اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: گوگل فاکتور تعیین کننده جدیدی را به دستورالعمل های EAT اضافه کند


در 15 دسامبر 2022، گوگل دستورالعمل های ارزیابی کیفیت خود را به روز کرد. این بار، تجربه است که مهم است. مفهوم EAT یا تجربه، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن اکنون دارای یک معیار اضافی است – تخصص، به این معنی که تخصص یک سازنده محتوا اکنون یک عامل رتبه بندی کیفیت در رتبه بندی جستجو خواهد بود.

دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی گوگل به روز شده است و اکنون نام اختصاری EEAT (تخصص، تجربه، اقتدار و اعتماد) را شامل می شود.

ارزیاب های کیفیت اکنون تجربه دست اول سازندگان محتوا با محتوا را در نظر خواهند گرفت. علاوه بر این، گوگل نیز بر قابلیت اعتماد تمرکز دارد. هرچه سطح تخصص سازنده محتوا بالاتر باشد، امتیاز EEAT وب سایت شما بالاتر خواهد بود.

صفحاتی با امتیاز EEAT پایین یا صفحات نوع YMYL که محتوای غیرمتخصصی ارائه می دهند غیرقابل اعتماد در نظر گرفته می شوند و رتبه پایینی دارند.

مطابق با مجله موتور جستجوگوگل همچنین خاطرنشان کرد که داشتن شهرت خوب امتیاز EEAT پایینی را در بر نخواهد داشت. برای به دست آوردن امتیاز EEAT بالا، به ویژه در هنگام نشان دادن تخصص، بسیار خوب است که افراد دیگری را با تجربه مشابه، به ویژه در شبکه های اجتماعی، وارد کنید.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

راهنمای داده های ساختار یافته مقاله Google به روز می شود: گوگل داده های ساختار یافته مقاله/NewsArticle/BlogPosting خود را برای ویژگی های سرفصل به روز کرده است. اکنون طرحواره تغییر می کند تا با عناصر عنوان و پیوندهای عنوان تراز شود. زمین موتور جستجو گزارش داد که اطمینان از صحیح بودن داده های ساخت یافته شما می تواند به افزایش نتایج جستجوی شما کمک کند. قبلاً محدودیت 110 کاراکتری برای ویژگی‌های سرفصل وجود داشت. این اکنون حذف شده است. با این حال، گوگل توصیه می کند که سرفصل ها را تا حد امکان مختصر نگه دارید. این بدان معنا نیست که نمی‌توانید عنوان طولانی‌تری داشته باشید، اما مهم است که در نظر بگیرید که عنوان در نتایج جستجو چگونه مشاهده می‌شود. به عبارت دیگر، یک عنوان بسیار طولانی ممکن است در نتایج جستجو قطع شود.

گوگل مقاله تحقیقاتی جالبی را منتشر می کند: شبیه محتوای مفید Alالگوریتم؟: گوگل اخیرا یک مقاله تحقیقاتی با بینش هایی منتشر کرده است که به طرز جالبی شبیه الگوریتم محتوای مفید است. این مقاله از استفاده از هوش مصنوعی (AI) برای تعیین کیفیت یک صفحه صحبت می کند. در این مرحله، هنوز حدس و گمان است. با این حال، برخی از شباهت های آشکار بین این دو وجود دارد. مطابق با مجله موتور جستجوگوگل اولین اعلان الگوریتم محتوای مفید را در ۶ دسامبر ۲۰۲۲ توییت کرد و بیان کرد که طبقه‌بندی کننده آن را بهبود می‌بخشد. همچنین یک اقدام دستی یا هرزنامه نیست. شباهت های دیگر عبارتند از اینکه این یک سیگنال رتبه بندی است و تعیین می کند که آیا انسان محتوا را ایجاد کرده است یا خیر. دنی سالیوان، رابط جستجوی عمومی گوگل، گفت: آخرین شباهت این است که یک بار یکباره نیست، بلکه یک سری از پیشرفت ها است.

واترمارک ChatGPT ممکن است در آینده نزدیک اضافه شود: محتوای تولید شده توسط OpenAI ChatGPT ممکن است به راحتی با یک علامت مشخص شود. OpenAI قصد دارد از رمزنگاری برای اضافه کردن ویژگی واترمارک نیمه شفاف در قالب متن یا لوگو استفاده کند. این نشان می دهد که آیا نویسنده محتوا ChatGPT است یا خیر. اسکات اندرسون، دانشمند بانفوذ و مشهور کامپیوتر، دلیل اضافه شدن ویژگی واترمارک را جلوگیری از سوء استفاده از هوش مصنوعی به گونه‌ای است که به نفع بشریت نباشد. ChatGPT یک مدل زبان بزرگ (LLM) است که برای کمک به همسویی سیستم های هوش مصنوعی با اهداف و ارزش های انسانی طراحی شده است. هنوز مشخص نشده است که این ویژگی چه زمانی اضافه خواهد شد. ممکن است در مراحل پایانی یا احتمالاً در مراحل آزمایش باشد. برای اطلاعات دقیق تر، مراجعه کنید مجله موتور جستجو اینجا.

فناوری جستجوی جدید گوگل به هند می آید: جستجوی گوگل فناوری جستجوی جدیدی را معرفی می کند با جستجو در ویدیو، جستجوی زبان طبیعی Google Play، ترجمه دست خط به متن با لنز گوگل، و همچنین نتایج جستجوی دو زبانه و جستجوی صوتی. این به زبان هندی در دسترس خواهد بود و برنامه‌هایی برای گنجاندن تامیل، تلوگو، مراتی و بنگالی در اواخر سال 2023 وجود خواهد داشت. این فناوری جستجو در هند راه اندازی خواهد شد و ممکن است در نهایت در آمریکای شمالی نیز عرضه شود. در حال حاضر تاریخ راه اندازی وجود ندارد، اما گمان می رود که این فناوری ممکن است در آینده نزدیک برای اهداف دیگری استفاده شود. برای جزئیات بیشتر، مجله موتور جستجو را اینجا بخوانید.

جان مولر گوگل می گوید وردپرس به طور خودکار به معنای بهبود سئو نیست: برخلاف تصور رایج، وردپرس در رتبه بندی لزوماً به شما برتری نسبت به وب سایت های جدید کدگذاری شده نمی دهد. به گفته جان مولر، مدافع جستجوی گوگل، وردپرس مزیت بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ندارد. در عوض، مزیت اصلی استفاده از وردپرس این است که بسیار ساده تر و راحت تر از کدنویسی کل یک سایت از ابتدا است. برای اطلاعات بیشتر، مقاله مجله موتور جستجو را اینجا ببینید.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع