اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: 8 به روز رسانی برای Google Ad Manager


گوگل اخیرا اعلام کرده است هشت آپدیت جدید برای Ad Manager به همراه چهار آپدیت دیگر در راه است! به برخی از تغییرات ذکر شده در یادداشت های انتشار گوگل در زیر نگاهی بیندازید:

  • پسوند PPID TTL: شناسه ارائه شده توسط ناشر (PPID) زمان تا زندگی (TTL) به 180 روز (قبل از 90 روز) افزایش یافته است.
  • بهینه سازی قیمت گذاری: قیمت های کف حراج از ارزش موجودی شما محافظت کرده و با دقت بیشتری منعکس می کند. این تنظیم به طور پیش فرض فعال است اما می توان آن را غیرفعال کرد.
  • تغییر برند فیسبوک: ‘فیس بوک’ بوده است با نام متا تغییر نام داد در مراجع Ad Manager. این موضوع هیچ ارتباطی با ناشرانی که در حال حاضر فیس بوک را در پیشنهادات یا گروه های بازدهی خود قرار می دهند، ندارد.
  • مسدود کردن تبلیغات ویدیویی غیرحضوری: کنترل انتخابی “اجازه دادن به تبلیغات ویدئویی” با موفقیت منتقل شد.
  • ناشران MCM فایل های شفافیت را عیب یابی می کنند: گوگل شیء زنجیره تامین را کامل علامت گذاری می کند. به روز رسانی باید در پایان ماه ژوئن انجام شود.
  • ادغام Google Analytics 4 GA4: یکپارچه سازی برای داده های وب در حال حاضر در نسخه بتا باز است.
  • به روز رسانی دلیل رد پیشنهاد: «دلیل رد پیشنهاد» در گزارش‌دهی و انتقال داده‌ها، ویژگی‌های اضافی داده می‌شود.
  • WebView API برای تبلیغات: WebView API for Ads اکنون برای کمک به توسعه دهندگان برنامه در کسب درآمد از محتوای WebView در دسترس است.

و در اینجا چیزی است که کاربران باید در به روز رسانی های بعدی به دنبال آن باشند:

  • اندازه گیری نمای فعال: نمایش فعال از یک تکنیک ارزیابی قابلیت مشاهده اختصاصی به SDK اندازه‌گیری باز (OM) برای موجودی نمایش برنامه تلفن همراه منتقل می‌شود.
  • اجرای App-ads.txt برای موجودی تلویزیون متصل (CTV): خریداران شروع به اجرای استاندارد دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) برای شفافیت موجودی، app-ads.txt خواهند کرد.
  • انتقال پرس و جو نوع گزارش برای Ad Exchange Historical: جستجوهای ذخیره شده جدید در نوع گزارش تاریخی که داده های بازیابی شده از نوع گزارش تاریخی Ad Exchange (منسوخ شده) را تکرار می کند، برای کمک به ناشران در مهاجرت از نوع گزارش تاریخی Ad Exchange (منسوخ شده) ایجاد می شود.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

کنسول جستجوی گوگل به‌روزرسانی‌های طبقه‌بندی را دریافت می‌کند: با توجه به جستجوی مرکزی گوگل، کنسول نحوه نمایش عیوب را در برخی از گزارش های کنسول جستجو به روز کرده است تا فقط طبقه بندی های معتبر یا نامعتبر را نشان دهد. تغییرات بر روی برچسب “هشدار” برای URL ها و موارد تاثیر می گذارد، بنابراین به جای نشان دادن خطاها، گزارش پوشش اکنون فقط داده های نامعتبر یا معتبر را نشان می دهد. با این حال، نگرانی های فردی همچنان به عنوان خطا، هشدار یا خوب طبقه بندی می شوند و از رنگ و نماد به جای برچسب متن استفاده می کنند. این همچنین در مورد ابزار بازرسی URL Google، Core Web Vitals، قابلیت استفاده از تلفن همراه، گزارش‌های AMP و گزارش‌های نتایج غنی نیز صدق می‌کند. در نتیجه، این به‌روزرسانی باید گزارش‌های کنسول جستجو را ساده‌تر کند و تصمیم‌گیری برای اولویت‌بندی موارد را آسان‌تر کند. لطفاً توجه داشته باشید که این صرفاً یک اصلاح گزارش است. این تاثیری بر نحوه خزیدن، نمایه سازی یا رتبه بندی محتوای شما توسط گوگل ندارد.

