگی جدید باعث می شود SGE بسیار مفیدتر و سرگرم کننده تر باشد، زیرا هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید به یک مکان بروید، فقط به یک بلوک متن تکیه نمی کنید. با این کار عمیق تر در این داستان غوطه ور شوید مقاله میزگرد موتور جستجو.
پرونده های Google علیه بازاریاب بررسی های جعلی GBP: آیا نام GMBEye و Rafadigital را شنیده اید؟ اگر این کار را نکرده اید، گوگل قطعا این کار را کرده است. این بازاریابان رتبه بندی و اجاره ای که توسط غول موتور جستجو به عنوان یک شرکت شناسایی شده اند، توسط Google به خاطر اقدامات غیراخلاقی GBP مورد شکایت قرار می گیرند: تأیید نمایه های تجاری جعلی، ارسال نظرات جعلی و فروش کسب وکارهای واقعی سرنخ هایی که از طرح خود جمع آوری کرده اند. رتبه و اجاره، عمل ایجاد وب سایت ها و نمایه ها برای شرکت های موجود و سپس فروش سرنخ های به دست آمده از این مشاغل جعلی به مشاغل واقعی است. این طرح فاش شد زیرا حریم خصوصی گروه فیس بوک که از آن کار می کردند ساده لوحانه روی "عمومی" تنظیم شده بود. گوگل در بیانیه شکایت خود ادعا می کند متهمان به شبکه ای از بیش از 350 نمایه تجاری متقلبانه متصل هستند که شامل حداقل 14000 بررسی جعلی است. دور زدن کامل فرآیندهای تأیید گوگل. توسط گوگل دوبله شده است "دعوای حمایت از مصرف کننده" این تنها یکی از بسیاری از شکایت هایی است که گوگل علیه کسب وکارهایی که جرأت انجام آن را دارند، تنظیم کرده است شرایط استفاده از خدمات به آرامی این رو چک کن مقاله مجله موتور جستجو برای اطلاعات بیشتر.
AdSense با Google Analytics 4 (GA4) ادغام می شود: همانطور که GA4 امسال بسیار نزدیک است، گوگل اعلام کرد آنها داده های AdSense را در ویژگی های GA4 ادغام می کنند. این بدان معناست که اکنون می توانید گزارش هایی تولید کنید که عملکرد وب سایت شما را به طور جامع مشاهده کنید، از جمله کلیک های تبلیغاتی، پرس و جوها و نمایش ها. برای اتصال AdSense و GA4، باید کلیک کنید حساب، سر به دسترسی و مجوز، ادغام گوگل آنالیتیکس و کلیک کنید لینک جدید. از آنجا، یک ویژگی GA4 را انتخاب کنید که می خواهید با AdSense پیوند دهید، و می توانید بروید. با این حال، هنگام انتقال Google به این ادغام جدید، باید مراقب اختلافات داده ها بین حساب های AdSense و Analytics خود باشید. خواندن پست مجله موتور جستجو برای اطلاعات بیشتر از این به روز رسانی
عناصر سفارشی ممکن است رندر صفحه را خراب کنند - متخصص: اگر توسعه دهنده هستید، جان مولر، مدافع جستجوی Google، شما را از استفاده از عناصر سفارشی در سر سند خود منصرف می کند. در یک بحث توییتر، یک کاربر در مورد اعتبار استفاده از عناصر سفارشی در بخش صفحه وب سوال کرد. مولر پاسخ داد «استفاده از عناصر سفارشی در احتمالاً رندر صفحه در جستجوی Google را خراب می کند.» این بخاطر این است که Google ممکن است آنها را در حین رندر تشخیص ندهد. او همچنین پیشنهاد می کند که تمام عناصر "iffy" را به انتهای بخش منتقل کنید تا وقتی بسته می شود تحت تأثیر قرار نگیرند. اگر می خواهید از فهرست بندی و خزیدن صفحه وب خود اطمینان حاصل کنید، باید تگ های استاندارد HTML را در اولویت قرار دهید. این به گوگل کمک می کند تا ساختار و محتوای وب سایت شما را به راحتی درک کند. برای اطلاعات بیشتر از این داستان، روی این کلیک کنید پست مجله موتور جستجو.
متا تبلیغات را معرفی می کند، ویژگی های هوش مصنوعی را برای حلقه های اینستاگرام آزمایش می کند: اینستاگرام نسخه مخصوص به خود را از تبلیغات ویدیویی کوتاه به عنوان دریافت می کند متا این را می آورد و یکی دیگر از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی برای پلتفرم. این تبلیغات که به آنها Reels Ads گفته می شود، وقتی در فید خود پیمایش می کنید، طبیعی و غیر مزاحم خواهند بود. به تبلیغاتی که در TikTok و Facebook تجربه می کنید فکر کنید. ما قبلا یک مطالعه را پوشش داده ایم جایی که اینستاگرام خیلی عقب مانده است TikTok از نظر تعامل و بازدید مخاطب. بدیهی است که متا پتانسیل درآمدزایی را در محصول ویدئویی کوتاه خود می بیند، از این رو، تبلیغات Reels را معرفی کرد. ویژگی دوم استفاده است مجموعه صدای متا در فرآیند خلاقانه یک تبلیغ کننده این مجموعه دارای ویژگی هایی است که برندهای موسیقی با کیفیت بالا می توانند از آنها برای ادویه کردن تبلیغات Reels تک تصویری خود استفاده کنند. این بخشی از تلاش متا برای افزایش تعامل تبلیغات در پلتفرم خود است. با این اعلان عمیق تر شوید مقاله از سرزمین موتورهای جستجو.
یادداشت سردبیر: "اخبار SEO که می توانید استفاده کنید" یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.
منبع