اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: Google تأیید می کند که مشکلات فنی سایت باعث تغییرات رتبه بندی مرتبط با به روز رسانی اصلی نمی شود


مکانیسم های پشت الگوریتم های گوگل به طور کلی در هاله ای از ابهام قرار دارند. اما هفته گذشته، چیز مهمی در مورد به‌روزرسانی‌های اصلی یاد گرفتیم و یک قدم به درک اینکه چگونه این به‌روزرسانی‌ها بر رتبه‌بندی ما تأثیر می‌گذارند، نزدیک‌تر شدیم.

به گفته جان مولر از گوگل، مشکلات فنی در وب سایت شما، مانند لینک های شکسته یا تغییر مسیر 404، تأثیر کمی بر رتبه بندی شما پس از به روز رسانی اصلی دارد. او اضافه کرد که از دست دادن رتبه بیشتر به دلیل مشکلات کیفیت سایت است و توصیه کرد بر روی «ارائه بهترین محتوایی که می توانید» تمرکز کنید.

توصیه او در پاسخ به سوالی بود که در آخرین مورد مطرح شد پاتوق ساعات کاری دفتر سئو مرکزی جستجوی گوگل. شخصی نوشت که رتبه‌بندی و ترافیک آن‌ها پس از طراحی مجدد سایت قبل از به‌روزرسانی الگوریتم اصلی گوگل به‌شدت کاهش یافت و هنوز پس از شش ماه بهبود نیافته است. آنها پرسیدند: “آیا ما منتظر به روز رسانی اصلی دیگری هستیم تا گوگل دوباره کیفیت سایت ما را ارزیابی کند، یا وقتی وب سایت دوباره خزیده می شود این اتفاق می افتد؟”

مولر در پاسخ خود توصیه کرد که با به روز رسانی های الگوریتم اصلی آشنا شوید تا تشخیص دقیق تری از افت رتبه داشته باشید. او سپس تأیید کرد که طبق به‌روزرسانی اصلی Google، وقتی یک سایت پس از به‌روزرسانی اصلی در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) قرار می‌گیرد، معمولاً نتیجه مشکلات طولانی‌مدت است که عمدتاً با محتوا مرتبط است. توضیح دهنده. بنابراین اگر لینک های خراب و خطاهای 404 در یک صفحه دارید، این دلیلی برای «پرش» الگوریتم های کیفیت گوگل نیست.

در این توضیح‌دهنده، به‌روزرسانی‌های هسته گسترده به‌عنوان راه Google برای اطمینان از «ارائه محتوای مرتبط و معتبر به جستجوگران» تعریف شده‌اند. آنها به دلیل اینکه صفحات یا سایت های خاصی را هدف قرار نمی دهند “گسترده” نامیده می شوند. در عوض، هدف این تغییرات تنظیم دقیق نحوه ارزیابی کلی محتوا توسط سیستم‌های Google از دیدگاهی گسترده‌تر و جامع‌تر است. هنگامی که یک به‌روزرسانی اصلی منتشر شد، وضعیت فعلی وب را به طور کلی ارزیابی می‌کند – ببینید آیا صفحات جدیدتر و بهتری وجود دارند که باید در SERP ها بالا بروند و به طور غیرمستقیم باعث کاهش سایر صفحات از موقعیت فعلی خود می‌شوند. کلمه کلیدی “غیر مستقیم” است زیرا به روز رسانی های اصلی به طور فعال صفحات با عملکرد پایین را تنبیه یا کاهش نمی دهند. در عوض، به کسانی که به طور مداوم از دستورالعمل های محتوای Google پیروی می کنند، پاداش می دهند.

می‌توانید این به‌روزرسانی‌ها را به‌عنوان «بررسی‌های» منظم توسط Google در نظر بگیرید تا SERP‌ها را مجدد کالیبره کرده و اطمینان حاصل کنید که مرتبط‌ترین نتایج را به جستجوگران ارائه می‌دهد.

بنابراین چگونه مطمئن می شوید که تحت تأثیر این به روز رسانی ها قرار گرفته اید؟ توضیح دهنده می گوید: “ما پیشنهاد می کنیم بهترین محتوایی را که می توانید ارائه دهید.” این چیزی است که الگوریتم‌های ما به دنبال پاداش دادن هستند.» تخصص، اقتدار و اعتماد (EAT): اینها سه عنصر محتوایی هستند که عمدتاً در حال بازی هستند و سه نشانگر گوگل به شدت به ناشران فشار آورده است.

اگر نگران کیفیت صفحه خود در انتظار به روز رسانی هسته گسترده بعدی هستید، اصل EAT باید استراتژی نوشتن محتوای شما را راهنمایی کند و به شما ایده دهد که چگونه در برابر صفحات رقیب قرار می گیرید. برای دانستن جزئیات EAT و دستورالعمل‌های محتوای Google به‌طور کلی در ارتباط با به‌روزرسانی‌های اصلی، توضیح کامل آن را بررسی کنید.آنچه صاحبان سایت باید در مورد به روز رسانی های اصلی گوگل بدانند.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

گزارش: گوگل 3.4 میلیارد تبلیغ را در سال 2021 مسدود کرد: آخرین گزارش سالانه ایمنی تبلیغات گوگل نشان داد که این شرکت 3.4 میلیارد آگهی را حذف کرد و 5.6 میلیون حساب در سال 2021 به حالت تعلیق درآمد. مهمترین بخش تبلیغات “بد” آنهایی هستند که از شبکه تبلیغاتی سوء استفاده کردند (652.1 میلیون)، حاوی محتوای بزرگسالان (286.8 میلیون) و قوانین علامت تجاری (136.9 میلیون) را زیر پا گذاشتند که همه آنها ناقض قوانین گوگل هستند. سیاست های تبلیغاتی این شرکت همچنین تبلیغات منتشر کننده اطلاعات نادرست در مورد COVID-19 و ادعاهای مضر سلامت مربوط به آزمایش و واکسن را مسدود کرد. به طور کلی، این ناقضان خط‌مشی تبلیغات بر همه افراد، از جمله جستجوگران، تبلیغ‌کنندگان و ناشران تأثیر منفی می‌گذارند. برای مبارزه با بازیگران بد، گوگل اعمال می کند تأیید آگهی دهنده و الف سیاست سه ضربه.

Moz پس از حذف شدن پس از درخواست DMCA به فهرست جستجوی Google بازگردانده شد: در 4 مه، جامعه SEO متوجه شد که Moz، یک نام آشنا در صنعت نرم افزار SEO، پس از درخواست حذف قانون حق چاپ هزاره دیجیتال (DMCA) از فهرست جستجوی Google حذف شده است. را درخواست اشاره کرد که صفحه اصلی Moz (و بیش از 150 دامنه دیگر) “نسخه های اصلاح شده، کرک شده و غیرمجاز” برنامه Dr. Driving را توزیع کرده است. وضعیت در نظر گرفته شد دیوانهحداقل می گویند، و در بری شوارتز کلمات“این نباید اتفاق می افتاد، اما این اتفاق افتاد – و این ترسناک است.” در همین حال، سایروس شپرد، متخصص سئو، در توییتی نوشت: «یک DMCA دیگر به معنای واقعی کلمه به هر کسی اجازه سوء استفاده از سیستم را می‌دهد و گوگل را شکست می‌دهد.» گوگل بلافاصله از وضعیت مطلع شد و Moz 12 ساعت پس از اولین گزارش مشکل به نتایج جستجو بازگشت. با توجه به اینکه Moz یک نام تجاری بزرگ و قابل احترام است، حذف مختصر و در عین حال ناخوشایند گواهی بر برخی نقص ها در سیستم DMCA است، که ادعا می کرد راهی ساده برای صاحبان حق چاپ برای محافظت از محتوای خود است. مشخص نیست که چرا خطاهایی مانند این از بین می روند، اما به نظر می رسد DMCA در برندهای صادق و معتبری که قصد محافظت از آن را دارد شکست خورده است. که توسط شوارتز به عنوان “کابوسی برای اکثر سئوکاران و صاحبان سایت” لقب گرفته است، حذف شدن از نتایج برای عبارت مارک تجاری شما “غیر قابل توجیه” است و “نباید اتفاق بیفتد”. اگر به اشتباه به نقض حق نسخه برداری یا علامت تجاری متهم شده اید، فوراً به Google اطلاع دهید.

کاربران می توانند تبلیغات گوگل در مورد قرار ملاقات و کاهش وزن را محدود کنند: اگر از دیدن تبلیغات در مورد برنامه های دوستیابی و Weight Watchers خسته شده اید، خبر خوب: گوگل دارد لیست تبلیغات حساس خود را گسترش داد دسته بندی هایی که شامل دوستیابی و کاهش وزن می شوند، اکنون به الکل، قمار و بارداری و فرزندپروری می پیوندند. این بدان معنی است که شما می توانید وارد سیستم خود شوید تنظیمات تبلیغات و برای تجربه جستجوی بهتر و ایمن تر، تبلیغات کمتری را برای تبلیغ محصولات مرتبط مشاهده کنید. به عنوان مثال، اگر تبلیغات کاهش وزن را محدود کنید، تبلیغات کمتری برای باشگاه‌ها، رژیم‌های غذایی و قرص‌های کاهش وزن مشاهده خواهید کرد. اما اگر تبلیغ کننده ای هستید که در این دسته بندی ها تخصص دارد، نیازی به نگرانی نیست. شما همچنان مجاز به ارائه تبلیغات به کاربران خاصی هستید و حتی بهتر از آن، راهی برای دستیابی به مخاطب هدفمندتر و پذیراتر در اختیار شما قرار می دهد.

نظرسنجی: 58 درصد از بازاریابان نگران مالکیت ایلان ماسک در توییتر نیستند: همانطور که دنی گودوین از موتورهای جستجو Land می گوید: “این پایان توییتر است که ما می شناسیم. و اکثر بازاریابان احساس خوبی دارند.» این نمی تواند راهی عالی برای توصیف وضعیت فعلی توییتر باشد. در صورت از دست دادن آن، ایلان ماسک اخیراً توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کرده و در توییتی اعلام کرده است که تغییرات بزرگی را در ذهن خود دارد، از جمله توییت‌های طولانی‌تر، دفاع قوی‌تر در برابر هرزنامه‌ها و اضافه شدن دکمه ویرایش مورد انتظار. و ظاهراً بسیاری از بازاریابان نگران این تغییرات نیستند. در یک نظرسنجی SEL58.5 درصد از پاسخ دهندگان ادعا کردند که “نگران” نیستند و نسبت به آینده خوش بین هستند. یکی از نظرات اشاره کرد که تعهد به مبارزه با ربات‌ها به نفع تبلیغ‌کنندگان است و گفت: «حذف ربات‌ها و هرزنامه‌ها باعث می‌شود افراد بیشتری بخواهند وقت خود را سپری کنند. این یک خبر عالی است.»

آیا گوگل ویدیوهای کوتاه را به داستان های وب اولویت می دهد؟: جامعه سئو دلایل خوبی برای این باور دارد که گوگل ویدیوهای کوتاه بیشتری نسبت به داستان های وب در جستجوی موبایل نشان می دهد. این روند اولین بار توسط مشاوران سئو گلن گیب و برودی کلارک مشاهده شد که مدتی است داستان های وب را دنبال می کنند. ویدیوهای کوتاه از نوامبر 2020 وجود داشته است، اما هنوز مشخص نشده است که ممکن است در دراز مدت جایگزین داستان های وب شوند. گیب توییت کرد، “این اولین بار است که آن را در آن قالب می بینم (تقریباً مانند اینکه در برخی مواقع از ویژگی Visual Stories SERP پیشی می گیرد).” شوارتز این را چیز خوبی می داند. او نوشت, “داستان های وب کمی برای ایجاد دردسر است”، بنابراین آیا بازاریابان باید تولید آنها را متوقف کنند و تمرکز خود را به فیلم های کوتاه هدایت کنند؟ شوارتز افزود: «فقط زمان می تواند بگوید.

“اخبار سئو که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع