اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: گوگل سیگنال رتبه بندی جدیدی را برای جستجوی تصویر معرفی می کند


مردم اکنون بیش از هر زمان دیگری برای نمایندگی و برابری ارزش قائل هستند. در یک اعلامیه در 11 مه، گوگل اعلام کرد که استفاده از سیگنال رتبه‌بندی تصویر جدید و طرحواره‌ای کاملاً جدید را برای تبلیغ نتایج تصویری متنوع‌تر و فراگیرتر از نظر نژادی آغاز خواهد کرد.

معرفی این طرح جدید گام بعدی این شرکت به سمت نمایندگی بهتر در محصولات و خدمات است. گوگل با همکاری استاد دانشگاه هاروارد و جامعه شناس دکتر الیس مونک، مقیاس رنگ پوست جدیدی به نام رنگ پوست Monk (MST) ارائه کرد که طیف وسیعی از رنگ های پوست را شامل می شود. مقیاس رنگ پوست 10 سایه در محصولات مختلف گوگل مانند جستجوی تصاویر و عکس های گوگل ادغام خواهد شد و برای تحقیقات در سراسر صنعت در دسترس خواهد بود. اما مهم‌تر برای تبلیغ‌کنندگان، این شرکت از مقیاس برای رتبه‌بندی تصاویر برای نتایج جستجوی Images استفاده می‌کند.

صاحبان مشاغل و ناشران تشویق می شوند تا محتوای تصویر خود را با این طرح جدید برچسب گذاری کنند و ویژگی های مختلفی مانند رنگ پوست، بافت مو و رنگ مو را در آن لحاظ کنند. این به Google اجازه می دهد تصاویر را بهتر بخواند و جزئیات را با آنها درک کند و از آنها به عنوان سیگنال رتبه بندی برای نتایج جستجوی تصویر استفاده کند.

این فشار برای ارزش ویژه تصویر در اکتبر 2021 آغاز شد، زمانی که گوگل اعلام کرد این کار را انجام داده است الگوریتم های خود را بهبود بخشید برای نمایش نتایج متنوع‌تر از نظر نژادی در جستجوی تصویر و حذف تعصبات نژادی و رنگ‌گرایی از موتور جستجو.

گوگل به بلومبرگ گفت: “ما شروع به ارائه یک بهبود در Google Images کرده ایم تا تنوع رنگ پوست را بیشتر کنیم تا افراد بیشتری بتوانند نتایج مرتبط و مفیدی پیدا کنند.”

اکنون، با مقیاس MST، این ابتکار مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت و در محصولات Google گسترش بیشتری خواهد یافت. اگر صاحب کسب‌وکار یا تبلیغ‌کننده‌ای هستید که محتوای تصویری متنوعی را منتشر می‌کنید، استفاده از این طرح به Google اجازه می‌دهد تا ویژگی‌ها و جزئیات موجود در تصاویر شما را بهتر درک کند و جستجوگران را راحت‌تر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) پیدا کنند.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

کسب‌وکارهای صرفاً مجازی اکنون می‌توانند نمایه‌های کسب‌وکار Google داشته باشند: گوگل اخیرا دستورالعمل های خود را به روز کرد به برندهای صرفاً مجازی و صرفاً تحویل‌دهنده مواد غذایی اجازه می‌دهد نمایه‌های Google Business داشته باشند و در فهرست‌های محلی ظاهر شوند. اما با چند شرط همراه است. مارک‌های فقط تحویل (یا آنهایی که حضور تجاری صرفاً مجازی دارند) در صورتی مجاز هستند که یک وب‌سایت مجزا و بسته‌بندی با مارک مشخص داشته باشند. آنها همچنین باید مکان خدمات خود را به نمایه های تجاری خود اضافه کنند و آدرس خود را پنهان کنند تا مشتریان گیج نشوند. اگر یک برند غذایی یک آشپزخانه مجازی را به عنوان ارائه‌دهنده تأیید شده محصولات غذایی مجاز کند، آشپزخانه مجازی ممکن است پس از احراز هویت، نمایه کسب‌وکار را مدیریت کند. این به‌روزرسانی دستورالعمل‌ها به این معنی است که برندهای مواد غذایی بیشتری می‌توانند فهرستی را درخواست کنند و در Google Maps و نتایج جستجوی محلی ظاهر شوند.

لینکدین الگوریتم خود را برای نمایش محتوای مرتبط بیشتر در فیدهای کاربران به روز می کند: لینکدین در حال حرکت به سمت بهبود فیدهای کاربران با اولویت دادن به پست هایی که ارزش می افزایند و نظرات و سایر محتوایی را که کاربران مرتبط نمی دانند کاهش دهند. این به روز رسانی الگوریتم جدید همچنین پیش بینی می شود که تعامل معتبر و مکالمات سازنده را که با دستورالعمل های جامعه مطابقت دارد، هدایت کند. هشدارهای کمتر، به‌روزرسانی‌های نامربوط (به عنوان مثال، نظر شخصی درباره پست عضوی که در شبکه نیستید)، نظرسنجی از افرادی که به آنها متصل نیستید، هرزنامه‌ها، پست‌های طعمه کلیک و پست‌های سیاسی (بسته به اگر از لینکدین به عنوان بخشی از تلاش‌های بازاریابی و جذب نیرو استفاده کرده‌اید و از «هک‌های رشد» برای ایجاد تعاملات استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید در رویکرد خود تجدید نظر کنید. اکنون باید روی ایجاد محتوای با کیفیت بالا تمرکز کنید که تعامل واقعی را تشویق می کند و متناسب با علایق بازار شما است.

تبلیغات نمایشی واکنشگرا گوگل برای شروع استفاده از تصاویر و ویدیوهای پرتره: گوگل از سال 2018 از تبلیغات نمایشی واکنشگرا (RDA) به عنوان یک نوع تبلیغات محبوب استفاده کرده است و اکنون گسترش به تصاویر و ویدیوهای عمودی. الزامات قبلی فقط تصاویر منظره و مربع را مجاز می‌کردند و یادگیری ماشینی را برای انطباق تبلیغات برای نمایش تلفن همراه باقی می‌گذاشت. این پذیرش جدید از شر فضای سفید غیرجذاب خلاص می‌شود و تجربه تلفن همراه بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. این خبر خوبی برای تبلیغ کنندگانی است که استانداردهای نام تجاری سفت و سختی دارند و می خواهند کنترل بیشتری بر ظاهر تبلیغات خود در دستگاه های تلفن همراه داشته باشند. گفته می شود که RDA ها به طور متوسط ​​دو برابر بیشتر مکالمه را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهند، بنابراین پشتیبانی اضافی آنها را قادر می سازد بسته به دستگاه، پیام های متناسب تری ارائه دهند و همچنان به افزایش تبدیل ها ادامه دهند.

گوگل بهترین روش ها را برای کنترل پیوندهای عنوان در نتایج جستجو ارائه می دهد: جدید گوگل مستندات برچسب عنوان نکات و بهترین روش ها را برای کنترل نحوه نمایش برچسب های عنوان شما در نتایج جستجو ارائه می دهد. این وبلاگ در راهنمایی سئوکاران و ناشران محتوا برای نوشتن برچسب های عنوان با کیفیت برای همسویی با شرایط گوگل و جلوگیری از تجدید نظر یا بازنویسی بسیار مهم است. علاوه بر ارائه بهترین شیوه‌های نوشتن برچسب عنوان، این وبلاگ همچنین فهرستی از مشکلاتی را که می‌توانید بررسی کنید که ممکن است باعث شده Google پیوند عنوان شما را بازنویسی کند، ارائه می‌کند. شما می‌خواهید لینک‌های عنوان شما به‌طور دقیق محتوایی را که به آن منتهی می‌شوند نشان دهد، و این راهنما همه چیزهایی را که باید بدانید برای اطمینان از بهینه‌سازی لینک‌های عنوان و مطابقت با پیام‌های اصلی محتوایتان، ارائه می‌کند.

Google Multisearch با پشتیبانی Near Me پیشرفته‌تر می‌شود: ما جستجوی چندگانه گوگل را پوشش داد چندی پیش، و جالب است که می‌بینیم گوگل به سرعت این ویژگی جستجو را گسترش می‌دهد تا پشتیبانی Near Me را نیز شامل شود. در صورتی که آن را از دست دادید، جستجوی چندگانه گوگل به کاربران امکان می دهد همزمان بر اساس تصویر و متن جستجو کنند و راهی جدید برای یافتن برندها در SERP ها است. و اکنون، از انواع پرسش‌های Near Me پشتیبانی می‌کند و به جستجوگران اجازه می‌دهد کسب‌وکارهای محلی را در Maps و Search پیدا کنند و نتایج محلی را دریافت کنند. اگرچه ویژگی Near Me تا اواخر سال جاری عرضه نخواهد شد، جستجوی چندگانه اکنون به عنوان یک ویژگی بتا برای جستجوهای انگلیسی مستقر در ایالات متحده در دسترس است.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع