اخطار افراد گوگل نیز ایده‌های محتوا را درخواست می‌کنند

ماشین تحریر Fire Google Logo

هفته گذشته نحوه هشدار جان مولر از Google در مورد استفاده از Google Trends برای ایده های محتوا را پوشش دادیم. جان مولر از گوگل نیز موافقت کرد که این موضوع می‌تواند مشکلی برای ویژگی‌های جستجوی افراد گوگل (PAA) باشد. وقتی گلن گیب متوجه شد که PAA در این سطل می افتد، جان مولر با گفتن “حتماً آنها نیز” موافقت کرد.

گلن گیب در لینکدین با اشاره به هشدار Google Trends نوشت: “من PAA استخراج را به این بخش اضافه می کنم. در آنجا زیاده روی نکنید… داده های فوق العاده ای است، اما لازم نیست روی تک تک آنها عمل کنید.”

جان با اضافه کردن یک نظر به پست خود پاسخ داد: “حتماً آنها نیز”. چرا این می تواند یک مسئله باشد؟

جان توضیح داد، “این می تواند وسوسه انگیز باشد که یک مسئولیت محتوا در وب سایت خود ایجاد کنید. فهرست موضوعات، فهرست سرفصل ها؛ فقط آن را با کلماتی از یک کپی رایتر یا در یک تولید کننده محتوا پر کنید.”

جان اضافه کرد، “این روشی نیست که شما به وب ارزش اضافه می کنید، و در سایت شما منعکس می شود. افزودن 100 صفحه با محتوای کم ارزش برای یک وب سایت مثبت نیست، بلکه یک منفی است. چیزهای خوب را پایین می آورد. یک سایت این کار را انجام داده است تصور کنید شما به یک فروشگاه می روید و آنها 100 محصول آشکارا ارزان و مشکوک برای فروش دارند، چقدر این 10 محصول را که خوب به نظر می رسند جدی می گیرید؟

البته، بسیاری در این تجارت این کار را انجام می دهند و “مطمئناً، گاهی اوقات برای مدتی کار می کند، مردم می توانند اعتماد کنند و ممکن است برای مدتی با “کار” کم تلاش همراه شوند.” او افزود: «اما این راهی برای ایجاد یک تجارت پایدار و پایدار نیست.

باز هم، من هرگز محتوایی را بر اساس Google Trends یا People also Ask در اینجا ننوشتم. محتوای اینجا بر اساس آن چیزی است که جامعه درباره آن سر و صدا می کند، چه چیزی باید یا به آن اهمیت می دهد. من موضوعات را در یک ابزار قرار نمی دهم و سپس به نوعی لیست محتوایی از محتوا را که باید بر اساس آن ابزار تولید کنم، ارائه نمی کنم.

اینم اون پست ها:

Linkedin Post Google Paa Johnmu

بحث در انجمن در لینکدین.

منبع