Google گزینه های جدید طرح بندی قطعه ویژه را بررسی می کند: زمین موتور جستجو اخیراً گزارش شده است که گوگل در حال آزمایش فرمت‌ها، طرح‌بندی‌ها و رابط‌های ویژه جدید است. در بیشتر موارد، گوگل تنها یک قطعه برجسته را ارائه می دهد. اگرچه، از سال 2018، قطعه های هایلایت شده را در قالب کارت برای پرس و جوهای انتخابی نشان داده است، در مواقعی تا چهار قطعه هایلایت شده مختلف را نشان می دهد. بنابراین چگونه این می تواند روی سایت شما تأثیر بگذارد؟ هنگامی که دو یا چند منبع در موقعیت قطعه برجسته نمایش داده می شوند – که به عنوان “موقعیت صفر” نیز شناخته می شود – ارزش موقعیت را برای صاحبان وب سایت و SEO ها تغییر می دهد. علاوه بر این، می‌تواند بر نرخ کلیک موقعیت و در نهایت بر ترافیک و تبدیل‌های شما از جستجوی Google تأثیر بگذارد.

اصلاح پنل پیام کنسول جستجوی گوگل: در یک پست اخیر توسط Search Engine Land، اعلام شد که از 1 آگوست 2022، نسخه قدیمی کنسول جستجوی گوگل دیگر در دسترس نخواهد بود. این به دنبال اخیر است مهاجرت پیام ها از پنل پیام قدیمی تا جدید کنسول جستجو در اوایل سال جاری در فوریه. اکنون می‌توانید همه پیام‌ها را به راحتی در یک مکان پیدا کنید و به شما یک نمای کلی از همه پیام‌هایتان از کنسول جستجوی Google ارائه می‌دهد.

فیس بوک قصد دارد محتوای ویدیویی را در فید اصلی اولویت بندی کند: آ یادداشت فاش شده توسط Search Engine Journal دریافت شده است فاش می‌کند که فیس‌بوک، که اکنون با نام متا شناخته می‌شود، از آوریل 2002 روی طرحی برای تغییر ساختار فید اصلی خود بر اساس محتوای ویدیویی کار می‌کند. یادداشتکه به طور کامل توسط The Verve منتشر شده است، ظاهراً پیشنهاد می‌کند که هدف آن تبدیل فید اصلی خود به یک «موتور جستجو»، قابل کشف‌تر کردن محتوا و تبدیل فیس‌بوک به فضایی است که کاربران گزینه‌های بیشتری برای توصیه محتوای مورد علاقه خود دارند. برای دستیابی به این هدف، فیس‌بوک قصد دارد محتوای ویدیویی کوتاه‌مدت مانند قرقره‌ها یا داستان‌ها را اغلب یکپارچه کند. علاوه بر این، فیس بوک در حال کار بر روی یک سیستم توصیه پاسخگو است که محتوای پرطرفدار را شناسایی می کند و قصد دارد گزینه های بیشتری برای اشتراک گذاری محتوا از طریق برنامه های پیام رسانی را فراهم کند.

ویژگی Nofollow از پیوندهای توییت حذف شد: توییتر دیگر از ویژگی پیوند nofollow، rel=”nofollow، برای پروفایل‌ها، پست‌ها، توییت‌ها و سایر صفحات توییتر استفاده نمی‌کند. مشخص نیست که آیا توییتر آن را در طراحی حذف کرده است یا خیر و آیا موتورهای جستجو مانند گوگل برای پیوندهای توییتر ارزش قائل هستند یا خیر. بری شوارتز از زمین موتور جستجو نشان می دهد که این می تواند منجر به هرزنامه لینک شود و به طور بالقوه بر ارزش پیوندهای توییتر تأثیر بگذارد. با این حال، مشخص نیست که آیا این تغییر برای مدت طولانی باقی خواهد ماند.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع