اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: Google Bard ویژگی ها، کشورها و زبان های بیشتری را اضافه می کند


بارد در آخرین به روز رسانی خود در 13 ژوئیه 2023 ارتقاء دیگری دریافت می کند. این به روز رسانی بزرگ با چندین ویژگی بهره وری و دسترسی جدید، زبان ها و کشورهای پشتیبانی شده است.

بیایید در مورد به روز رسانی Bard با جزئیات بیشتری در زیر صحبت کنیم:

  • زبان و مکان های جدید: Bard که در ابتدا فقط از مکالمات زبان های انگلیسی، ژاپنی و کره ای پشتیبانی می کند، به آن گسترش می یابد “اکثریت پوشش زبان در اینترنت.” این شامل هندی، آلمانی، عربی، چینی سنتی/ساده شده و غیره است. آنها همچنین به تمام 27 کشور اتحادیه اروپا و برزیل گسترش یافته اند.
  • لنز گوگل: اکنون می توانید تصاویر را در Bard بارگذاری کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد تصویر بدست آورید یا برای آن زیرنویس ایجاد کنید. این ویژگی در حال حاضر فقط از زبان های انگلیسی پشتیبانی می کند.
  • متن به گفتار: Bard همچنین می تواند متن را به 40 زبان پشتیبانی شده مانند اسپانیایی و انگلیسی آمریکایی بخواند.
  • لینک های چت قابل اشتراک گذاری: مکالمات بارد خود را تنها با یک پیوند با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • مکالمات پین شده و اخیر: اکنون می‌توانید مکالمه‌ها را پین کرده و نام آن‌ها را تغییر دهید، به‌جای بازنشانی سابقه چت خود پس از ترک، آن‌ها را برای بعد ذخیره کنید.
  • پاسخ های سفارشی: اکنون کنترل بیشتری بر پاسخ های بارد خواهید داشت. می‌توانید پاسخ بارد را ساده‌تر، حرفه‌ای‌تر یا معمولی‌تر و طولانی‌تر یا کوتاه‌تر کنید.
  • گزینه های کد صادرات بیشتر: وظایف برنامه نویسی خود را ساده کنید زیرا Google گزینه صادرات کد پایتون را به Google اضافه می کند. در گذشته، فقط می‌توانستید کد را به Google Colab صادر کنید.

با این به روز رسانی، ما کم کم دیدگاه Google را از Bard مشاهده می کنیم: دستیار بهره وری و خلاقیت برای مردم در سراسر جهان.

برای کاربران ChatGPT و دیگر دستیاران نویسندگی هوش مصنوعی (AI)، گوگل به صراحت اعلام می کند که Bard قرار نیست با آنها رقابت کند. درعوض، بر اکوسیستم فناوری خود استوار است تا شیوه‌های هوش مصنوعی مسئولانه را توسعه دهد که راه را برای گردش‌های کاری یکپارچه‌تر و در دسترس برای همه هموار می‌کند.

این با آنها سازگار است اظهارات قبلی در مورد هوش مصنوعی مسئول و “فناوری انسان محور

گزارش به‌روزرسانی Google Bard را اینجا بخوانید.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

اقتصاد بریتانیا می تواند 400 میلیارد پوند از هوش مصنوعی به دست آورد – گزارش گوگل: هوش مصنوعی (AI) تنها یک فرصت تجاری سودآور نیست. برای بریتانیا، گوگل پیش بینی می کند که نوآوری مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند 400 میلیارد پوند ارزش ایجاد کند. در آنها گزارش تاثیر اقتصادی گوگل در بریتانیاگوگل می گوید که بریتانیا می تواند 17 میلیون ساعت کار در هفته صرفه جویی کند، به 7 میلیون نفر کمک کند تا مهارت های دیجیتال را بیاموزند و 457000 شغل ایجاد کند. Google راه‌های حیاتی را بیان کرد که می‌تواند به بریتانیا کمک کند تا این پتانسیل صد میلیارد پوندی را تحقق بخشد: (1) ابزارهای هوش مصنوعی و سرمایه‌گذاری‌های فناوری، (2) توسعه مهارت‌ها و استعدادها برای مهار فناوری هوش مصنوعی و (3) تعامل با اکوسیستم هوش مصنوعی، از جمله دولت، دانشگاهیان و مشاغل با این گزارش، گوگل در حال ایجاد فضایی برای خود در آینده اقتصاد مبتنی بر هوش مصنوعی، نه تنها در بریتانیا بلکه در سراسر جهان است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این داستان، پست وبلاگ گوگل را بخوانید اینجا.

