اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: کاربران Google Analytics 4 اکنون می توانند از اطلاعات بیشتر کنسول جستجوی Google استفاده کنند


Google Search Console Insights اکنون شامل پشتیبانی از وب سایت هایی است که از Google Analytics 4 (GA4) استفاده می کنند. قبلاً اگر فقط GA4 را برای سایت خود تنظیم کنید، Search Console Insights مطلقاً هیچ اطلاعاتی را نشان نمی داد، اما این تغییر کرده است.

این اطلاعیه در توییتر منتشر شد هفته گذشته، گفت: «یک ویژگی GA4 دارید اما نمی‌توانید از آن با Search Console Insights استفاده کنید؟ حالا می توانید! ما در حال ارائه پشتیبانی GA4 هستیم، آن را بررسی کنید!

نسخه بتای Search Console Insights اولین بار سال گذشته منتشر شد و در ژوئن 2021 به طور کامل راه اندازی شد.

Search Console Insights به طور خاص برای تولیدکنندگان و ناشران محتوا طراحی شده است. این به کاربران کمک می کند تا در مورد اینکه کاربران چگونه اطلاعات سایت خود را پیدا می کنند و چه چیزی با آنها صحبت می کند بیشتر بیاموزند. برای ایجاد این تجربه جدید از داده‌های Google Analytics و Google Search Console استفاده می‌شود.

اکنون، کاربران Google Analytics (G4) به اطلاعات بیشتری در گزارش Insights کنسول جستجوی Google خود دسترسی خواهند داشت.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

دستورالعمل‌های جدید نتایج غنی Google برای محصولات: برای انطباق بهتر با معیارهای عمومی تجاری Google، Google آن را اصلاح کرده است دستورالعمل های محتوای نتایج غنی، که اکنون نتایج غنی را برای چیزهایی که معمولاً غیرقانونی یا تنظیم شده تلقی می شوند، یا می توانند به آسیب جدی به خود یا دیگران منجر شوند، ممنوع می کنند. اسلحه، مواد مخدر تفریحی، سیگار و وسایل بخارپز و محصولات مرتبط با قمار تنها تعدادی از این موارد هستند. رتبه‌بندی‌های ستاره، قیمت‌گذاری، داده‌های در دسترس بودن و سایر انواع نشانه‌گذاری نتایج غنی، همگی تحت پوشش این مقررات هستند. محصولاتی با نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته با نتایج غنی که به شدت محدود یا ممنوع هستند یا ممکن است آسیب قابل توجهی به خود یا دیگران وارد کنند ممکن است تحت تأثیر این موضوع قرار گیرند. یکی از نمایندگان گوگل گفت زمین موتور جستجو: “این ممکن است شامل محصولاتی مانند مواد منفجره، مواد مخدر تفریحی، و سایر مواردی باشد که می تواند تهدیدهای حاد آسیب فیزیکی باشد.”

Google الزامات داده های ساختار یافته دوره را روشن می کند: Google اخیراً دستورالعمل‌های داده ساختار دوره خود را برای نمایش در نتایج غنی دوره بازبینی کرده است. استانداردها در حال حاضر شامل حداقل نیاز سه دوره هستند – این می تواند در صفحات جداگانه یا یک صفحه همه جانبه باشد – و علاوه بر این، یک نشانه گذاری Carousel باید به یک صفحه خلاصه یا همه در یک اضافه شود. اگرچه معیار جدید کاملاً جدید نیست، اما قبلاً در صفحه الزامات داده های ساختار یافته دوره فهرست نشده بود. قبل از این توضیح، توسعه دهندگان و سئوکاران مطابق با دوره از این پیش نیاز آگاه نبودند مگر اینکه استانداردهای داده های ساختاری Carousel را بررسی کنند. مدارسی که این دستورالعمل ها را دنبال کنید با استفاده از داده های ساختار یافته طرحواره برای دوره ها، در نتایج غنی دوره مربوطه ظاهر می شود.

Google Merchant Center برچسب‌گذاری خودکار را برای همه لیست‌های رایگان در سراسر Google اضافه می‌کند: برچسب‌گذاری خودکار فهرست‌های رایگان در حساب Merchant Center شما توسط Google Merchant Center در اوایل سال جاری اجرا شد. با این حال، این به برگه خرید گوگل محدود شد. با توجه به میزگرد SEO، همه فهرست‌های رایگان و تجربه‌های فهرست‌های محلی رایگان در Google به شما امکان می‌دهند با استفاده از برچسب‌گذاری خودکار، تبدیل‌ها را مشاهده کنید و اکنون در تمام تجربه‌های Google در دسترس است. علاوه بر این، می‌توانید از آمار تبدیل همراه با ابزار تجزیه و تحلیل وب برای تعیین میزان عملکرد فهرست‌های خود استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید کارایی را که فهرست‌های رایگان و فهرست‌های محلی رایگان شما رفتار ارزشمند مشتری، مانند خرید، ایجاد می‌کنند، بررسی کنید. همچنین می‌توانید تبدیل‌ها را جدا از سایر انواع تبدیل ردیابی کنید و با یک ابزار تجزیه و تحلیل سایت شخص ثالث، مانند Google Analytics، عملکرد فهرست‌های رایگان و فهرست‌های محلی رایگان خود را از ترافیک کلی Google تقسیم کنید. اگر قبلاً از برچسب‌گذاری خودکار استفاده می‌کنید، نیازی به انجام هیچ اقدام دیگری نیست زیرا داده‌های تبدیل اضافی از فهرست‌های رایگان و فهرست‌های محلی رایگان به‌طور خودکار در گزارش‌های شما گنجانده می‌شود.

گزارش روند SEJ نشان می دهد که جستجوهای کسب و کارهای کوچک در سال 2022 در حال افزایش هستند:

بر اساس گزارش اخیر Semrush Trend، جستجو برای عبارات مرتبط با راه اندازی مشاغل کوچک، به ویژه، در حال افزایش است. Semrush نشان می دهد که کدام دسته از شرکت های کوچک پس از بررسی روند رشد ترافیک به عملکرد جستجوی ارگانیک در طول زمان، عملکرد آنلاین بهتری دارند. در اینجا چند نکته اصلی این گزارش آمده است: تعداد جستجوهای “کسب و کار باز” طی چهار سال گذشته 21 درصد افزایش یافته است، در حالی که جستجو برای همه موضوعات مرتبط با راه اندازی یک کسب و کار کوچک بین سال های 2018 تا 2022 76 درصد افزایش یافته است. به طور کلی علاقه به راه اندازی مشاغل کوچک افزایش یافته است، حجم جستجو نشان می دهد که تقریباً یک نفر از هر پنج کارآفرین بالقوه آرزوی افتتاح بوتیک را دارند. ماشین‌های فروش خودکار در رتبه دوم مشاغل کوچک با بیشترین جستجو قرار گرفتند که نشان می‌دهد بیشترین رشد را تجربه می‌کنند. پس از بررسی روند جستجوی منطقه‌ای، این تحقیق کشف می‌کند: «Etsy، تمیز کردن، بوتیک»، به طور کامل یا جزئی، و «کافی‌شاپ‌ها» در میان 3 دسته برتر کسب‌وکارهای کوچک دقیقاً در نیمی از ایالت‌ها قرار دارند. تامین مالی موضوعی است که در نیمی از محبوب‌ترین جستجوهای مرتبط با کسب‌وکارهای کوچک مطرح می‌شود، در حالی که شرکت‌های کوچک میانگین رشد ترافیک 2900 درصدی را تجربه کردند. برای اطلاعات بیشتر، مراجعه کنید گزارش روند روند کسب و کارهای کوچک زمین موتور جستجو.

نامه سرگشاده DuckDuckGo، Ecosia، Qwant Pen در پاسخ به قانون خدمات دیجیتال:

ده اصل برای انتخاب عادلانه موتور جستجو و سوئیچینگ کارآمد توسط رقبای گوگل در پاسخ به قانون خدمات دیجیتال ارائه شد. سه مدیر عامل موتور جستجو در نامه ای سرگشاده که در 5 ژوئیه 2022 منتشر شد، ده دستورالعمل ارائه کردند تا انتخاب موتور جستجوی اصلی خود را برای کاربران اینترنتی آسان تر کنند. در همان روزی که پارلمان اروپا این قانون را تصویب کرد قانون خدمات دیجیتال، نشریه ای با عنوان “10 اصل برای صفحه نمایش های انتخاب منصفانه و مکانیسم های سوئیچینگ موثر” در دسترس قرار خواهد گرفت (DSA). این توافق سیاسی پیشگامانه با اتخاذ یک استاندارد جدید برای پاسخگویی به پلتفرم های آنلاین برجسته یا دروازه بان ها در قبال اطلاعات غیرقانونی و مضر، به دنبال محافظت از مصرف کنندگان است. گوگل، متا و توییتر از جمله شرکت هایی هستند که به عنوان دروازه بان فهرست شده اند. با توجه به دستورالعمل های داده شده در مقاله مجله موتور جستجو گزارش شده است، هنگام استفاده از یک پلت فرم برای اولین بار، کاربران باید با صفحه انتخاب موتورهای جستجو، مرورگرهای وب و دستیاران مجازی نمایش داده شوند. علاوه بر این، آنها می‌خواهند که این نمایشگرها به‌طور منظم، هر زمان که «مشتریان در حال بررسی تغییر سرویس‌های ضروری هستند و به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار اصلی می‌توانند جستجوی کنترل‌شده توسط دروازه‌بان و تنظیمات پیش‌فرض مرورگر را بازنشانی کنند یا تحت تأثیر قرار دهند، ارائه شوند». علاوه بر این، تأکید کرد که خدمات سوئیچینگ باید به طور جهانی قابل اجرا باشد، به طور گسترده به عنوان تنظیمات سطح بالا نشان داده شود و هزینه ای نداشته باشد.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع