اخبار SEO که می توانید استفاده کنید: Google News از طراحی جدید دسکتاپ رونمایی کرد


در 22 ژوئن، اخبار گوگل یک ظاهر کاملاً جدید قابل تنظیم برای صفحه اصلی خود نشان داد. کاربران اکنون می توانند اخبار محلی و جهانی نمایش داده شده در بالای فید خود را با افزودن فیلترها، شخصی سازی موضوعات و گسترش بخش بررسی واقعیت جدید تغییر دهند تا تجربه کاربر را بهبود بخشد و کشف، به روز ماندن و اعتبارسنجی آن را آسان تر کند. خبر مهم

فیلترهای جدید و شخصی سازی موضوعات – شما می‌توانید اخبار محلی را از مکان‌های مختلف مشاهده کنید و همچنین می‌توانید با انتخاب، افزودن، حذف یا کشیدن ترتیب مرتب‌سازی مقاله‌های خبری محلی یا پرطرفدار که می‌خواهید در بالای صفحه اصلی ظاهر شوند، طرح‌بندی را تغییر دهید.

گسترش بخش بررسی واقعیت – اکنون به مقالات خبری متنی اضافی که توسط سازمان‌های مستقل بازبینی شده‌اند برای اثبات بیانیه اولیه و تصمیم‌گیری آگاهانه درباره محتوا دسترسی دارید. اطلاعات بیشتر در مورد منبع در بخش About This Result در جستجوی Google موجود است.

علاوه بر این، گوگل اعلام کرد برای کمک به ناشران اخبار جهانی روی چندین حوزه تمرکز می کند:

  • تامین منابع، برنامه های آموزشی و تامین مالی اتاق های خبر و خبرنگاران.
  • صندوق سهام جهانی اخبار یک ابتکار چند میلیون دلاری است که به صنعت خبر کمک می کند تا متنوع تر و عادلانه تر شود.
  • اعطای 1 میلیون دلار بودجه به خبرنگارانی که با جوامع محلی و حاشیه نشین کار می کنند.
  • سرمایه گذاری در یک کمپین تبلیغاتی برای کانال های رسانه های محلی.

علاوه بر این، اسپانیا اکنون می‌تواند پس از هشت سال غیبت (از سال 2014) یک بار دیگر از Google News لذت ببرد.

اخبار سئو بیشتر که می توانید استفاده کنید

Google LIMoE – یادگیری عمیق تر از طریق یک هوش مصنوعی واحد: به عنوان گامی در جهت دستیابی به هدف خود یعنی معماری هوش مصنوعی به نام Pathways، گوگل از فناوری جدیدی به نام Learning Multiple Modalities رونمایی کرده است با یک مدل ترکیبی پراکنده از کارشناسان (LIMoE). Pathways یک مدل هوش مصنوعی (AI) است که می تواند انجام وظایف مختلفی را که در حال حاضر با استفاده از الگوریتم های متعدد انجام می شود، بیاموزد. این پردازش دید و متن را ترکیب می کند و آنها را به طور همزمان پردازش می کند. در نتیجه، نتایج بهتری را در حل مسئله به طور موثرتر به دست می آورد. به‌علاوه، می‌تواند با واگذاری هر یک به «متخصصان» مختلف که در آن حوزه از تکلیف حرفه‌ای هستند، یک کار را تکمیل کند. برای اطلاعات بیشتر، بررسی کنید برووبلاگ هوش مصنوعی ogle اینجا.

به‌روزرسانی‌های راهنمای Google برای صفحات انواع محصولات و نتایج غنی: گوگل اخیراً اطلاعاتی درباره نحوه استفاده از نتایج غنی اضافه کرده است برای انواع محصولات که در آن هر نوع محصول یک URL منحصر به فرد به صفحه پشتیبانی دارد. تنها چیزی که تغییر کرد این است که با افزودن عبارت «این شامل انواع محصول است که هر نوع محصول دارای یک URL جداگانه است»، گوگل چگونگی عملکرد نتایج غنی در انواع محصول را روشن کرد. گوگل به انواع پیکربندی URL اجازه می دهد; با این حال، استفاده از زیرخط به جای خط فاصله در URL ها را پیشنهاد می کند زیرا تقسیم بندی را ساده می کند. اگرچه کاملاً جدید نیست، این دستورالعمل ها برای اطمینان از اینکه صفحات نوع محصول شما برای نمایش نتایج غنی از محصول در جستجوی Google واجد شرایط هستند، باید بسیار مفید باشد.

گوگل تغییرات اساسی در فرکانس فرمت ساعات اداری SEO ایجاد می کند: با توجه به موتور جستجو Land، گوگل تعداد ساعات اداری SEO خود را کاهش داده است. در گذشته، جان مولر از گوگل به جستجوی زنده گوگل و سوالات مرتبط با سئو از صاحبان وب‌سایت، مدیران وب‌سایت و سئوکاران پاسخ می‌داد. بجای، مولر اکنون درخواست می کند که سوالات از قبل ارسال شودو پاسخ های خود را پس از آن ضبط و ارسال خواهد کرد. او ادعا کرد که این بهبودها به گونه‌ای انجام شده است که مردم بتوانند فیلم‌های کوتاه‌تر را راحت‌تر هضم کنند و همچنین به او و سایر کارمندان Google در «نوعی آماده‌سازی برای این جلسات» کمک کردند تا پاسخ‌ها مناسب‌تر باشند.

ویژگی متعلق به LGBTQ+ به نمایه های کسب و کار Google اضافه شد: برای مشاغل متعلق به افراد LGBTQ+، گوگل اعلام کرده است افزودن یک ویژگی جدید به نمایه های کسب و کار Google. اکنون با استفاده از این ویژگی جدید، مکان‌یابی کسب‌وکارهای متعلق به LGBTQ+ در جوامع محلی آن‌ها ساده‌تر است، که ممکن است به نمایه کسب‌وکار تأیید شده Google اضافه شود، و به طور بالقوه باعث افزایش دید و تبدیل می‌شود. برخلاف فضای امن LGBTQ+ Friendly and Transgender Google که در سال 2020 معرفی شد، این ویژگی جدید عینی تر است. این هدف فقط برای جلب توجه صاحبان شرکت‌های LGBTQ+ و ترویج تنوع است، دقیقاً مانند ویژگی‌های کسب‌وکارهای متعلق به سیاه‌پوستان و لاتین.

متا سیاست جدیدی را برای مقابله با بررسی های جعلی منتشر می کند: در ایالات متحده، متا یک سیاست بازخورد جامعه جدید را معرفی کرده است. همه محصولات یا ویژگی های متا ممکن است به طور موقت یا برای همیشه برای کاربرانی که این خط مشی را نقض می کنند در دسترس نباشد. بر بررسی های تقلبی تمرکز دارد که در بخش پرسش و پاسخ یا رتبه بندی و بررسی در بازار و فروشگاه ها نشان داده می شود. متا گفت که قصد دارد “کامنت های نامربوط، نادرست و بی احترامی را از پلتفرم های ما دور نگه دارد.” متا همچنین اظهار داشت که ترجیح می‌دهد ارزیابی‌ها بر اساس تجربیات خرید مشتری واقعی باشد. متا پنج فاکتور را گردآوری کرده است که می تواند باعث برجسته شدن نظرات شود: دستکاری، تشویق، بی ربط بودن، محتوای گرافیکی یا نامناسب و هرزنامه.

یادداشت سردبیر: “اخبار SEO که می توانید استفاده کنید” یک پست وبلاگ هفتگی است که هر دوشنبه صبح فقط در روز پست می شود SEOblog.com، گردآوری تمام اخبار برتر SEO از سراسر جهان. هدف ما ساختن است SEOblog.com فروشگاهی تک مرحله ای برای همه افرادی که به دنبال اخبار سئو، آموزش و استخدام کارشناس سئو با جامع ما هستند دایرکتوری آژانس سئو.





منبع