گوگل می خواهد در مورد استفاده از هوش مصنوعی صحبت عمومی کند: این غول جستجو خواستار تلاشی هماهنگ برای توسعه استانداردها و پروتکل های جدید برای توسعه بیشتر هوش مصنوعی است. گوگل استناد کرده است robots.txt به عنوان یک نمونه موفق از استاندارد وب جامعه محور. از آنجایی که هوش مصنوعی نگرانی هایی را در مورد استفاده از داده ها و حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند، گوگل از ذینفعان هوش مصنوعی می خواهد که در “فرآیندی باز… برای متعادل کردن پیشرفت هوش مصنوعی با حریم خصوصی، آژانس و کنترل بر داده ها.” در حالی که برخی از این موضوع استقبال کردند، بسیاری از کاربران با استناد به تغییر قبلی در خط مشی رازداری خود اشاره کردند که گوگل خیلی دیر اقدام کرده است. دسترسی به داده های عمومی برای آموزش الگوریتم های آن به عنوان رقبای هوش مصنوعی گوگل با مشکلات کپی رایت و حریم خصوصی دست و پنجه نرم کنیدبه نظر می رسد مشاوره با سهامداران در مورد دسترسی و استفاده از داده ها، انتخاب بهتری برای شرکت است. اما آیا این به قیمت کیفیت خدمات آن تمام خواهد شد؟ اگر می خواهید در مورد آینده هوش مصنوعی (حداقل در حوزه گوگل) نظری داشته باشید. در وب سایت آنها ثبت نام کنید. خواندن اعلامیه گوگل برای اطلاعات بیشتر.

مقاله هوش مصنوعی Gizmodo راه خود را در بالای جستجوی گوگل پیدا می کند: در یک لحظه واقعا بد، الگوریتم‌های گوگل به اشتباه رتبه‌بندی بسیار نادرست می‌کنند. مقاله جنگ ستارگان Gizmodo در آن “داستان های برتر” بخش. این به رغم یادآوری گوگل برای ایجاد محتوا بر اساس دستورالعمل های EEAT است. معاون سردبیر Gizmodo، جیمز ویتبروک، این قطعه هوش مصنوعی نامیده می شود شرم آور، غیرقابل انتشار، بی احترامی هم به مخاطب و هم به افرادی که اینجا کار می کنند. احتمال ایجاد کرک های نادرست توسط هوش مصنوعی یک پیشنهاد ترسناک است، هم برای گوگل و هم برای کاربرانش. در حالی که رتبه بندی در بالای نتایج جستجو خوب است، خطر داشتن محتوای ناقص پیامدهای بلندمدت اعتباری دارد. تیم Gizmodo قبلاً مقاله خود را برای رفع این نادرستی ها ویرایش کرده است، اما همچنان می توانید از طریق آرشیو اینترنت. همانطور که الگوریتم های گوگل به تکامل خود ادامه می دهند و با یک الگوریتم آینده خط مشی محتوای هوش مصنوعی، ناشران و تولیدکنندگان محتوا باید دقت لازم را انجام دهند و نسبت به محتوایی که در شبکه جهانی وب به اشتراک می گذارند احساس مسئولیت کنند. خواندن جستجو کردن مقاله موتور زمین برای کل داستان

گوگل می گوید لینک هایی را که نخریده اید رد نکنید: جان مولر از گوگل مطابق با موضع دیرینه آنها در مورد رد پیوندها توصیه کرد که نباید از Disavow استفاده کنید مگر اینکه لینک هایی را برای وب سایت خود خریداری کرده باشید. این پاسخی است به الف توییت که از او پرسید: “چه کسی منبع خوبی برای کالبد شکافی پیوندهای هرزنامه است و چقدر دقیق است که بگوییم Google آن سایت‌هایی را که دارای انواع هرزنامه هستند، درک کرده و می‌بیند؟” نکته اصلی این است که به سادگی از Disavow استفاده نکنید مگر اینکه بخواهید به رتبه خود آسیب وارد کنید. با این مقاله از دور موتور جستجوجدول.

توصیه گوگل برای استفاده از Noindex برای محتوای همبسته: اگر با شرکای سندیکایی کار می کنید، باید به آنها بگویید از تگ noindex استفاده کنید بجای. رابط جستجوی گوگل این توصیه را تکرار کرد همانطور که تحقیقات NewzDash نشان می دهد که محتوای سندیکایی یاهو در Google News نسبت به ناشران اصلی رتبه بهتری دارد. گوگل در پاسخ گفت:توصیه ما این است که شریک خود را ملزم به استفاده از noindex کنید. این توصیه دیرینه ما با Google News بوده است.» گوگل همچنین تکرار کرد که برچسب‌های متعارف دیگر کار نمی‌کنند زیرا به دلیل تفاوت‌هایی بین محتوای اصلی و سندیکایی وجود خواهد داشت. «قالب‌ها، مقالات مرتبط و غیره به طور قابل ملاحظه‌ای متفاوت». بنابراین، اگر می‌خواهید رتبه بهتری نسبت به شرکای سندیکای خود داشته باشید، گوگل توصیه می‌کند توافق شما باید از آنها بخواهد که از noindex استفاده کنند، نه برچسب های متعارف. بیشتر بیاموزید از پست مجله موتور جستجو.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع