اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: مدیر عامل OpenAI بینش هایی را در مورد نظارت بر هوش مصنوعی ارائه می دهد


به نظر می رسد تنظیم کننده های دولتی با سم آلتمن، مدیر عامل OpenAI و خالق ChatGPT، متحدی پیدا کردند.

در طول یک جلسه استماع کمیته قضایی سه شنبه گذشته، 16 می 2023، آلتمن از شرکت ها خواست بدون توجه به اقدامات کنگره، مسئولیت خود را بر عهده بگیرند. این در پرتو نگرانی‌های اخیر در مورد هوش مصنوعی یا پیامدهای هوش مصنوعی بر چندین موضوع اجتماعی، از جمله انتخابات آتی ایالات متحده است.

آلتمن همچنین پیشنهاد می کند که کنگره الف “تنظیم دقیق” رویکرد به هوش مصنوعی، با اشاره به اهمیت چنین تدابیری برای نوآوری فناوری و حفظ اعتماد عمومی. ChatGPT اخیراً با آن مواجه شده است پس‌بک و واکنش نظارتی از مقامات دولتی، به ویژه از ایتالیا و اتحادیه اروپا. برخی از نگرانی های نظارتی شامل موارد زیر است:

  • تهدیدی برای حریم خصوصی و امنیت
  • تعصبات نژادی و تبعیض آمیز
  • انصاف
  • شفافیت و توضیح پذیری
  • مسئوليت

علاوه بر این، کاربرد هوش مصنوعی در چندین بخش از جامعه، مانند آموزش و سیستم قضایی، در این دورهای اخیر بررسی نظارتی مورد بحث قرار گرفته است. با این حال، آلتمن اطمینان می دهد که OpenAI از شفافیت در هوش مصنوعی مولد با درخواست دستورالعمل های افشای بهتر از سوی دولت پشتیبانی می کند.

در همین حال، سناتورها و کارشناسان حاضر در جلسه توافق دارند که دانش هوش مصنوعی باید به سرعت توسعه یابد تا از پیشی گرفتن فناوری از مقررات جلوگیری شود. اتفاقی که برای رسانه های اجتماعی افتاد و اینترنت

به دلیل پیچیدگی، پتانسیل فوق العاده و خطرات هوش مصنوعی، آلتمن از ایجاد یک آژانس فدرال کاملا جدید برای نظارت بر هوش مصنوعی برای کاهش موارد اطلاعات نادرست، نقض داده ها و نابرابری های اجتماعی دفاع می کند.

“بدترین ترس من این است که ما صدمات قابل توجهی در جهان ایجاد کنیم.” آلتمن در جلسه استماع گفت.

ما می خواهیم با دولت برای جلوگیری از این اتفاق کار کنیم.»

این یکی از موارد نادری است که یک شرکت فناوری بزرگ در کنگره شهادت می دهد و از مقررات دولتی در یک فناوری رو به رشد و سودآور حمایت می کند. با این حال، باید توجه داشت که علیرغم اظهارات آلتمن در مورد شفافیت و افشای اطلاعات، انتشار اخیر آنها GPT-4 مات بود در مورد مصرف انرژی و هزینه های آموزشی، از جمله.

باید دید که آیا کنگره به درخواست‌های آلتمن برای نظارت دقیق‌تر توجه می‌کند یا اینکه صنعت فناوری می‌تواند هوش مصنوعی را قبل از اجرای چنین مقرراتی خود تنظیم کند. با این حال یک چیز مسلم است: فناوری هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و جامعه باید درک روشن تری از پیامدها و پیامدهای آن داشته باشد.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

Google Bard دید و خلاصه سازی استناد را بهبود می بخشد: Google Bard در ارائه اطلاعات قابل اعتماد به ذهن کنجکاو اینترنت حتی بهتر شده است. بر اساس تغییرات بارد، دستیار هوش مصنوعی اکنون با پاسخ های خود به نقل قول های واقعی می بالد. این نقل‌قول‌ها با شماره‌های مربوطه ارائه می‌شوند و می‌توانید روی آنها کلیک کنید تا به منبع اصلی هدایت شوید. حتی تاثیرگذارتر این است که Bard می تواند تشخیص دهد که کدام بخش از پاسخ با منابع خاص مطابقت دارد. این بهبود به این معنی است که کاربران می توانند اعتماد کنند که اطلاعاتی که دریافت می کنند دقیق و قانونی است. علاوه بر این، مهارت‌های خلاصه‌سازی بارد برای جمع‌آوری سریع‌تر اطلاعات ارتقا یافته است. در حالی که آنها هنوز فعال نیستند (از آنجایی که هر دوی این ویژگی ها هنوز در به روز رسانی آزمایشی هستند)، جک کراچیک تکه هایی را توییت کرد از ویژگی های جدید بارد هر دوی این به‌روزرسانی‌ها نگرانی‌های ناشران و اکوسیستم وب را در مورد نحوه کسب درآمد از محتوای آنها با افزایش چت ربات‌های هوش مصنوعی برطرف می‌کنند. با این پست از زمین موتور جستجو.

نتایج بسته محلی کمتری در SERPهای وب Google مشاهده شده است: اگر اخیراً متوجه کاهش بسته های محلی در نتایج جستجوی خود شده اید، تنها نیستید. بسیاری از مردم متوجه شدند که گوگل بسته های محلی کمتری را در صفحات نتایج موتور جستجوی وب خود (SERP) نمایش می دهد. این روند باعث ایجاد نگرانی در بین سئوکاران محلی می شود که در مشاغل مبتنی بر مکان تخصص دارند. مثلا این تصویری از سوالات وکیل آسیب های شخصی در فیلادلفیا دیگر به طور مداوم بسته های محلی را برمی گرداند، و پرس و جوهای مربوط به مکان نیز در تلاش برای راه اندازی آنها هستند. و این فقط برای وکلای آسیب شخصی نیست، زیرا سایر اصطلاحات سئو کاهش مشابهی در بسته های محلی داشته اند. گزارش‌های Google Business Profiles ممکن است این روند را بارزتر نشان دهند. بنابراین، چه چیزی باعث این تغییر می شود؟ تعدادی بوده است حدس و گمان در باره مقررات اتحادیه اروپا به اطراف می پردازیم، اما هنوز پاسخ مشخصی دریافت نشده است. شایان ذکر است که RankRanger کاهشی در بسته های محلی روی دسکتاپ نشان داده است. با این حال، سایر ابزارهای سئو مانند سمروش و Mozcast نتایج یکسانی را نشان ندهید این را کلیک کنید میزگرد موتورهای جستجو برای اطلاعات بیشتر پست کنید

حامیان جستجوی گوگل بهترین شیوه ها را برای وب سایت های خبری نشان می دهند: طرفداران جستجوی گوگل Cherry Prommawin و Daniel Waisberg بینشی در مورد بهترین شیوه های SEO در مورد وب سایت های خبری ارائه کردند و بر کیفیت محتوا و استفاده مناسب از داده های ساختاریافته تأکید کردند. آنها تصریح کردند که مقالات خبری می توانند در چرخ فلک داستان های برتر و برگه اخبار ظاهر شوند. سازندگان محتوا باید مخاطبان خود را در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه در کجا تلاش کنند و از تجزیه و تحلیل داده ها برای این فرآیند استفاده کنند، در نظر بگیرند. در یک توضیح دهنده یوتیوب، این دو بر اهمیت عوامل EEAT (تجربه، تخصص، اقتدار و اعتماد). در اولویت بندی محتوا، تمرکز بر تولید محتوای قابل اعتماد ایجاد شده برای افراد، نه موتورهای جستجو. ناشران باید معیارهای واجد شرایط بودن Google News از جمله سطوح بالای EEAT و سابقه تولید محتوای مرتبط با اخبار را داشته باشند. پیاده‌سازی متر، دیوار پرداخت یا دیوار ورود با استفاده از داده‌های ساختاری مناسب به Google کمک می‌کند تا محتوای paywalled را از پنهان‌سازی متمایز کند. Waisberg و Pommawin ناشران اخبار را تشویق می‌کنند که از آن بازدید کنند وب سایت Google’s News Initiative برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی موفقیت در جستجو. این را بررسی کنید مقاله مجله موتور جستجو برای یادگیری بیشتر

متا تبلیغ کنندگان به زودی ابزارهای هوش مصنوعی مولد را به دست خواهند آورد: در آنها اطلاعیه اخیر، متا با جدید خود همه چیز را ارتقا داده است جعبه ایمنی هوش مصنوعی و مجموعه ابزارهای اتوماسیون Meta Advantage. ویژگی های اعلام شده عبارتند از Text Variation، Background Generation و Image Outcropping. با این ابزارهای جدید، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند به سرعت پیام‌ها را آزمایش کنند، تصاویر پس‌زمینه ایجاد کنند و دارایی‌ها را برای پلتفرم‌های مختلف تنظیم کنند. در همین حال، مجموعه Meta Advantage به‌روزرسانی‌ها ابزارهای اتوماسیون را برای بهینه‌سازی نتایج و ساده‌سازی شخصی‌سازی تبلیغات، با ویژگی‌های جدیدی مانند تبدیل کمپین‌های دستی به کمپین‌های خرید Advantage+ با یک کلیک، غنی‌سازی تبلیغات کاتالوگ با محتوای ویدیویی و اندازه‌گیری و مقایسه عملکرد کمپین ارائه می‌دهند. هدف‌گیری بهبود یافته مخاطب با Advantage+ Audience به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد به جای محدودیت‌های سخت، اولویت‌های مخاطب را به عنوان راهنمایی ارائه کنند. متا بوده است به آرامی ابزارهای هوش مصنوعی را عرضه می کند برای تبلیغ کنندگان در چند ماه گذشته پس از انتشار اولیه Advantage+، و به نظر می رسد این یک گام هیجان انگیز برای دیده شدن نام تجاری و بهینه سازی ROI باشد. اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع را در مجله موتور جستجو.

یوتیوب یک کارت معکوس UNO برای مسدودکننده‌های تبلیغاتی می‌کشد، اشتراک‌های ممتاز بیشتری می‌خواهد: یوتیوب، تحت مدیریت نیل موهان، مدیرعامل جدید، اخیراً با مسدود کردن مسدودکننده‌های تبلیغاتی آزمایش می‌کند. به گفته یکی از کاربران Reddit که یک پیام پاپ آپ را تجربه کرد که می گفت: مسدودکننده‌های تبلیغات در YouTube مجاز نیستند. این حرکت با تاریخچه حذف مسدودکننده‌های تبلیغاتی YouTube از جمله حذف برنامه‌های ساخته شده برای مسدود کردن تبلیغات از فروشگاه Google Play در سال ۲۰۱۶ و تعطیلی برنامه شخص ثالث YouTube Vanced در سال ۲۰۲۲ مطابقت دارد. تصمیم این شرکت برای مسدود کردن مسدود کننده های تبلیغات ممکن است ناشی از این باشد کاهش درآمد تبلیغات. در سه ماهه اول 2023، یوتیوب 2.6 درصد سقوط سال به سال را تجربه کرد و سومین سه ماهه متوالی کاهش درآمد تبلیغاتی را رقم زد. در نتیجه، این پلتفرم تمرکز خود را به سمت Shorts تغییر داده است و هدف آن رقابت با رقبایی مانند TikTok است. با این بینش های بیشتری را کشف کنید مجله موتور جستجو مقاله.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع